Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kaunas CONNECT

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas CONNECT

    Pasirodo ir Kaune bus Kaunas Connect projektas.
    Tik dabar išgirdau, o apie Vilnius connect net nesidomėdamas jau daug kartų girdėjau.
    Kodėl nepiariamas visai Kauno variantas?

    #2
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Pasirodo ir Kaune bus Kaunas Connect projektas.
    Tik dabar išgirdau, o apie Vilnius connect net nesidomėdamas jau daug kartų girdėjau.
    Kodėl nepiariamas visai Kauno variantas?
    Gal galėtumėte pasidalinti nuoroda? Ačiū.

    Comment


      #3
      Parašė Konradas Rodyti pranešimą

      Gal galėtumėte pasidalinti nuoroda? Ačiū.
      https://www.youtube.com/watch?v=YrEcI_3sLko&t=5700s

      Comment


        #4
        Sukūriau atskirą temą šiam projektui, nes jei bus įgyvendinamas - bus nemažai turinio bei diskusijų. Prie to pačio, čia kiek didesnis žemėlapis žymintis Kaunas Connect teritoriją (nėra idealiai tikslus).

        Click image for larger version

Name:	Kaunas-Connect.jpg
Views:	5638
Size:	577,5 kB
ID:	1888245
        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

        Comment


          #5
          Gal galima trumpai apibūdinti kas yra Kaunas connect?

          Comment


            #6
            Kauno geležinkelio stoties teritorijos perorganizavimas, atlaisvinant nenaudojamas teritorijas, kurios gali būti parduotos verslo plėtrai.
            Studentas

            Comment


              #7
              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
              Kauno geležinkelio stoties teritorijos perorganizavimas, atlaisvinant nenaudojamas teritorijas, kurios gali būti parduotos verslo plėtrai.
              Kaip vyks pardavimas? Sklypais, ar parduos vienam vystytojui visą teritoriją?
              Ar parduos kas daugiausiai pasiūlys, ar bus kažkokie reikalavimai projekto kokybei?

              Comment


                #8
                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Kaip vyks pardavimas? Sklypais, ar parduos vienam vystytojui visą teritoriją?
                Ar parduos kas daugiausiai pasiūlys, ar bus kažkokie reikalavimai projekto kokybei?
                Na, jeigu LTG atiduotų vystyti SBA, pažadu važinėti po Lietuvą tik traukiniais

                Comment


                  #9
                  Gavau informacijos, kad šiuo metu vyksta galimybių studijų pirkimas. Po pirkimo atlikus studiją bus aišku kokie objektai LTG teritorijoje galėtų būti.

                  Comment


                    #10
                    Ar yra kokių naujienų?

                    Comment


                      #11
                      Manau, kad artimiausiu metu galėsime išgirsti naujienų ir apie kitas stotis Lietuvoje. Kauno stoties atnaujinimas ir pritaikymas „Rail Baltica“ bus kitas etapas („Kaunas Connect“).

                      https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=89039527
                      Paskutinis taisė Sklansky; 2021.12.28, 09:10.

                      Comment


                        #12
                        „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ Kauno stoties projektuotojų

                        „LTG Infra“ pranešė, kad Kauno stoties infrastruktūros projektavimas apims „Rail Baltica“ atvykimo-išvykimo kelių, peronų sprendinius, požeminės pėsčiųjų perėjos ir viadukų virš stoties rekonstravimą, be to, numatoma šalia Žaliojo geležinkelio tilto statyti papildomą tiltą per Nemuną.

                        Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz7rUY5nQIa

                        Comment


                          #13
                          O ar čia Kaunas Connect? Nes Kaunas connect tai ne gekežinkelio infrastruktūros atnaujinimas, o teritorijoje statomi verslo statiniai.

                          Comment


                            #14
                            Gal kas nors girdėt šioje temoje?

                            Comment


                              #15
                              Turbūt paskutinė naujiena, kad šiuo metu Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“ projektuoja viską. Turėtų padaryti per 1.5metų ir pagal tai, kad balandį pradėjo, tai galima tikėtis rezultatų kitų metų spalio/lapkričio menesį.

                              https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nijos-bendrove

                              Dar pačiam asmeniškai įdomu ar su laiku(10m perspektyvoje) bus perkeltos šalia geležinkelio esančios įmonės/fabrikai(Volfas gamykla, Pergalės koncernas) į kitas vietas ir ta vieta užsistatys modernesniais ir patrauklesniais pastatais, verslo centrais, daugiabučiais.

                              Comment


                                #16
                                <...>Geresnis susisiekimas skatins turistus lankytis Kaune, kuris taps svarbia stotele tarp Europos ir Baltijos šalių. Visa tai prisidės prie vietos verslo, apgyvendinimo ir paslaugų sektoriaus plėtros“, – sakė E. Lazauskas.

                                Skaičiuojama, kad nutiesus greitojo geležinkelio liniją, Kauno tarptautinė geležinkelio stotis kasdien aptarnaus daugiau keleivių nei Vilniaus – apie 11 tūkst. keliautojų, kai, palyginus, šiuo metu aptarnauja kiek daugiau nei 4 tūkst. Toks keliautojų traukiniu augimas Kaunui tampa stimulu dar labiau gerinti savo infrastruktūrą.

                                Planuose – ir Kauno geležinkelio teritorijos vystymo darbai, čia dirbsime išvien su Kauno miesto savivaldybe. Svarstome ne vien apie 1435 mm vėžę, bet ir apie susisiekimą miesto viešuoju transportu, parkavimo vietas ir visos stoties erdvės sutvarkymą. Esu įsitikinęs, kad bendradarbiaudami su Kauno miesto savivaldybe sukursime tokį stoties rajono projektą, kuriuo kauniečiai galės didžiuotis ir kurį įvertins miesto svečiai“, – teigė E. Lazauskas.

                                https://www.delfi.lt/projektai/rail-...iaus-120054229
                                oho, keleivių skaičius Kauno traukinių stotyje turėtų išaugti bent 3 kartus.

                                Jeigu iš tikrųjų nori sukurti kažką nepaprasto, turėtų sujungti Autobusų stotį su Traukinių stotimi požeminiu tuneliu, kaip pasitaiko praktikoje užsienio šalyse. Tai ne tik palengvintų pėsčiųjų susisiekimą ir paskirstytų keleivių srautus, saugotų nuo nepalankių oro sąlygų, leistų atsirasti smulkiajam verslui tunelyje, bet ir tikrai sukurtų TOKĮ stoties rajono projektą, kuriuo kauniečiai galėtų didžiuotis ir kurį įvertins miesto svečiai.

                                Kaunas pasmerktas būti transporto hubu regione, iš traukinių stoties žmonės pasiskirstys į autobusų stotį, kad susiektų ne tik su pakaunės regionu, bet ir tolimesniais miestais bei miesteliais per kuriuos nevažiuoja traukiniai įskaitant tą patį Rail Batlica – Alytus, Birštonas, Jurbarkas, Kėdainiai, Marijampolė, Prienai, Raseiniai, Ukmergė, Šakiai, Varėna, Vilkaviškis etc..

                                Šiuo metu traukinių stotyje egzistuoja tunelis nuo tolimiausio perono iki autobusų stotelės, ir kitas požeminis pėsčiųjų tunelis ties autobusų stotimi, papildomas tunelis sujungsiantis šiuos du tunelius tęstųsi mažiau nei 300m.


                                Click image for larger version

Name:	tunelis gel. stotis - aut. stotis.png
Views:	614
Size:	1,78 MB
ID:	2170773

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                                  Jeigu iš tikrųjų nori sukurti kažką nepaprasto, turėtų sujungti Autobusų stotį su Traukinių stotimi požeminiu tuneliu, kaip pasitaiko praktikoje užsienio šalyse. Tai ne tik palengvintų pėsčiųjų susisiekimą ir paskirstytų keleivių srautus, saugotų nuo nepalankių oro sąlygų, leistų atsirasti smulkiajam verslui tunelyje, bet ir tikrai sukurtų TOKĮ stoties rajono projektą, kuriuo kauniečiai galėtų didžiuotis ir kurį įvertins miesto svečiai.

                                  Kaunas pasmerktas būti transporto hubu regione, iš traukinių stoties žmonės pasiskirstys į autobusų stotį, kad susiektų ne tik su pakaunės regionu, bet ir tolimesniais miestais bei miesteliais per kuriuos nevažiuoja traukiniai įskaitant tą patį Rail Batlica – Alytus, Birštonas, Jurbarkas, Kėdainiai, Marijampolė, Prienai, Raseiniai, Ukmergė, Šakiai, Varėna, Vilkaviškis etc..

                                  Šiuo metu traukinių stotyje egzistuoja tunelis nuo tolimiausio perono iki autobusų stotelės, ir kitas požeminis pėsčiųjų tunelis ties autobusų stotimi, papildomas tunelis sujungsiantis šiuos du tunelius tęstųsi mažiau nei 300m.
                                  Idėja gal ir nebloga, bet man nelabai norėtūsi palikti dangaus automobiliams ir pėsčiuosius numesti po žeme. Teko kalbėtis su keletu užsieniečių atvykusių į Kauną kaip jiems truputi sudėtinga išvis buvo suprasti kaip nuo stoties toliau į miestą judėti. Problema gal ir išsprendžiama su daugiau ženklinimo ir pan., bet manau kiek maloniau būtų gatves pakišti po žeme toje vietoje ir padaryti malonią aikštę/alėją. Tuneliai pėstiesiems nėra mylimiausias objektas, ir labiau naudojamas kai kiti pasirinkimai blogesni nei iš didelio noro.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                    Idėja gal ir nebloga, bet man nelabai norėtūsi palikti dangaus automobiliams ir pėsčiuosius numesti po žeme. Teko kalbėtis su keletu užsieniečių atvykusių į Kauną kaip jiems truputi sudėtinga išvis buvo suprasti kaip nuo stoties toliau į miestą judėti. Problema gal ir išsprendžiama su daugiau ženklinimo ir pan., bet manau kiek maloniau būtų gatves pakišti po žeme toje vietoje ir padaryti malonią aikštę/alėją. Tuneliai pėstiesiems nėra mylimiausias objektas, ir labiau naudojamas kai kiti pasirinkimai blogesni nei iš didelio noro.
                                    Visiškai pritariu. Dabar geležinkelio stotis atskirta nuo miesto, pastoviai matau žmonių ieškančių kaip ją pasiekti, kaip ir pastoviai matau prie autobusų stoties einančius ne per požeminę perėją. Turbūt idealu būtų nuo maždaug autobusų stoties iki geležinkelio stoties (tai reiškia dalį Čiurliono g) pakišti po žeme, galbūt paliekant viršuje viešąjį transportą. Aišku brangiau, bet turbūt ir vizualiai gražiau ir maloniau tiek vietiniams, tiek turistams.

                                    Comment


                                      #19
                                      Pusės km ilgio pėsčiųjų tunelis Kauno dydžio mieste yra visiškas non starter. Gal kokiam Honkonge tai būtų viable idėja, bet Kaune nėra absoliučiai jokių priežasčių apie kažką tokio net svarstyti. Reiktų nebent galvoti, kaip išgyvendinti esamą tunelį, kuris visiškai nukilina Geležinkelio stoties kaip viešos erdvės patrauklumą pėstiesiems.

                                      Comment


                                        #20
                                        Net estai sugebėjo kažkiek humanizuoti Tallinno geležinkelio stoties aikštę (ir kiek matau - be jokių tunelių):
                                        39 Toompuiestee – „Google“ žemėlapiai

                                        Dar prieš porą metų ten atrodė taip:
                                        39 Toompuiestee – „Google“ žemėlapiai
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment

                                        Working...
                                        X