Vasarą rašiau dėl šio baisaus tako su nuotraukom į savivaldybę, sakė užregistravo problemą, nežinau ar tai padėjo, bet buvau maloniai nustebintas, kad takas jau tvarkomas..
Vasarą rašiau dėl šio baisaus tako su nuotraukom į savivaldybę, sakė užregistravo problemą, nežinau ar tai padėjo, bet buvau maloniai nustebintas, kad takas jau tvarkomas..
Vasarą rašiau dėl šio baisaus tako su nuotraukom į savivaldybę, sakė užregistravo problemą, nežinau ar tai padėjo, bet buvau maloniai nustebintas, kad takas jau tvarkomas..
Iniciatyva yra gerai, bet ar mes, paprasti miesto gyventojai, turim fotografuoti ir rašyti savivaldybei, kad TIE KURIE PRIŽIŪRI MIESTĄ, dirbtų jiems priklausantį darbą? Ten gi tos plytelės kreivos dešimtmečius buvo ir tipo savivaldybės klerkai ir ūkio darbininkai to nežinojo? Kaip ir su duobėm gatvėse... Kol neparašai patys nepajudins subinės išvažiuoti į gatves prakontroliuoti situacijos.
Vasarą rašiau dėl šio baisaus tako su nuotraukom į savivaldybę, sakė užregistravo problemą, nežinau ar tai padėjo, bet buvau maloniai nustebintas, kad takas jau tvarkomas..
Ten jau seniai prašėsi remonto. Realiai po Lampėdžių tako juntamai vienas svarbesnių dviratininkų maršrutų, kuris jungia Panemunę su Ąžuolynu. Ten jau tikrai būtų gerai atskiras dviračių takas, bet ar nuties tokį, tai geras klausimas.
Prie Kauno pilies nebeliks antžeminės automobilių stovėjimo aikštelės, tačiau atsiras požeminė. Antžeminė stovėjimo aikštelė ir jos prieigos, kaip numatyta plane, taps pėsčiųjų erdve.
Atsiprašau, bet ko tai miesto daliai mažiausiai reikia, tai nežmogiško mastelio "pėščiųjų erdvės" vidury lauko. Kas ten turėtų būti iš tikro, tai normalus perimetrinis užstatymas, sekantis likusio sienamesčio urbanistiius principus. Čia yra geriausia ir realiausia vieta įgyvendint kaunietišką "Paupio" versiją.
Kodel Lituanicos konversijos projekto niekas nevysto?
Kol nebus susitvarkyta su Kėdainių g. tiltu ir Minkovskių g. alternatyva, tol matyt net kalbų nebus apie konvercijas palei Šv. Gertrūdos, Šauklių ir Gimnazijos Autobahn'us
Tačiau konvercija ties Kauno pilimi labai reikalinga, rimčiau padėtų atsigauti Kauno Senamiesčiui, dabar jis nudusintas tranzito ir triukšmo. Realiai dabar tai aplinkinių mikrorajonų ir savivaldybių maroziukų susirinkimo vieta su savo ta Pilies kebabine.
Kauno Naujamiestis dabar palyginus liuks, nemažai gyvybės, palyginus nebrangiai pagerinus situaciją pėstiesiems, ir šiaip nėra tokios klaustrofobijos kai tenka vaikščiot Senamiesčio šaligatviukais ir užparkuotom mašinom.
Atsiprašau, bet ko tai miesto daliai mažiausiai reikia, tai nežmogiško mastelio "pėščiųjų erdvės" vidury lauko. Kas ten turėtų būti iš tikro, tai normalus perimetrinis užstatymas, sekantis likusio sienamesčio urbanistiius principus. Čia yra geriausia ir realiausia vieta įgyvendint kaunietišką "Paupio" versiją.
Žiauriai gera idėja. Kauno senamiestis ir taip negyvas, beveik nėra žmonių, o su taršos mokesčiu iš vis dar mažiau kas važiuoja. Su tokiu geru mini urbanistiniu projektu atgaivintų ir pagyvintu šią miesto dalį gyventojais, verslo centriukų žmonėmis. Dabar neįsivaizduoju kaip ten restoranai išsilaiko.
Ir šiaip vienintelis pretekstas eiti į senamiestį, tai būdavo žiema pažiūrėti eglutes
nezinau kurioj senamiescio vietoj cia daugumai gyvybes truksta, toks jausmas komentuojat nebuve ilga laika jau senamiestyje
Santakos parkas visada pilnas žmonių, rotušėje rasi kavinėje sėdinčių žmonių, o Vilniaus g. irgi alsuoja ritmu, tad tikrai vaizdas geras. Yra kitų klausimų, geriau reikia pamąstyti kaip į mažesnes gatveles įpūsti gyvybės. Daug potencialo turi Valančiaus g., asmeniškai labai jauki ir norėtusi jos sutvarkymo pvz. perdarant ją į visiskai pėsčiųjų gatvę, kur viduryje atsirastų augmenijos elementai, suoliukai ir t. t. Dar būtų gerai humanizuoti Valančiaus g. esantį skverą (šalia naujos statybos daugiabučio).
Santakos parkas visada pilnas žmonių, rotušėje rasi kavinėje sėdinčių žmonių, o Vilniaus g. irgi alsuoja ritmu, tad tikrai vaizdas geras. Yra kitų klausimų, geriau reikia pamąstyti kaip į mažesnes gatveles įpūsti gyvybės. Daug potencialo turi Valančiaus g., asmeniškai labai jauki ir norėtusi jos sutvarkymo pvz. perdarant ją į visiskai pėsčiųjų gatvę, kur viduryje atsirastų augmenijos elementai, suoliukai ir t. t. Dar būtų gerai humanizuoti Valančiaus g. esantį skverą (šalia naujos statybos daugiabučio).
Vilniaus g., Rotušė ir Santakos parkas. Realiai viskas, tai tik dalis Senamiesčio. Norėtųsi pilnai panaudojamo Senamiesčio, dabar jis pusiau nudusintas, ir deja tai daro tranzitas ir triukšmas.
Darant Lituanicos konverciją manau pavyktų prikelti Valančiaus g. ir aplinkines gatves.
Susitvarkius su tokiu kiekiu automobilių tranzitu K. M. pr.
Reiktų įpūsti gyvybę Mutinės g., ir Kurpių g. Tikrai nemanau, kad šios gatvelės turėtų būti pasmerktos būti automobilių parkovkėmis. Šalia Nemunas, būtų viena iš vietų kur rimtai miestą artinti prie upės gautųsi.
Rezultate gautume daugmaž atsigavusį Senamiestį.
Dar yra Nemuno g. kvartalas (Puodžių, Poškos gatvės), kuris skaitosi Senamiestis architektūriškai, bet ir pats neturiu nuomonės ar tai galėtų būti ramesnis labiau gyvenamas kvartalas, ar koks nors gyvesnis Senamiesčio ir Naujamiesčio susijungimas, nors ir turime Vilniaus gatvę.
Kalbant iš senamiesčio barų perspektyvos tai senamiestyje tikrai liūdnas vaizdas, daug barų svarsto užsidaryti po vasaros sezono (jau yra ir užsidariusių). Gal iš pirmo žvilgsnio ir atrodo, kad senamiestyje yra žmonių. Pvz santakoje daug būna, bet jie ten ateina pasivaikščioti, pasportuoti. Deja, bet pinigų ir vakarų senamiestyje jie neleidžia. Tų kelių sėdinčių prie lauko staliukų tikrai nepakanka. Klientų žiauriai trūksta. Buvo viltys dedamos į vasaros sezoną, bet tai nepasiteisino. Dabar visas judesys ir žmonės persikėlė į Laisvės al., ypač aplink soborą. To priežastis - per ilgai vykusi Vilniaus g. rekonstrukcija, per du du metus kai Vilniaus g. buvo išrausta, žmonių įpročiai pasikeitė, atsidarė gerų vietų Laisvės al. ir srautai nusikreipė ten.
Konkretus pavyzdys - Genys Taproom. Laisves al. jis mažas, nelabai patogus, su mažiau maisto pasirinkimo, bet beveik visad pilnas ar apypilnis. Genys Taproom Vilniaus g. erdvus, turi geresnį maistą, bet tuščias ir nuostolingas.
Deja, bet Kaunas per mažas miestas turėti pakankamai judesio visai Laisvės al ir Senamiesčiui. O šiuo metu laimi Laisves al., kaip kad seniau laimėdavo senamiestis.
Taip, senamiestis totaliai apleistas ir tuščias, lyginant su naujamiesčiu. Patariu apsilankyti darbo dienomis ir ne vasarą, kuomet dar bent jau daugiau turistų, jei kas netikit. Manau to priežastis - senamiestyje ir aplinkuj nėra daug gyventojų ar paslaugų kurios trauktų žmones. Aplamai senamiestis yra užkampis. VT pro jį nevažiuoja, anapus Nemuno - nieko, anapus Neries - Viliampolės kampas pro vieną tiltą pašonėj, iš rytų Žaliakalnio kamputis ir centras, kas turbūt vienintelis dalykas nuo kurio nuteka kiek žmonių, nes aplamai senamiestis tikai jaučiasi kaip užkampis, toli nuo kur žmonės gyvena ar kažką veikia, ką negalima pasakyti apie Naujamiestį, kuris ir yra tikras miesto centras, apgyvendintas iš visų pusių, pasiekiamas VT, ir kur pilna visokios ekonominės veiklos.
Kaip gaivint Senamiestį? Sunkoka, tiesiog manau per paskutinius 10 metų Naujamiestis labai stipriai atsigavo kas labai gerai ir dėl to nelabai lieka senamiesčiui, bet galima padaryti tai:
Kaip minėta, užstatyti pilies parkovkę, bei Lituanicos konversija
Pėsčiųjų tiltas į Vilijampolę, kuris paartintų šį rajoną, bei gyvenamieji Brastos g.
Birštono g. magistralės demontavimas, kas išardytų barjerą į senamiestį norintiems patekti
humanizavimas ir rekonstrukcijos senamiesčio gatvių
Visą tai turėtų kažkiek padėti, tačiau iš esmės nekeičia kad senamiestis yra nelabai patogus atvykti ir yra tolokai žmonių
Man tas Pilies parkingo užstatymas tai įdomiai skamba. Ką tai pakeis? Dar labiau sumažės parkavimo vietų, o tai mažina senamiesčio patrauklumą. Ir taip dabar senamiestis dūsta nuo parkavimo mokesčių, kai net savaitgaliais reikia mokėti. Aš tai vertinu kaip sąmoningą Senamiesčio naikinimą.
Man tas Pilies parkingo užstatymas tai įdomiai skamba. Ką tai pakeis? Dar labiau sumažės parkavimo vietų, o tai mažina senamiesčio patrauklumą. Ir taip dabar senamiestis dūsta nuo parkavimo mokesčių, kai net savaitgaliais reikia mokėti. Aš tai vertinu kaip sąmoningą Senamiesčio naikinimą.
Pakeis tą, jog vienoje iš gražiausių ir labiausiai turistų lankomų vietų nebereikėtų klausytis automarozų bmw'ų vėžinio riaumojimo ir apgailėtino mašinos garbinimo prie pat miesto pilies. Teko keletą vakarų praeiti tą parkovkę ir pamatyti vietinę publiką. Vaizdas tikrai apgailėtinas ir nesuvokiama kaip vis dar tas parkingas ten egzistuoja.
Jei tu senamiesčio teritorijų atidavimą pėstiesiems vertini kaip sąmoningą senamiesčio naikinimą, siūlyčiau praeiti (nepravažiuoti, o pabandyti vaikščioti su kojom) po tokią Laisvės alėją. Neatrodo, jog po 1982 m. rekonstrukcijos pėstiesiems, alėja tapo tiesiog sunaikinta ar apleista dėl eismo ar parkavimo vietų trūkumo (nors, Dieve kaip baisu...).
Tikiuosi tą vietą kuo greičiau gelbės nuo dabartinio košmaro ir vietoj dabartinės parkovkės galėtų įrengti normalų požeminį parkingą IKI vietoje. Tiesa, tam reikia sulaukti kažkokios konversijos.
O kodėl nėra svarstomas VT hubas šioje vietoje ( mini Pilies žiedas ), būtu arčiau senamiesčio, nauja pesčiūjių tilta galima būtu padaryti tik VT ir pestiesiams? Reikėtu tik autobusų stoteles ( jau ir taip žiedo formos ) ir praplatinti galvojama tilta.
Comment