Parašė Julijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir parkai Kaune
Collapse
X
-
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
- 3 patinka
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Tai ko jūs ponai norit, pasiduodančio Gedimino ar prieš teliką sėdinčio Mindaugo, o gal Birštono Vytauto, kuris nuo arklio nesiskiria? Normali ta skulptūra ir bus proga visiems tarpukaristams ar pokaristams istoriją pasimokyti, nes apart Mindaugo ir Vytauto daugiau nieko ir nežino didžioji masės dalis. Taip, kad mažiau raudokit, o daugiau istorijos mokykitės ir nereiks baisėtis, o jei ne visada galit patys funduot kokią skulptūrą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Tai ko jūs ponai norit, pasiduodančio Gedimino ar prieš teliką sėdinčio Mindaugo, o gal Birštono Vytauto, kuris nuo arklio nesiskiria? Normali ta skulptūra ir bus proga visiems tarpukaristams ar pokaristams istoriją pasimokyti, nes apart Mindaugo ir Vytauto daugiau nieko ir nežino didžioji masės dalis. Taip, kad mažiau raudokit, o daugiau istorijos mokykitės ir nereiks baisėtis, o jei ne visada galit patys funduot kokią skulptūrą.
Kadangi tai nėra kunigaikščio palaidojimo vieta, paminklas šiuo atveju privalo turėti simbolinę ar meninę vertę, na šiuo atvėju….
Kaip istorija mokoma per įamžinimus, yra gana diskutuotina: paklauskite bet kurio Kauno miesto abituriento, ar jis gali išvardyti KM sodelyje stovinčius biustus, arba pats pasitikrinkite, ar žinote, kuo nusipelnę žmonės, kurių vardais pavadintos Kauno gatvės.
P.S. Nors mėgaujuosi gausybe kitų Kauno akcentų, šiuo atveju (mano nuomone) nei laikas, nei vieta, nei asmuo, kuriam skirtas paminklas, o juo labiau pati skulptūra - netinkami.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimą
Leiskite pateikti savo argumentus:
Kadangi tai nėra kunigaikščio palaidojimo vieta, paminklas šiuo atveju privalo turėti simbolinę ar meninę vertę, na šiuo atvėju….
Kaip istorija mokoma per įamžinimus, yra gana diskutuotina: paklauskite bet kurio Kauno miesto abituriento, ar jis gali išvardyti KM sodelyje stovinčius biustus, arba pats pasitikrinkite, ar žinote, kuo nusipelnę žmonės, kurių vardais pavadintos Kauno gatvės.
P.S. Nors mėgaujuosi gausybe kitų Kauno akcentų, šiuo atveju (mano nuomone) nei laikas, nei vieta, nei asmuo, kuriam skirtas paminklas, o juo labiau pati skulptūra - netinkami.
Antra, tu lygini kompozitorius su kunigaikščiais? O tu pats gebi visus LDK-ATR valdovus išvardinti be wikipedijos? Jeigu ne, tai reikia plėst žinias. Taip, aš žinau daugumą asmenų, kurių vardais pavadintos gatvės nes mano darbas - istorikas.
Jeigu tau ne laikas ir ne vieta, tai tiesiog kai eisi pro šalį užsimerk ir tiek. Bet žiūrėk, kad į stulpą neatsimuštum, nes paskui mėlynė bus. Be to, čia tik tavo nuomonė, o tu neatstovauji visos LT, tu atstovauji tik savo paties nuomonę ir viskas, kuri niekam neprideda svorio.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimą
O tai nuomonę (savo subjektyvę) pareikšti - gerai ar negerai, jeigu manai, kad tavo mylimą miestą apimė kičinė balvonizacija ?
- 2 patinka
Comment
-
Kažkaip čia viskas sumaišyta. Visų pirma mintis ir kultūrinis efektas, o po to raiškos medžiaga ir vieta. Čia gavosi atvirkščiai - turėjo metalo ir galvojo "ką čia gero dabar sulypdyti". Kai sulipdė tada galvojo "kur čia tą skulptūrą pastatyti, kad nemaišytų".
Situacija primena tuos atvejus kai turi daug pridovanotų nereikalingų vazelių ir skulpturėlių bei gintarinių paveikslėlių, ir visą tai vistiek į sodą išveži, nes gaila išmest. Tai apsistatai pavesinę.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Žmogau niekas nestato paminklų tik palaidojimo vietose. Pagal tave, tada ir Vytautą Kaune, Birštone, Marijampolėje ir dar šimtuose LT miestų reikia nuversti, nes jis ten nepalaidotas. Nuvažiuok į Suvalkus, ant rotušės pakabinta lenta Jonui Sobieskiui, kuris gyvenime Suvalkuose nebuvo ir kažin ar apskritai tokį miestelį žinojo. Daugybę Prancūzijoje, Britanijoje, Indijojoje, Egipte ar Turkijoje stovinčių paminklų neturi jokio ryšio su ta vieta.
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Antra, tu lygini kompozitorius su kunigaikščiais? O tu pats gebi visus LDK-ATR valdovus išvardinti be wikipedijos? Jeigu ne, tai reikia plėst žinias. Taip, aš žinau daugumą asmenų, kurių vardais pavadintos gatvės nes mano darbas - istorikas.
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Jeigu tau ne laikas ir ne vieta, tai tiesiog kai eisi pro šalį užsimerk ir tiek. Bet žiūrėk, kad į stulpą neatsimuštum, nes paskui mėlynė bus. Be to, čia tik tavo nuomonė, o tu neatstovauji visos LT, tu atstovauji tik savo paties nuomonę ir viskas, kuri niekam neprideda svorio.
p.s. Dėl Sobiekio ir Suwalkų, kviečiu pasitikrinti savo istorines žinias
p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.Paskutinis taisė Julijus; 2024.07.16, 18:07.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimąp.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimąNežinau, akis ar širdį labiau skauda
Kaune atidengta Aleksandro Jogailaičio skulptūra, autoriams – miesto apdovanojimai
- 4 patinka
Comment
-
Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :
Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
<.....>
Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )
Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610
Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
Русский военный корабль, иди нахуй!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąBumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :
Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
<.....>
Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )
Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610
Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Vietoje to, kad tiesiog parašytumėte, jog jums patinka, puolate tuos kuriems nepatinka Tipiška.
Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimą...pastaba apie simbolinę ir meninę vertę Gal galite apšviesti, kiek XXI a. Vakarų ir Šiaurės Europoje pastatyta paminklų su šarvais ir kardais, būčiau dėkingas.
...tai , kad nelyginau (bet nematau, kodėl nebūtų galima) , Visų valdovų tikrai neišvardinčiau, taip kaip cheminių elementų lentelės ar ląstelės organelių ir nuoširdžiai nesuprantu, kaip tai padėtų pamėgti abejotinos meninės vertės, Kaunui praktiškai nieko nenusipelniusį kunigaikštį, Ramybės parke XXI amžiaus trečiame dešimtmetyje. Na, kadangi esate istorikas, tai tada suprantamas prisirišimas.
Ačiū už patarimus , o dėl nuomonės - tai kaip ir visų, kaip ir visų...
p.s. Dėl Sobiekio ir Suwalkų, kviečiu pasitikrinti savo istorines žinias
p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
Lauksiu.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąBumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :
Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
<.....>
Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )
Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610
Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
"Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“
Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?Paskutinis taisė R.D.; 2024.07.18, 20:15.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai kiek forume dalyvių yra? Davai visi po postą, man patinka, o man nepatinka. Kiek šiukšlių turėsime?
Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.
O argumentus detaliau dėl tos pačios vertės puikiai apibendrino R.D. aukščiau. Nesikartosiu.
- 2 patinka
Comment
-
Na argumerntas, kad reikia bet kokių skulptūrų, nesvarbu kur, nesvarbu kokių, svarbiausia, kad pritrauktų turistus, neatlaiko bet kokios racionalios logikos. Manau, nesutiktum, kad tavo mama eitų šokti striptizo, nes neva tai daro labai gerai ir pritraukia minias turistų.
Taigi turistų argumentas kaip toks labai silpnas. Daug svarbiau savivertė, savigarbą ir įvaizdis, kurį norime kurti. Reikia žvelgti plačiau ir racionaliau.
Tuo tarpu čia eilinė kičinė skulptūra, kaip ir Laisvės karys prie Kauno pilies ar sukilimo dalyviai prie pranciškonų bažnyčios Vilniuje. Ši skulptūra primena kažkokio kompiuterinio žaidimo herojų. Negi, kas nors norėtų, kad Kaunas garsėtų kaip prastų ir keistų skulptūrų miestas? Tikimės, kad su šia skulptūra dedamas riebus taškas tokio meno profanacijai. Ir daugiau niekada. Never again.
Apie Laisvės karį geras komentaras nuo 10:54 - Pokalbis su skulptore Virginija Venckūniene – apie paminklus ir dovanas, kurių niekam nereikia - 2024.02.18 - LRT,
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Kaip sakiau ir pakartosiu, jeigu neturiu ką atsakyti, geriau iš viso nutylėk, o ne rašinėk nesąmonęs. Beje, parodyk man rašytinį šaltinį, kuriame Adomas Mickevičius būtų buvęs Varšuvoje ir jai ką nors gero nuveikęs (nors ten stovi paminklas) bei parodyk tą patį šaltinį su Jonu Sobieskiu. O dar geriau parodyk ar bent pacituok, kada karalius Mindaugas buvo Vilniuje? Arba kada Vilniuje buvo Zapa, Cohenas arba Lenonas.
Lauksiu.
Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).
Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julijus Rodyti pranešimą
Apgailestauju, kad tenka trečią kartą priminti argumentą apie simbolinę ir meninę vertę. Taip pat nesuprantu, iš kur atsiranda tas fetišas rišimuisi prie vietos. Tiesa, niekur nerašiau apie A.M. buvimą Varšuvoje, tačiau pripažinkime, kad keista būtų, jei vienas žymiausių poetų neturėtų įamžinimo valstybės sostinėje, kurios kalba parašyti jo kūriniai. Su Sobieskiu paprasta – tereikia pažiūrėti, kada įsikūrė Suvalkai ir kas tuo metu buvo valstybės valdovas. Mindaugas – karalius valstybės, kurios dabartinė sostinė yra Vilnius. Visa tai simbolika, kaip ir Jūsų paminėti paminklai Vilniuje, skelbiantys apie miesto polinkį į bohemiškumą ir pomėgį giliai muzikaliai poezijai.
Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).
Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
- 1 patinka
Comment
Comment