Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kaunas CONNECT

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Kad normali ta perėja, nieko ji negadina ir keleivių neatbaido. Nebent tuos kurie bijo uždarų erdvių? Visad galima tobulinti bet nesakyčiau kad čia Nr1 prioritetas, geriau tą apleistą kampinį namą sutvarkytų, va čia tai bomžynas
    Erdvė turi nemažai aklų zonų, gana tuščia ir nyku. Būtinai reikia ieškoti sprendinių, nes manau, kad tikrai atbaido dalį žmonių ta Stoties rajono aplinka. Vietoje to, kad paprastai nueitum, nesukdamas galvos, reikia įveikti kažkokias pakopas, požeminė perėja visada siejasi su šiokiu tokiu nesaugumo jausmu, kai ji nesutvarkyta.
    Reiktų arba pagerinti požeminę perėją, arba pakišti Čiurlionio g. po žeme, išplėčiant komercinę zoną aplink stotį, sutvarkant apleistus pastatus.

    Dabartinis sprendinys abejoju ar pakels vietos patrauklumą, neatsiras naujos komercijos per jėgą ar iš šv. Dvasios. Ten reikia naujų sprendimų. Reikia sprendimų ir pačiai sankryžai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.20, 20:20.

    Comment


      #42
      Gal kas turi duomenų kaip vyksta eismas Čiurlionio g./Vytauto pr. sankryžoje? Jei pagrindas yra iš Europps pr. į tunelio g., tai čia prieštai paskelbta schema gal ir būtų variantas, net jei ir kiek unrealistiškas. (Ilgas tunelis, neaiškus žiedas į girstupį) Tačiau, kiek iš atminties atrodė, kad vytauto pr. yra ir taip gan smarkiai apkrautas, žmonės juda į visas galimas puses, tad norėtūsi pamatyti konkrečius numerius, arba žmonių kurie dažniau lankosi šioje vietoje nuomonę.
      (Nukeliaučiau pats pastebėti kur juda pagrindiniai srautai, tačiau dabar man sunku suderinti laiką tam dėl tarnybos.)

      Comment


        #43
        Parašė Dominykas Dikčius Rodyti pranešimą
        Gal kas turi duomenų kaip vyksta eismas Čiurlionio g./Vytauto pr. sankryžoje? Jei pagrindas yra iš Europps pr. į tunelio g., tai čia prieštai paskelbta schema gal ir būtų variantas, net jei ir kiek unrealistiškas. (Ilgas tunelis, neaiškus žiedas į girstupį) Tačiau, kiek iš atminties atrodė, kad vytauto pr. yra ir taip gan smarkiai apkrautas, žmonės juda į visas galimas puses, tad norėtūsi pamatyti konkrečius numerius, arba žmonių kurie dažniau lankosi šioje vietoje nuomonę.
        (Nukeliaučiau pats pastebėti kur juda pagrindiniai srautai, tačiau dabar man sunku suderinti laiką tam dėl tarnybos.)
        Gyvenu netoliese ir matau, tai tarp Tunelio g. ir tilto pusės (Aleksotas ir Šančiai) sakyčiau ganėtinai pastovus srautas, visada yra mašinų. Aišku piko metu daugiau, bet į abi puses retai kamščiai nusidriekia. Rytinio piko metu daug sukančių į Vytauto iš tilto pusės. Vakarinio piko metu trumpam susidaro nemaži kamščiai pasukti į Tunelio g. Sukančių į tilto pusę irgi nemažai. Bendrai, gal dėl programavimo ar kažkokių priežasčių dideli kamščiai čia nėra dažni, bet automobilių visada nemažai. Ryškiai sumažėja tik savaitgalį Vytauto pr.

        Comment


          #44
          Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
          Niekas nenori vaikščioti primyžtomis požeminėmis perėjomis.
          Akivaizdu, kad ne ir akivaizdu, kad niekas apie tai ir nekalba. Niekas neketina statyti požeminio tunelio pėstiesiems, kad eitų ten ir lengvintųsi, ar kartoti sovietinių tunelių klaidos kaip tokios apskritai, kur apie žmogų buvo galvojama paskutinėje vietoje. Ir taip Kaune dar nėra nė vieno normalaus šiuolaikinio tunelio, gal dėl to vietiniams žmonėms tuneliai nekelia gerų emocijų.

          Kalba eina apie tunelius 5-10 metrų aukščio lubomis, puikiai apšviestus derinant dirbtinę ir natūralią šviesą iš stoglangių viršuje. Pakankamai plačius, kad šonuose galėtų įsikurti kioskeliai, užkandinės, kavinės, barai, o per vidurį paliekant zoną suoliukams paįvairintiems dirbtinių gėlių, fontanų ir kt.

          Pėsčiųjų tunelis tarp geležinkelio ir autobusų stočių pats savaime nėra tikslas. Tikslas yra sudaryti, patogiausią jungtį žmonėms keliaujantiems tarp šių dviejų stočių, kad spėti į traukinį ar autobusą. Turint omenyje, kad dauguma šių žmonių neturės laiko miesto apžiūrai, o tiesiog norės ramiai keliauti toliau.

          Aišku reikia palaukti, kol stotis pasieks pilną pajėgumą įgyvendinus Rail Baltica projektą ir bus aiškiau matyti tokio projekto nauda. Manoma, kad keleivių srautai išaugs keletą kartų lyginant su dabartiniais. Na nebetiek daug liko ir laukti, mažiau nei 10 metų.

          Comment

          Working...
          X