Noretusi kazko kaip Judejimas Ikvepia. Nesinoretu kaip Musculus.
Man asmeniskai pabodes nuogo betono stilius, kuriu apstu visur aplinkui: Zalgirio arena, tiketina, kad ir baseinas prie arenos bus sio stiliaus, stadionas mineta bus sito stiliaus, Karaliaus Mindaugo SEB bankas. Funkcionalu, bet nuoga ir salta. Zinant musu klimatines salygas ir sovietini palikima, gal jau uzteks.
Judėjimas įkvepia ir man patinka.
Bet galime spėti, kad jo nebus, nes kiek patyrėm su konkursais, visada išrenkamas koks nors paprasčiausias variantas.
Prieš susirinkusiuosius stojęs Kauno lengvosios atletikos federacijos prezidentas Valdas Petkevičius, vis dėlto, iš esmės nubraukė pristatyme išsakytas pastabas pareiškęs, kad lengvosios atletikos atstovai nerado nė vieno projekto, kuris būtų tinkamas šiai bendruomenei.
„Kai kur funkcijos net neatitinka konkurso sąlygų, – kalbėjo vyras, klausęs, kodėl recenzentai to nepakomentavo. – Tarkime, užduota projektuoti tolimųjų metimų sektorių – jeigu jau dabar šio elemento nenumatoma, sunku tikėtis, kad projektai bus pataisyti. Klaidų begalė: inventoriaus sandėliukai rūsyje, sportininkų išėjimai iš konferencijų salės tiesiai ant apšilimo takelių pavojingi...“
Man asmeniškai Ochra ir Atviram miestui labiausiai patiko. Pritarčiau, kad Musculus kaip ir neblogas, bet nelabai norisi dar tos šaltos emocijos, ypač šitoj vietoj.
Bet kas įvyko su vidaus projektavimu, tai kažkas baisaus. Ant kiek užsisukę ant konkursų malūno ir formalaus projektavimo, kad neapsižiūrėt, nepasikonsultuot, galų gale. Pagaliau atrodė ir dalis džiaugėsi, kad normalus konkursas Kaune suroganizuotas pagaliau. Deja.
Galbūt tai laiko stoka, ko pasekoje neatlikti parengiamieji tyrimai, bet išlikčiau pozityvus šioje situacijoje. Viskas yra ištaisoma, svarbiausia jog forma neužgožtų statinio funkcijos.
Tai, kad sakė, kad bus tas vidus suprojektuotas, dabar neapsunkino reikalavimų, nes tai architektūrinės idėjos konkursas ir sulauktų mažiau darbų jei nemokamai dar ir vidinę dalį techniškai reikėtų konkursui ruošti. Dabar gi tik laimėję turės tuo užsiimti.
Šiaip jau visi darbai parengti pagal pačiose sąlygose pateiktus uždaro maniežo su 200m ilgio bėgimo takais reikalavimus, įskaitant ir minimus mėtymo ir šuolių sektorius. Man atrodo, kad tiek valdininkai (komisijos nariai), tiek komentuojantys sportininkai ir jų atstovai neskiria uždaro 200m maniežo nuo 400mm maniežo ar uždaro stadiono. 200m manieže ietys ir diskai nemėtomi (nes netelpa net teoriškai tiek plane, tiek dėl aukščio trūkumo), o įrengiami tik treniruočių sektoriai (iš esmės metimo judesio tobulinimui).
Bendrai nesu megejas betono stiliaus statiniu, taciau siuo atveju manau kad tai geriausias projektas. Puiki statinio forma ir sioje vietoje betonas nesiziuri blogai, kaip tik gerai kad nueina siek tiek i antra plana, nes stadiono medine apdaila turi buti ryskiausiu viso sporto komplekso akcentu. Taip pat toks statinys tinka atsizvelgus i gamta, neisisoka jis, o "pasislepia"(nesakau, kad issisokantys statiniai blogai prie gamtos bet siuo atveju "slepimosi" ideja ziurisi graziai). Galiausiai viska ivertinus duociau 10-uka tiek stadiono tiek maniezo dizainams. Zinau, kad daznokai norisi kazko imantresnio taciau siuo atveju lietuviskas kuklumas(taciau graziai suprojektuotas kuklumas) yra tinkamiausias variantas prie Azuolyno.
„Manau, kad pabaigus techninį projektą, planuosime biudžete lėšas ir tada paskelbsime rangos konkursą bei statybas. Tikimės, kad statybos leidimą gausime šiais metais, kitiems metams planuojame statybas“, – BNS teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tadas Metelionis.
Anot jo, maniežo statybas ketinama baigti 2022 metų rudenį.
Jam numatoma skirti 14,28 mln. eurų su PVM.
Įmonės „Archas“ parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog Perkūno al. 5 ketinama statyti vieno aukšto 15,8 tūkst. kv. m bendro ploto lengvosios atletikos maniežą. Jame numatoma įrengti 6,2 tūkst. m ilgio bėgimo takelių, 860 m bėgimo takelių sprintui, šuolių į aukštį bei tolį sektorius taip pat šuolių su kartimi, rutulio stūmimo ir tolimųjų metimų sektorius.
Po pastatu ketinama įrengti 150 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
Paskutinis taisė digital; 2020.05.24, 10:42.
Priežastis: pridėta teksto
Comment