Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir parkai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Pakeis tą, jog vienoje iš gražiausių ir labiausiai turistų lankomų vietų nebereikėtų klausytis automarozų bmw'ų vėžinio riaumojimo ir apgailėtino mašinos garbinimo prie pat miesto pilies. Teko keletą vakarų praeiti tą parkovkę ir pamatyti vietinę publiką. Vaizdas tikrai apgailėtinas ir nesuvokiama kaip vis dar tas parkingas ten egzistuoja.

    Jei tu senamiesčio teritorijų atidavimą pėstiesiems vertini kaip sąmoningą senamiesčio naikinimą, siūlyčiau praeiti (nepravažiuoti, o pabandyti vaikščioti su kojom) po tokią Laisvės alėją. Neatrodo, jog po 1982 m. rekonstrukcijos pėstiesiems, alėja tapo tiesiog sunaikinta ar apleista dėl eismo ar parkavimo vietų trūkumo (nors, Dieve kaip baisu...).

    Tikiuosi tą vietą kuo greičiau gelbės nuo dabartinio košmaro ir vietoj dabartinės parkovkės galėtų įrengti normalų požeminį parkingą IKI vietoje. Tiesa, tam reikia sulaukti kažkokios konversijos.
    Nepakeis, bent kol kas, ir ačiū Dievui. Matome, kiek metų "vyksta" Lituanikos konversiją, tai svaigt apie pilies aikštelės užstatymą rožinė svajonė.

    Marozai atskira tema ir čia jau policijos reikalas, kaip ji tvarkosi su tvarkos nesilaikančiais piliečiais.
    Kaunas yra Kaunas

    Comment


      Padidint reikia gyventojų skaičių Senamiestyje, daugiau ateis pavalgyt kas netoli gyvena, nereikės iš kažkur važiuot kad prisiparkuot, plius automobiliui Senamiestis nėra patogus, ir Europoje bendrai tai pėsčiųjų zona būna, tik kad daug vietinių ir turistų, kurių mažesnė dalis su nuosava auto dėl Senamiesčio važiuoja. Tai ta konvercija tuo gerai būtų.

      Kuo Naujamiestis gerai, kad jis patogus pėsčiajam, ir kažkaip visi sutelpa ir auto, ir pėsčiomis, ir net VT nesunku atvažiuot. Jei VT greitį pavyktų pritempt arčiau automobilio (aktualu kas gyvena toliau nuo Centro), tai dar daugiau žmonių galbūt atvažiuotų.

      Kauno centras (Naujamiestis+Senamiestis) kaip 300k miestui šiaip mažiukas, lyginant bendrą miesto plotą, reikia tiesiog daugiau žmonių, kurie norėtų gyvent mieste, didėtų gyventojų skaičius centrinėje miesto dalyje. Neturi taip greitai plėstis priemiesčiai kaip dabar, kur užstatomi laukai be infrastruktūros.

      Manau tas auto triukšmas dėl tranzitu pravarančių motociklų marozų ir birbintojų labai smarkiai mažina Centro patrauklumą, greičiausiai dar net labiau nei baliavojantys studentai. Valdžia panašu neribos šių laisvės išraiškų, bet bent jau tokio auto tranzito Centre tikrai nereikia.
      Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.08, 21:22.

      Comment


        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

        Nepakeis, bent kol kas, ir ačiū Dievui.
        Nežinau ko jūs ta aikštele džiaugiatės, gi ten niekada (bent jau vakare/savaitgalį, o ne bedarbių rinkimosi metu) nėra vietos ir norint pasistatyti vistiek reikia važiuoti į tą brangesnę su šlagbaumu. užtat važinėju į ten su troleibusu bei dviračiu ir bėdos nematau.

        Comment


          Atvažiuot (pakanka privažiuot ir paeit) pailsėt į Senamiestį nėra sunku. Aišku, VT yra kur tobulint. Geriausia, kai Senamiestis yra pėsčiųjų zona ir vien patekus į jį pėsčiomis, išlipus iš visokio transporto, iškart galima pradėt ilsėtis, nes tai jauki patogi aplinka. Kaune dar tik maža dalis to mažo Senamiesčio yra sutvarkyta ir visaip jauki. Tai yra problema.
          Kauno senamiestis yra toks mažas, kad nėra ten kur važinėt. Lietuviai, kauniečiai labiau nei vilniečiai, tik turi įprotį vos ne gyvent savo automobilyje, kaip sraigės ar vėžlio apsauginiame kiaute ir išlįst į miestą, atsidurt tarp kitų, nepažįstamų žmonių, tik tada, kai būtina, kuo mažiau.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą
            Lietuviai, kauniečiai labiau nei vilniečiai, tik turi įprotį vos ne gyvent savo automobilyje, kaip sraigės ar vėžlio apsauginiame kiaute ir išlįst į miestą, atsidurt tarp kitų, nepažįstamų žmonių, tik tada, kai būtina, kuo mažiau.
            Prisipažinsiu, kartais tenka praeiti jau pataisytais šaligatviais palei pagr. gatves, ir net jais nėra jauku vaikščioti, kažkokia dykra, kiti neaišku kur slampinėjantys žmonės. Vilniuje kažkaip daugiau gyvybės ant šaligatvių. Kai daug žmonių ir veiklos, kažkaip ramiau jaučiuos. Palangoj kokioj Basanavičiaus gatvėje, net su visom nesąmonėm taip nevargina žmonės ir aplinka, kaip ta pavienių žmonių vaikščiojama pagr. Kauno gatvių šaligatvių dykra.
            Kažkada Lithuania Explained Lietuvos kanadietis savo įspūdžius pasakojo savo YouTube kanale apie Kauną, kad jis sprawled (išsidraikęs, be automobilių šaligatviuose gana tuščia ir negyva), kas Vilniuje ne taip jaučiasi. Išskyrė visą miestą su visais Šilainiais ir Eiguliais, o ne tik centrinę dalį, kur situacija geresnė abejose miestuose.
            Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.09, 17:25.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Prisipažinsiu, kartais tenka praeiti jau pataisytais šaligatviais palei pagr. gatves, ir net jais nėra jauku vaikščioti, kažkokia dykra, kiti neaišku kur slampinėjantys žmonės. Vilniuje kažkaip daugiau gyvybės ant šaligatvių. Kai daug žmonių ir veiklos, kažkaip ramiau jaučiuos. Palangoj kokioj Basanavičiaus gatvėje, net su visom nesąmonėm taip nevargina žmonės ir aplinka, kaip ta pavienių žmonių vaikščiojama pagr. Kauno gatvių šaligatvių dykra.
              Kažkada Lithuania Explained Lietuvos kanadietis savo įspūdžius pasakojo savo YouTube kanale apie Kauną, kad jis sprawled (išsidraikęs, be automobilių šaligatviuose gana tuščia ir negyva), kas Vilniuje ne taip jaučiasi. Išskyrė visą miestą su visais Šilainiais ir Eiguliais, o ne tik centrinę dalį, kur situacija geresnė abejose miestuose.
              nesupratau tikrai Jūsų problemos dėl tuščių šaligatvių.
              Русский военный корабль, иди нахуй!

              Comment


                Parašė liux Rodyti pranešimą

                nesupratau tikrai Jūsų problemos dėl tuščių šaligatvių.
                Kažkoks beprasmybės ir nejaukumo jausmas apima vaikščioti mikrorajonų gatvių šaligatviais, ne veltui visi važiuoja net jei kelionės ilgis koks 1 km ar 1,5 km.

                Plius jaučiasi, kad dalis vaikšto nes tiesiog neturi išeities, kartais net šlubuodami ar šiaip išgėrę. Kalbu apie atvejus, kai eini kažkokia dykra, tarsi turėtų būt daugiau privatumo, bet jo nėra. automobiliai važiuoja, atsitiktiniai praeiviai praeina, bet visumoj labai nuobodi aplinka, dideli atstumai tarp vadinamų point of interest.
                Kažkiek geriau kai iš vis žmonių nėra, bent jau privatumo jausmas gelbėja, pvz. vėlai vakare arba naktį.

                To negero jausmo nėra Laisvės alėjoje ar Vilniaus gatvėje, kur žmonių daug, veiklos irgi, tiesiog nėra nuobodu, bent jau vakarais ir savaitgaliais. Privatumo nėra, bet jo ir nereikia.
                Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.09, 19:03.

                Comment


                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Kažkoks beprasmybės ir nejaukumo jausmas apima vaikščioti mikrorajonų gatvių šaligatviais, ne veltui visi važiuoja net jei kelionės ilgis koks 1 km ar 1,5 km.

                    Plius jaučiasi, kad dalis vaikšto nes tiesiog neturi išeities, kartais net šlubuodami ar šiaip išgėrę. Kalbu apie atvejus, kai eini kažkokia dykra, tarsi turėtų būt daugiau privatumo, bet jo nėra. automobiliai važiuoja, atsitiktiniai praeiviai praeina, bet visumoj labai nuobodi aplinka, dideli atstumai tarp vadinamų point of interest.
                    Kažkiek geriau kai iš vis žmonių nėra, bent jau privatumo jausmas gelbėja, pvz. vėlai vakare arba naktį.

                    To negero jausmo nėra Laisvės alėjoje ar Vilniaus gatvėje, kur žmonių daug, veiklos irgi, tiesiog nėra nuobodu, bent jau vakarais ir savaitgaliais. Privatumo nėra, bet jo ir nereikia.
                    Kalbi apie visokias Dainavas ir Šilainius. Man irgi kai kuriose jų vietose kildavo agorafobija. Nejaukumas ir baimė, kai daug erdvės, kur nėra absoliučiai nieko arba nieko, tik automobiliai, bet jeigu staiga atsirastų ir eitų iš paskos koks kitas nepažįstamas žmogus, trys ar penki kiti bachūrai / seniai, iškart būtų nejauku.

                    O aš kalbėjau apie Senamiestį ir Centrą ir kaip galėtų tiems dainaviniams ir šilaininiams būti jauku ten pasivaikščioti ir pasėdėti, bet kai kurie vis tiek skundžiasi, kad neįmanoma privažiuot prie kiekvienos kavinės ir parduotuvės. Nu, kaip be kojų.
                    Man tai nuo vaikystės norėjosi kuo greičiau išlipt iš automobilio, būti ten kuo mažiau, kuo trumpiau arba visai nebūti ten, jei nereikia toli važiuot.
                    ПТН ПНХ
                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240929_150447.jpg
Views:	1940
Size:	2,57 MB
ID:	2155391

                      A. Samulevičiaus - Samuo skveras Žaliakalnyje atrodo pabaigtas, bet tvoros dar stovi, turbūt tuoj atidarys Jau mačiau vietinius vaikėzus viduj slankiojančius. Visai didelė žaidimų aikštė, ypač tokio dydžio parkui

                      Comment


                        Įdomu, kodėl niekam neužkliūva ši Kauno vieta? Centras, Vytauto prospektas. VDU bendrabutis ( kadaise buvo viešbutis "Baltija" ). Aplinka kelianti šleikštulį. Šunų vedžiojimo vieta. Net veja į veją nepanaši. Šimtą metų bandomas išnuomoti bendrabučio pirmas aukštas su tiek pat metų neplautais langais.

                        Click image for larger version

Name:	VDU bendrabutis Vytauto pr..jpg
Views:	1503
Size:	448,8 kB
ID:	2159456
                        Keliauju per Lietuvą

                        Comment


                          Parašė Missoni Rodyti pranešimą
                          Įdomu, kodėl niekam neužkliūva ši Kauno vieta? Centras, Vytauto prospektas. VDU bendrabutis ( kadaise buvo viešbutis "Baltija" ). Aplinka kelianti šleikštulį. Šunų vedžiojimo vieta. Net veja į veją nepanaši. Šimtą metų bandomas išnuomoti bendrabučio pirmas aukštas su tiek pat metų neplautais langais.
                          Net rampa dar likusi nuo tų laikų kai buvo įsikūrusi Kauno Vista

                          Comment


                            Man kyla klausimas, o kodėl nieks nepasodinta? Visi aplinkui labai tvarūs ir žali, bet kai reikia kažką pasodinti/prižiūrėti, tada visi dingsta.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Net rampa dar likusi nuo tų laikų kai buvo įsikūrusi Kauno Vista
                              Ten tas nuomos skelbimas kabo gal 10 metų. Kaip įmanoma per tiek laiko neišnuomoti? Mes kainą per pus ir gauk kažkiek, o ne nieko.
                              Paskutinis taisė Gator; 2024.10.17, 23:26.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Ten tas nuomos skelbimas kabo gal 0 metų. Kaip įmanoma per tiek laiko neišnuomoti? Mes kainą per pus ir gauk kažkiek, o ne nieko.
                                nei vienoje Street View nuo 2012 ten nebuvo niekas įsikėlę...

                                Comment


                                  Dabar pažiūrėjau, kad ten visai derėtų Kęstučio g. sustojimas link Stoties. Dabartinis sustojimas labai nepatogioje vietoje, prieš šviesoforą, kuris visiškai nesuderintas su VT judėjimu.
                                  Galbūt padaugėjus žmonių koncentracijai būtų lengviau šioje teritorijoje vystyt verslus?

                                  Didžiausias mano išmąstytas trūkumas (bet ar tikrai labai svarbus?) - padidėjęs triukšmas dėl padidėjusios žmonių koncetracijos. Naktimis abejoju ar ši vieta būtų gyva net su stotele. Dieną miestas turi būti gyvybingas.

                                  p.s. Tą "nepatogią vietą" prie buv. Latvijos ambasados iš vis reiktų pertvarkyt, dabar ta jungiamoji gatvelė tragedija, VT negali sklandžiai įvažiuoti į Kęstučio gatvę, visą laiką pagauna šviesoforą ciklą kur Vytauto pr. suka į Kęstučio g.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.17, 23:47.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Dabar pažiūrėjau, kad ten visai derėtų Kęstučio g. sustojimas link Stoties. Dabartinis sustojimas labai nepatogioje vietoje, prieš šviesoforą, kuris visiškai nesuderintas su VT judėjimu.
                                    Galbūt padaugėjus žmonių koncentracijai būtų lengviau šioje teritorijoje vystyt verslus?
                                    Ta stotelė yra pirma nusileidus nuo kalno, tad ji naudojama visiems kurie eina į Laisvės alėją bei aukščiau jos esančias gatves. Jos perkelti piečiau tikrai nederėtų.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Ta stotelė yra pirma nusileidus nuo kalno, tad ji naudojama visiems kurie eina į Laisvės alėją bei aukščiau jos esančias gatves. Jos perkelti piečiau tikrai nederėtų.
                                      Gal pavyktų sutalpint dar vieną stotelę ties Laisvės alėja link stoties. Formuočiau platesnį šaligatvį, o vietoj trijų juostų liktų dvi. Realiai kraštinė dešinė juosta skirta grynai į Kęstučio g. pasukti, o gatvė de facto šalutinė, iš kurios vejamas tranzitas. Vytauto pr. toliau lieka dvi jusotos.

                                      Parodos kalno kryptimi liktų tos pačios stotelės, nors labai derėtų stotelė Parodos k. kryptimi ties buv. Puškino mokykla.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.18, 15:05.

                                      Comment


                                        Gričiupio parkas: Darbai po truputi juda - stovi keli treniruokliai , vaikų žaidimo aikštelė bei pavėsinės griaučiai. Tačiau didžiausias siurprizas yra laiptai į A.Purėno gatvę. Tiek iš toli , tiek iš arti atrodo gerai - daugiau apie juos nieko gero negaliu pasakyti. Kadangi dažnai ten vaikščiodavau senaisiais klibančiais ir aptrupėjusiais laiptais, galiu pasakyti kad jais lipti buvo žymiai patogiau bei geriau negu dabar. Pakopa žema bei labai plati - daryta tiesiog pagal šlaitą , ir visiškai neatsižvelgiant į tai kad jais vaikščios žmonės. Gavosi labai nepatogi pakopa, tad lipant reikia daug didesnio atidumo po kojomis negu reikėdavo anksčiau. Jeigu laiptu neaptvers tvoromis tai šalia bus praminti takeliai - aš tik iki pusės nulipau laiptais , toliau pradėjau minti naują taką šalia. Laiptus galima padaryti kad jais būtų patogu lipti, bet čia darė kad būtų gražu ir tiek.
                                        Paskutinis taisė judosius; 2024.11.10, 17:28.
                                        LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

                                        Comment


                                          Šiaip, laptams yra taikomi tam tikri reikalavimai (pakopos pločiui ir aukščiui), tai užsakovas turėtų apie tai griežtai paklausti projektyotojų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X