Grįžtant prie Kauno - ten stoties požeminė perėja įrengta tais laikais, kai pėstiesiems skirta infrastruktūra buvo laikoma antrarūše, mažai kam reikalinga, statoma tik todėl, kad to reikalavo kažkokios neaiškios normos, o ir pati visuomenė turėjo tik minimalius lūkesčius. Tame kontekste Kauno stoties požeminė perėja dar yra labai aukšto lygio statinys.
Ką ten būtina pagerinti. Pirmiausia - perstatyti "portalus" į požemį. Jei Vytauto g. erdvės žaidimui mažiau, tai priešais stotį tikrai būtų galima plačiau atverti požemį, kad vakare iš jo sklistų šviesa, uždengti platų, estetišką stogą, suformuoti erdves kokiems kioskams ar kebabinėms.
Antriausia, bet tai jau turbūt kostmosas - manau nepakenktų tunelis į peronus, kaip Vilniuje. Bet trumpame laikotarpyje tikrai galima apsieiti, geriau investuoti į portalus.
Ką ten būtina pagerinti. Pirmiausia - perstatyti "portalus" į požemį. Jei Vytauto g. erdvės žaidimui mažiau, tai priešais stotį tikrai būtų galima plačiau atverti požemį, kad vakare iš jo sklistų šviesa, uždengti platų, estetišką stogą, suformuoti erdves kokiems kioskams ar kebabinėms.
Antriausia, bet tai jau turbūt kostmosas - manau nepakenktų tunelis į peronus, kaip Vilniuje. Bet trumpame laikotarpyje tikrai galima apsieiti, geriau investuoti į portalus.
Comment