Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir parkai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai ko jūs ponai norit, pasiduodančio Gedimino ar prieš teliką sėdinčio Mindaugo, o gal Birštono Vytauto, kuris nuo arklio nesiskiria? Normali ta skulptūra ir bus proga visiems tarpukaristams ar pokaristams istoriją pasimokyti, nes apart Mindaugo ir Vytauto daugiau nieko ir nežino didžioji masės dalis. Taip, kad mažiau raudokit, o daugiau istorijos mokykitės ir nereiks baisėtis, o jei ne visada galit patys funduot kokią skulptūrą.
    ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
    - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

    Comment


      Parašė Raelis Rodyti pranešimą

      Tai ko jūs ponai norit, pasiduodančio Gedimino ar prieš teliką sėdinčio Mindaugo, o gal Birštono Vytauto, kuris nuo arklio nesiskiria? Normali ta skulptūra ir bus proga visiems tarpukaristams ar pokaristams istoriją pasimokyti, nes apart Mindaugo ir Vytauto daugiau nieko ir nežino didžioji masės dalis. Taip, kad mažiau raudokit, o daugiau istorijos mokykitės ir nereiks baisėtis, o jei ne visada galit patys funduot kokią skulptūrą.
      Pardon me? Kaip naujos skulptūros fundavimas padės dėl šito pykinimą keliančio kičinio šūdo? Apstatyt ją naujomis skulptūromis, kad nesimatytų?

      Comment


        Gyvenu šalia, viskas ten gerai su tuo parku.
        Galėtų nebent būt kokia jauki kavinukė.

        O šalimais įdomu čia miesto parkas? Dabar naudojamas Laisvės al. technikai laikyti.

        Ir dar yra pailgas sklypas, galbūt kas nors žinote ar ten kas nors planuojama?

        Comment


          Parašė Raelis Rodyti pranešimą

          Tai ko jūs ponai norit, pasiduodančio Gedimino ar prieš teliką sėdinčio Mindaugo, o gal Birštono Vytauto, kuris nuo arklio nesiskiria? Normali ta skulptūra ir bus proga visiems tarpukaristams ar pokaristams istoriją pasimokyti, nes apart Mindaugo ir Vytauto daugiau nieko ir nežino didžioji masės dalis. Taip, kad mažiau raudokit, o daugiau istorijos mokykitės ir nereiks baisėtis, o jei ne visada galit patys funduot kokią skulptūrą.
          Leiskite pateikti savo argumentus:
          Kadangi tai nėra kunigaikščio palaidojimo vieta, paminklas šiuo atveju privalo turėti simbolinę ar meninę vertę, na šiuo atvėju….
          Kaip istorija mokoma per įamžinimus, yra gana diskutuotina: paklauskite bet kurio Kauno miesto abituriento, ar jis gali išvardyti KM sodelyje stovinčius biustus, arba pats pasitikrinkite, ar žinote, kuo nusipelnę žmonės, kurių vardais pavadintos Kauno gatvės.
          P.S. Nors mėgaujuosi gausybe kitų Kauno akcentų, šiuo atveju (mano nuomone) nei laikas, nei vieta, nei asmuo, kuriam skirtas paminklas, o juo labiau pati skulptūra - netinkami.

          Comment


            Parašė Julijus Rodyti pranešimą

            Leiskite pateikti savo argumentus:
            Kadangi tai nėra kunigaikščio palaidojimo vieta, paminklas šiuo atveju privalo turėti simbolinę ar meninę vertę, na šiuo atvėju….
            Kaip istorija mokoma per įamžinimus, yra gana diskutuotina: paklauskite bet kurio Kauno miesto abituriento, ar jis gali išvardyti KM sodelyje stovinčius biustus, arba pats pasitikrinkite, ar žinote, kuo nusipelnę žmonės, kurių vardais pavadintos Kauno gatvės.
            P.S. Nors mėgaujuosi gausybe kitų Kauno akcentų, šiuo atveju (mano nuomone) nei laikas, nei vieta, nei asmuo, kuriam skirtas paminklas, o juo labiau pati skulptūra - netinkami.
            Žmogau niekas nestato paminklų tik palaidojimo vietose. Pagal tave, tada ir Vytautą Kaune, Birštone, Marijampolėje ir dar šimtuose LT miestų reikia nuversti, nes jis ten nepalaidotas. Nuvažiuok į Suvalkus, ant rotušės pakabinta lenta Jonui Sobieskiui, kuris gyvenime Suvalkuose nebuvo ir kažin ar apskritai tokį miestelį žinojo. Daugybę Prancūzijoje, Britanijoje, Indijojoje, Egipte ar Turkijoje stovinčių paminklų neturi jokio ryšio su ta vieta.

            Antra, tu lygini kompozitorius su kunigaikščiais? O tu pats gebi visus LDK-ATR valdovus išvardinti be wikipedijos? Jeigu ne, tai reikia plėst žinias. Taip, aš žinau daugumą asmenų, kurių vardais pavadintos gatvės nes mano darbas - istorikas.

            Jeigu tau ne laikas ir ne vieta, tai tiesiog kai eisi pro šalį užsimerk ir tiek. Bet žiūrėk, kad į stulpą neatsimuštum, nes paskui mėlynė bus. Be to, čia tik tavo nuomonė, o tu neatstovauji visos LT, tu atstovauji tik savo paties nuomonę ir viskas, kuri niekam neprideda svorio.
            ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
            - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

            Comment


              Parašė Julijus Rodyti pranešimą

              O tai nuomonę (savo subjektyvę) pareikšti - gerai ar negerai, jeigu manai, kad tavo mylimą miestą apimė kičinė balvonizacija ?
              O gal žmonėms reikia truputį to kičo?
              Flickr

              Comment


                Kažkaip čia viskas sumaišyta. Visų pirma mintis ir kultūrinis efektas, o po to raiškos medžiaga ir vieta. Čia gavosi atvirkščiai - turėjo metalo ir galvojo "ką čia gero dabar sulypdyti". Kai sulipdė tada galvojo "kur čia tą skulptūrą pastatyti, kad nemaišytų".

                Situacija primena tuos atvejus kai turi daug pridovanotų nereikalingų vazelių ir skulpturėlių bei gintarinių paveikslėlių, ir visą tai vistiek į sodą išveži, nes gaila išmest. Tai apsistatai pavesinę.

                Comment


                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą

                  Žmogau niekas nestato paminklų tik palaidojimo vietose. Pagal tave, tada ir Vytautą Kaune, Birštone, Marijampolėje ir dar šimtuose LT miestų reikia nuversti, nes jis ten nepalaidotas. Nuvažiuok į Suvalkus, ant rotušės pakabinta lenta Jonui Sobieskiui, kuris gyvenime Suvalkuose nebuvo ir kažin ar apskritai tokį miestelį žinojo. Daugybę Prancūzijoje, Britanijoje, Indijojoje, Egipte ar Turkijoje stovinčių paminklų neturi jokio ryšio su ta vieta.
                  ...pastaba apie simbolinę ir meninę vertę Gal galite apšviesti, kiek XXI a. Vakarų ir Šiaurės Europoje pastatyta paminklų su šarvais ir kardais, būčiau dėkingas.

                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą

                  Antra, tu lygini kompozitorius su kunigaikščiais? O tu pats gebi visus LDK-ATR valdovus išvardinti be wikipedijos? Jeigu ne, tai reikia plėst žinias. Taip, aš žinau daugumą asmenų, kurių vardais pavadintos gatvės nes mano darbas - istorikas.
                  ...tai , kad nelyginau (bet nematau, kodėl nebūtų galima) , Visų valdovų tikrai neišvardinčiau, taip kaip cheminių elementų lentelės ar ląstelės organelių ir nuoširdžiai nesuprantu, kaip tai padėtų pamėgti abejotinos meninės vertės, Kaunui praktiškai nieko nenusipelniusį kunigaikštį, Ramybės parke XXI amžiaus trečiame dešimtmetyje. Na, kadangi esate istorikas, tai tada suprantamas prisirišimas.

                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą

                  Jeigu tau ne laikas ir ne vieta, tai tiesiog kai eisi pro šalį užsimerk ir tiek. Bet žiūrėk, kad į stulpą neatsimuštum, nes paskui mėlynė bus. Be to, čia tik tavo nuomonė, o tu neatstovauji visos LT, tu atstovauji tik savo paties nuomonę ir viskas, kuri niekam neprideda svorio.
                  Ačiū už patarimus , o dėl nuomonės - tai kaip ir visų, kaip ir visų...

                  p.s. Dėl Sobiekio ir Suwalkų, kviečiu pasitikrinti savo istorines žinias

                  p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
                  Paskutinis taisė Julijus; 2024.07.16, 18:07.

                  Comment


                    Parašė Julijus Rodyti pranešimą
                    p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
                    Galimybė suteikta, galite kurti.

                    Comment


                      ką aš žinau, už Vilniaus Gediminą geriau atrodo.

                      Comment


                        Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :

                        Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
                        <.....>
                        Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )

                        Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610

                        Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
                        Русский военный корабль, иди нахуй!

                        Comment


                          Parašė liux Rodyti pranešimą
                          Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :

                          Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
                          <.....>
                          Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )

                          Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610

                          Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
                          Vilniuje reik Stepono Batoro skulptūros ant žirgo.

                          Comment


                            Parašė Auwris Rodyti pranešimą

                            Vietoje to, kad tiesiog parašytumėte, jog jums patinka, puolate tuos kuriems nepatinka Tipiška.
                            tai kiek forume dalyvių yra? Davai visi po postą, man patinka, o man nepatinka. Kiek šiukšlių turėsime?
                            Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
                            Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
                            Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.

                            Comment


                              Parašė Julijus Rodyti pranešimą
                              ...pastaba apie simbolinę ir meninę vertę Gal galite apšviesti, kiek XXI a. Vakarų ir Šiaurės Europoje pastatyta paminklų su šarvais ir kardais, būčiau dėkingas.


                              ...tai , kad nelyginau (bet nematau, kodėl nebūtų galima) , Visų valdovų tikrai neišvardinčiau, taip kaip cheminių elementų lentelės ar ląstelės organelių ir nuoširdžiai nesuprantu, kaip tai padėtų pamėgti abejotinos meninės vertės, Kaunui praktiškai nieko nenusipelniusį kunigaikštį, Ramybės parke XXI amžiaus trečiame dešimtmetyje. Na, kadangi esate istorikas, tai tada suprantamas prisirišimas.



                              Ačiū už patarimus , o dėl nuomonės - tai kaip ir visų, kaip ir visų...

                              p.s. Dėl Sobiekio ir Suwalkų, kviečiu pasitikrinti savo istorines žinias

                              p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
                              Kaip sakiau ir pakartosiu, jeigu neturiu ką atsakyti, geriau iš viso nutylėk, o ne rašinėk nesąmonęs. Beje, parodyk man rašytinį šaltinį, kuriame Adomas Mickevičius būtų buvęs Varšuvoje ir jai ką nors gero nuveikęs (nors ten stovi paminklas) bei parodyk tą patį šaltinį su Jonu Sobieskiu. O dar geriau parodyk ar bent pacituok, kada karalius Mindaugas buvo Vilniuje? Arba kada Vilniuje buvo Zapa, Cohenas arba Lenonas.

                              Lauksiu.
                              ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                              - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                              Comment


                                Parašė liux Rodyti pranešimą
                                Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :

                                Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
                                <.....>
                                Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )

                                Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610

                                Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
                                "Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“

                                Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?
                                ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                                Comment


                                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą

                                  "Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“

                                  Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?
                                  Bėda yra šitos skulptūros meninėje vertėje (niekas iš vaizduojamosios dailės profesionalų tokį kūrinį rimčiau negu pradedančiojo įdirbį nevertintų), kuri lygi beveik nuliui, jei ne minusui bei kontekstui, kuris, kaip teisingai pastebti A. Bumblauskas, yra kiek keistokas. Ir dažnai gi viešųjų erdvių "įprasminimo" profanizacija nutinka ne tiek dėl apskirtai skulptūros nereikalingumo toje vietoje, bet dėl tragiškos meninės vertės. Žinoma, objektyvus nebūsiu (kaip ir bet kas komentuojantis) ir teigsiu, kad šių dienų skulptūros neišlaiko klasikinio kanono egzamino (o apskirtai koks yra šiuolaikinės lietuviškosios skulptūros kanonas, kodėl ne jis?), regėti prastą praeities klasikinio skulptūros kanono reminiscenciją yra blogiau negu šiuolaikinę abstrakčią interpretaciją.
                                  Paskutinis taisė R.D.; 2024.07.18, 20:15.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    tai kiek forume dalyvių yra? Davai visi po postą, man patinka, o man nepatinka. Kiek šiukšlių turėsime?
                                    Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
                                    Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
                                    Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.
                                    Davai visi po postą "nustokit verkšlenti" visiškai tas pats ką parašei būtų. Esmė "skulptūros" kodėl nepatinka, yra būtent menine prasme - aš pilnai suprantu, kad pilna bobučių lygio kurioms/kuriems ir nėrinukai ir visokios mėgėjiškos skulptūrėlės patinka ant kiekvieno kampo - bet tai nereiškia, kad tai, kokį kičą čia pastatė yra vertinga trimačio meno dalis - todėl tiek aš, tiek Jūs turime teisę išsakyti, kad patinka ar ne - tam forumas ir yra.

                                    O argumentus detaliau dėl tos pačios vertės puikiai apibendrino R.D. aukščiau. Nesikartosiu.

                                    Comment


                                      Na argumerntas, kad reikia bet kokių skulptūrų, nesvarbu kur, nesvarbu kokių, svarbiausia, kad pritrauktų turistus, neatlaiko bet kokios racionalios logikos. Manau, nesutiktum, kad tavo mama eitų šokti striptizo, nes neva tai daro labai gerai ir pritraukia minias turistų.

                                      Taigi turistų argumentas kaip toks labai silpnas. Daug svarbiau savivertė, savigarbą ir įvaizdis, kurį norime kurti. Reikia žvelgti plačiau ir racionaliau.
                                      Tuo tarpu čia eilinė kičinė skulptūra, kaip ir Laisvės karys prie Kauno pilies ar sukilimo dalyviai prie pranciškonų bažnyčios Vilniuje. Ši skulptūra primena kažkokio kompiuterinio žaidimo herojų. Negi, kas nors norėtų, kad Kaunas garsėtų kaip prastų ir keistų skulptūrų miestas? Tikimės, kad su šia skulptūra dedamas riebus taškas tokio meno profanacijai. Ir daugiau niekada. Never again.

                                      Apie Laisvės karį geras komentaras nuo 10:54 - Pokalbis su skulptore Virginija Venckūniene – apie paminklus ir dovanas, kurių niekam nereikia - 2024.02.18 - LRT,

                                      Comment


                                        Parašė Raelis Rodyti pranešimą

                                        Kaip sakiau ir pakartosiu, jeigu neturiu ką atsakyti, geriau iš viso nutylėk, o ne rašinėk nesąmonęs. Beje, parodyk man rašytinį šaltinį, kuriame Adomas Mickevičius būtų buvęs Varšuvoje ir jai ką nors gero nuveikęs (nors ten stovi paminklas) bei parodyk tą patį šaltinį su Jonu Sobieskiu. O dar geriau parodyk ar bent pacituok, kada karalius Mindaugas buvo Vilniuje? Arba kada Vilniuje buvo Zapa, Cohenas arba Lenonas.

                                        Lauksiu.
                                        Apgailestauju, kad tenka trečią kartą priminti argumentą apie simbolinę ir meninę vertę. Taip pat nesuprantu, iš kur atsiranda tas fetišas rišimuisi prie vietos. Tiesa, niekur nerašiau apie A.M. buvimą Varšuvoje, tačiau pripažinkime, kad keista būtų, jei vienas žymiausių poetų neturėtų įamžinimo valstybės sostinėje, kurios kalba parašyti jo kūriniai. Su Sobieskiu paprasta – tereikia pažiūrėti, kada įsikūrė Suvalkai ir kas tuo metu buvo valstybės valdovas. Mindaugas – karalius valstybės, kurios dabartinė sostinė yra Vilnius. Visa tai simbolika, kaip ir Jūsų paminėti paminklai Vilniuje, skelbiantys apie miesto polinkį į bohemiškumą ir pomėgį giliai muzikaliai poezijai.

                                        Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).

                                        Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame


                                        Comment


                                          Parašė Julijus Rodyti pranešimą

                                          Apgailestauju, kad tenka trečią kartą priminti argumentą apie simbolinę ir meninę vertę. Taip pat nesuprantu, iš kur atsiranda tas fetišas rišimuisi prie vietos. Tiesa, niekur nerašiau apie A.M. buvimą Varšuvoje, tačiau pripažinkime, kad keista būtų, jei vienas žymiausių poetų neturėtų įamžinimo valstybės sostinėje, kurios kalba parašyti jo kūriniai. Su Sobieskiu paprasta – tereikia pažiūrėti, kada įsikūrė Suvalkai ir kas tuo metu buvo valstybės valdovas. Mindaugas – karalius valstybės, kurios dabartinė sostinė yra Vilnius. Visa tai simbolika, kaip ir Jūsų paminėti paminklai Vilniuje, skelbiantys apie miesto polinkį į bohemiškumą ir pomėgį giliai muzikaliai poezijai.

                                          Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).

                                          Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame

                                          Su tokiais profaniškais argumentais, toli žmogau neisit ir apskritaip patariu jų nepublikuot, nes truputį sau gėdą darot. Aš jums turiu pateikinėt pavyzdžius, kai jūs pats kalbat iš lempos, tai gal užaigiam šią diskusiją, kuri netgi ne diskusija, o vieno asmens bandymas, įrodyt, kad skulptūrą reikia nutriaut ir jos vietoje turbūt pastatyt 6 metų Rūpintojėlį.
                                          ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                          - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X