Simboliniu laiko kapsulės įkasimu antradienį Kaune bus pradėtas statyti 258 metrų ilgio pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas, sujungsiantis Nemuno salą su Žemąja Freda.
Pasaulyje pripažinti „Gensler“ architektai ir Lietuvoje gerai žinoma „Kančo studija“ kartu kurs Kaune iškilsiančio antrojo verslo centro, „Oskaras“ architektūrinę koncepciją. https://www.alfa.lt/aktualijos/kauna...ensler/342297/
"Hermanas" nuo Minkovskių gatvės. Kadangi gatvę remontuos ilgai, ši vieta bus nelabai lankoma. Bet pasistengsiu atvykti čia po kokio mėnesio, pasižiūrėti rezultato...
Daugiabučio, stovėjimo aikštelės ir ofiso statybos 2024-12-25. Vietoje būnant dėl pakilusio ofiso jaučiamas šioks toks jaukumas ir užuovėja. Formuojasi jauki gatvelė ir nebe plynam lauke stovi. Antroje nuotraukoje matosi skirtingų gamintojų daugiabučio fasado "mėginukai".
Pastarasias kelias dienas turėjau keistą idėją, kad kas jei panaudauti šį seną geležinkelį unikaliai tramvajaus linijai.
Linija nebūtų ilga - nuo geležinkelio stoties link Žemosios Fredos ir Europos prospekto arba Veiverių gatvės. Tačiau, manyčiau ši galėtų suteikti lengvesnę/papildomą jungtį tarp geležinkelio stoties, būsimos koncortų salės greta Nemunaičių ir sujungti Aleksotą su Žemaja Freda. Jei projektas būtų atliktas teisingai, būtų įmanoma įkomponuoti šios linijos pratesimą Europos prospektu, kai šis bus ilginamas link A5. Šios linijos dėka būtų suteikta papildoma jungtis miesto centrui su Žemaja Freda, kas padėtų paversti Žemają Fredą savotišku centro pratesimus, kas kiek suprantu yra numatyta miesto planuose/koncepcijose.
Dar neturėjau pakankamai laiko, kad pilnai išmąstyti šią idėją, tačiau manau ji yra verta apsvarstymo.
Also atsiprašau jei nelabai įsipaišau su savo idėja į šio forumo paskirtį, tik šiandien išvis susižinojau apie šią svetainę. Paskubėjau neatsirinkęs tinkamesnio forumo
Comment