Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pastatų atnaujinimas Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Na Garbaravičius savo laiku pagarsėjo ir tuo, kad už mūsų visų pinigus nutiesė gatves Fredos miestelyje.
    Ir kas iš to paprastam darbo žmogui? Kiek įmonių, žmones nuodijančių gamyklų ir verstlo telkinių ten įsikūrė?

    Comment


      Paprastam is pasalpu gyvenanciam degradui - nieko O normaliam miestieciui, tai yra dar viena geros dangos gatve nuvykti pas draugus i svecius ar grizti i savo namus

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        LEZ'as tam nera patogi vieta, bet juozapaviciaus prospektas ir savanoriai - idealus variantas
        O kodėl LEZ'as blogai? Juk galima sakyti Savanorių pr. galo galas ar jau taip toli iki to centro? Aišku geriausia vieta mano manymu šalia McDako ir aukštingumas ten neribojamas ir t.t.

        Tomai kodėl myli tokius prasilakusius senius kaip Garbaras? Nu kefyras jis paskutinis, viską savo įmonėms organizavo...
        You've got one life! Live it!

        Comment


          Jei tik ten atsirastu - butu fantastika ir nerealiai dziaugciausi. Bet jei butu galimybe pasirinkt idealia vieta - savanoriai, juozapaviciaus, radvilenu pradzia, taikos pr.
          O motyvas tai paprastas - susisiekimas su klientais ir salia esanti infrastruktura (pvz galimybe susitikt su klientu salia ofiso esancioj kavinej isgert kavos), dalis musu darbuotoju pradetu keiktis jei nebegaletu vasara i ofisa atvaziuoti dviraciu ar patogiu viesuoju (primenu, kad viesasis LEZ net nestoja, o stoja Ramuciuose ir Narepuose, iki abieju stoteliu nera JOKIO kelio piestiesiems ar dviraciams (nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).

          LEZ yra labai gera vieta gamybininkams ir logistikos back office'ui, bet vadybiniam personalui tai nera patogi lokacija. Todel jei pastatytu verslo centra, tai manau pirmoj vietoj ten susikeltu susijusios imones su LEZ'u, o tik poto keltusi vienas kitas didesnis nuomininkas nerasdamas mieste kokio 300kv ploto

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            (nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).
            Manau, kad Kauno rajono sav. ir LEZ bendromis jegomis turetu pradeti galvoti apie pesciuju tilta (pozemine pereja) per plenta.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Turiu dar cd su graziu filmuku apie LEZ ir pacio plento pletra. Tenais vaizduojami netik "busimi" verslo daugiaauksciai, bet ir "viadukinis" nusukimas i LEZ vaziuojant i Kauno puse, o taip pat pesciuju tiltas. Bet nemanau, kad artimiausius penketa metu ta vizija kasnors krutins. Dabartiniams LEZ darbuotojams irgi nera kito pasirinkimo isskyrus masina, nes pereiti gatve toje vietoje ganetinai pavojinga ir komplikuota, tai betkoks dviratis, peskamobilis ar viesasis transportas atpuola

              Comment


                Kauno valdžia turėtų ieškoti naujų patalpų
                http://www.kaunozinios.lt/miestas/ka...lpu_71767.html
                Galbut tai irgi paskatins kazkuri biuru projekta. Respublika, pieno centras? Kas dar centre galetu turet 10.000 kvadratu? Prie Prismos 14.000 planuota, bet ten gal jau ne centras.

                Comment


                  /\

                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Jei tik ten atsirastu - butu fantastika ir nerealiai dziaugciausi. Bet jei butu galimybe pasirinkt idealia vieta - savanoriai, juozapaviciaus, radvilenu pradzia, taikos pr.
                    O motyvas tai paprastas - susisiekimas su klientais ir salia esanti infrastruktura (pvz galimybe susitikt su klientu salia ofiso esancioj kavinej isgert kavos), dalis musu darbuotoju pradetu keiktis jei nebegaletu vasara i ofisa atvaziuoti dviraciu ar patogiu viesuoju (primenu, kad viesasis LEZ net nestoja, o stoja Ramuciuose ir Narepuose, iki abieju stoteliu nera JOKIO kelio piestiesiems ar dviraciams (nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).

                    LEZ yra labai gera vieta gamybininkams ir logistikos back office'ui, bet vadybiniam personalui tai nera patogi lokacija. Todel jei pastatytu verslo centra, tai manau pirmoj vietoj ten susikeltu susijusios imones su LEZ'u, o tik poto keltusi vienas kitas didesnis nuomininkas nerasdamas mieste kokio 300kv ploto
                    Nesuprantu, kuom blogas susisiekimas? Kauno užmiestis tai ne Londone užmiestis, kiek nuo centro Jonavos g. iki to LEZ nulėkti? 5 min., max 10. Beto, klientai ne tik yra Kaune, atvažiuojantiems iš Vilniaus, Kauno, ar KUN labai patogu viskas. Šiaip užsienyje gana daug tokių pavyzdžių, kaip susikuria NMC tokiose vietoje, ir šiaip, juk todėl ir vadinasi ekonomine zona, o ne pramonės, čia tik pas mus kažkodėl pagal default LEZ reiškia laisvą pramonės zoną kažkodėl. Dviračių takai ar valgyklos iš vis pseudoproblemos, bus poreikis tai ir atsiras.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Nesuprantu, kuom blogas susisiekimas? Kauno užmiestis tai ne Londone užmiestis, kiek nuo centro Jonavos g. iki to LEZ nulėkti? 5 min., max 10. Beto, klientai ne tik yra Kaune, atvažiuojantiems iš Vilniaus, Kauno, ar KUN labai patogu viskas. Šiaip užsienyje gana daug tokių pavyzdžių, kaip susikuria NMC tokiose vietoje, ir šiaip, juk todėl ir vadinasi ekonomine zona, o ne pramonės, čia tik pas mus kažkodėl pagal default LEZ reiškia laisvą pramonės zoną kažkodėl. Dviračių takai ar valgyklos iš vis pseudoproblemos, bus poreikis tai ir atsiras.
                      Kaip ten bebutu bet koks rimtesnis biuru pastatas nelabai isivaizduojamas be susisiekimo viesuoju transportu. Kaip atvykti i darba neturintiems automobiliu?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kaip ten bebutu bet koks rimtesnis biuru pastatas nelabai isivaizduojamas be susisiekimo viesuoju transportu. Kaip atvykti i darba neturintiems automobiliu?
                        Tai padarytų stotelę ir prasuktų miesto autobusas, negu tai problema?

                        Pvz. Liuksemburgas, verslo ir viešojo sektoriaus institucijų rajonas miesto gale, šalia aplinkkelio:
                        http://upload.wikimedia.org/wikipedi...erg_Campus.jpg
                        http://www.survoldefrance.fr/photos/...f/18/18736.jpg
                        http://www.gio.lu/sites/giorgetti/fi...Kirchberg7.jpg
                        Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.30, 23:47.
                        Flickr

                        Comment


                          Tai miesto autobusas ten, kad sustotu suprantama. Problema, kuria minejo Vir2 yra ta, kad i kita kelio puse sunku pereiti norint autobusu grizti atgal. Turbut todel ir nestoja 29 autobusas LEZ'e.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Tai miesto autobusas ten, kad sustotu suprantama. Problema, kuria minejo Vir2 yra ta, kad i kita kelio puse sunku pereiti norint autobusu grizti atgal. Turbut todel ir nestoja 29 autobusas LEZ'e.
                            Reiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Reiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.
                              Taip, tik klausimas kiek didelis ar mazas yra tas "tik"

                              Comment


                                O koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  O koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
                                  Tikslo jokio, tiesiog LEZ turi suformave ten biuru vizija, tad kazkada turbut jie ten ir stoves. O siaip aisku, kad mieste patraukliau.
                                  Nors negalima sakyt, kad Lez toli, lyg tik kelios autobusu stoteles nuo kalnieciu "centro".
                                  Paskutinis taisė Gator; 2013.10.31, 00:09.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    O koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
                                    Tikslas gerokai mažesnė kaina, pvz. Vilniuje užmiestyje pastatytuose naujuose ofisuose nuomos kaina perpus mažesnė nei kur nors Konstitucijos pr.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Reiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.
                                      Jis eina kita kelio puse. Plenta ir dviraciu taka skiria labai gilus pelketas griovys ir i ji patekti tiesiogiai galima tik per nusukima ties aukstos itampos laidais, paciais ramuciais ar ten kur jis baigiasi. Takas neina iki islandijos plento, jis eina iki pirmo nusikimo i autostrada, poto - pats atsakai, kad taves nenudauztu ir pats turi sugebet permint/perbegt masinu greitejimo/letejimo juostas. Taip pat, takas nebera tinkamas dviraciams su 700c ratais (plentiniai), nes kazkokie silpnaprociai ant gero asfalto, viduryj tako, padare puses km atkarpa su astriais skaldytais akmenukais (uzpyle kliju, o poto ju), kas reiskia jei pas tave plentinis/cyclocross dviratis - turi vaziuoti plentu.

                                      Pats vasara dazniausiai minu i darba dviraciu ir tenka pora kartu salia to tako vaziuot, didesnio nesusipratimo uz ji nera Nes jis neturi jokios paskirties, nieko nesujungia, o dviratininkai vistiek paliekami masinu dauzymui, nes takas baigiasi greitejimo/letejimo juostose.

                                      Griztant prie temos - as nesakiau, kad butu bloga vieta jei apskritai ten kazka darytu. As sakiau, kad yra geresniu vietu nei si, kuriose tereikia statyti ir nebesirupinti infrastruktura, kaip tiltai, viesojo transporto sustojimai ir visa kita painiava, kuri uzima daug laiko ir niekas sveiku protu ten nekonservuotu pingu

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Tikslas gerokai mažesnė kaina, pvz. Vilniuje užmiestyje pastatytuose naujuose ofisuose nuomos kaina perpus mažesnė nei kur nors Konstitucijos pr.
                                        Esmė ta, kad Kaune nei žemės trūkumo nėra ir kainos visiškai kitokios kaip Vilniuje todėl ten centre dar statyk ir statyk ir kainos bus gerokai žemesnės nei Vilniuje (kur centre jau iš tikro yra šioks toks laisvos vietos trūkumai, dėl to automatiškai gerokai didesnė kaina).
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Grįžtant prie temos, nežinau ar jau buvo:

                                          Vytauto Didžiojo karo muziejus rekonstrukcijai bus skirtos europinės lėšos
                                          http://www.kam.lt/lt/naujienos_874/a...nes_lesos.html
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X