Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno Arena

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parkingas bus bet nepacioj saloj.
    Saloj kiek supratau bus tik maza aikstele VIP'ui.
    Ar klystu?

    Buvo sneketa kad kolkas tik pacia deze pastatys, o pilna infrastruktura su mazaja architektura veliau arba niekada

    Comment


      Parašė Edd
      Turi omeny, kad Akropolis tures automobiliu parkinga? Na ziuresim, bet lyginti su Budapestu pagal pasiekiamuma, automobiliu aikstele ir t.t. tikrai nereiketu.
      Kauno Arenos pasiekiamumas, Kauno savivaldybes duomenimis:
      Bendras pervežamų keleivių viesojo trasporto maršrutais kiekis per 1 valandą – 30 000 (aplink Arena)

      Arenos lankytojams bus sudarytos sąlygos vienu metu parkuoti 8785 automobilius.
      Zinoma, tai reklaminiai savivaldybes teiginiai. Taciau snekant apie Budapesto arena yra lygiai tas pats.


      siaip jau nemuno saloj ir dabar vyksta renginiai su tokia pacia ziurovu auditorija ir net be visu akropolio parkingu susitvarkoma.

      Comment


        Parašė GYARD-P
        Svarbu kad savivaldybe nei per daug nusileistu nei per daug uzpaustu "Bouygues Batiment International". Kazin kokie zmones ves derybas ?
        Žinant savivaldybės klerkų kompetenciją , beveik neabejoju, kad savivaldybės pusė bus pagaidinta

        Na bet svarbu rūmai stovėtų
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Tagi į miesto centrą visi maršrutai beveik važiuoja. Jei pasieksi LA, reiškia pasieksi ir sporto rūmus. O dėl parkingų, tai bus Akropolio parkingas, ir žadamas parkingas po Vienybės aikšte, iš kurios gal ir nenuspjautum iki Nemuno salos, bet nukristų netoli Plius parkingas prie Kauno pilies, nuo kurios atetiti iki salos 10 min. kelio. Tad nematau aš čia jokių trūkumų dėl susisiekimo. Trūkumas tik kad pinigų ir statuso nėra.

          Comment


            Gera pradžia - pusė darbo

            Comment


              Tiesa!
              Gal negryztam i tuos slieku ieskojimus.
              Geriausias Aruno pavyzdys su koncertais nemuno saloj.
              Tikra tiesa, kad zmoniu ten susirenka labai daug. Aizku problemu kyla po renginiu, bet kai budi policija, nesusipratimu nera tiek jau daug.

              Gal kas matet ar ka zinot apie ta zadama infrastruktura?
              Kokios idejos ?

              Comment


                Parašė Arunas
                Kauno Arenos pasiekiamumas, Kauno savivaldybes duomenimis:
                Bendras pervežamų keleivių viesojo trasporto maršrutais kiekis per 1 valandą – 30 000 (aplink Arena)

                Arenos lankytojams bus sudarytos sąlygos vienu metu parkuoti 8785 automobilius.
                Zinoma, tai reklaminiai savivaldybes teiginiai. Taciau snekant apie Budapesto arena yra lygiai tas pats.


                siaip jau nemuno saloj ir dabar vyksta renginiai su tokia pacia ziurovu auditorija ir net be visu akropolio parkingu susitvarkoma.
                Priskaiciavo viso miesto centro aiksteles ir gavo vietas 8785 automobiliu, kurios bus uzimtos ir visai kitiems reikalams. Tuo tarpu Budapesto atveju visai salia arenos yra aikstele, skirta butent tai arenai ir tik tos vietos iskaiciuotos. Beje, Budapesto atveju ne tas pats, nes ten be keliu reklaminiu sakiniu: " The Arena is situated in the heart of the city, at one of the busiest road intersections.
                Getting to the building is extremely easy by car or by public transport:" yra pateikti ir faktai. O faktai butent tokie, kad salia yra metro stotis, tramvajai, troleibusai, autobusai. Metro ir tramvaju turbut nereikia lyginti su Kauno autobusais. Aplamai ta vieta Budapeste jau seniai numatyta tokiems objektams ir ten visai salia yra kitu didziuliu sporto objektu, todel ir infrastruktura atitinkama.

                Comment


                  Priskaiciavo viso miesto centro aiksteles ir gavo vietas 8785 automobiliu, kurios bus uzimtos ir visai kitiems reikalams.
                  Iš kur tokie duomenys?
                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                  Comment


                    Parašė 99
                    Iš kur tokie duomenys?
                    O kokie gali buti kiti duomenys? Gal tu manai, kad pastatys 8785 vietu aikstele arenai?

                    Comment


                      Parašė Edd
                      Priskaiciavo viso miesto centro aiksteles ir gavo vietas 8785 automobiliu, kurios bus uzimtos ir visai kitiems reikalams. Tuo tarpu Budapesto atveju visai salia arenos yra aikstele, skirta butent tai arenai ir tik tos vietos iskaiciuotos. Beje, Budapesto atveju ne tas pats, nes ten be keliu reklaminiu sakiniu: " The Arena is situated in the heart of the city, at one of the busiest road intersections.
                      Getting to the building is extremely easy by car or by public transport:" yra pateikti ir faktai. O faktai butent tokie, kad salia yra metro stotis, tramvajai, troleibusai, autobusai. Metro ir tramvaju turbut nereikia lyginti su Kauno autobusais. Aplamai ta vieta Budapeste jau seniai numatyta tokiems objektams ir ten visai salia yra kitu didziuliu sporto objektu, todel ir infrastruktura atitinkama.
                      O kas tau darbo? Jei ir reikės, tai mes, vietiniai, kamščiuose kentėsim. Nors tuo netikiu, 8 Karaliaus Mindaugo prospekto juostas užkišti ne taip lengva. Be to, Kaune dažnas pilietis važinėja viešuoju transportu. Juolab, kad labai nemaža dalį būsimų arenos lankytijų sudarys asmenys be nuosavos transporto priemonės - studentai ir moksleiviai. Ir dar, tie 12 tūkstančių į areną susirinks tikrai ne kas vakarą - porą kartų per metus rungtynėse su Lietuvos rytu ir kas antrą savaitę, kai žais Eurolygoj.

                      Comment


                        Parašė eNjoy
                        O kas tau darbo? Jei ir reikės, tai mes, vietiniai, kamščiuose kentėsim. Nors tuo netikiu, 8 Karaliaus Mindaugo prospekto juostas užkišti ne taip lengva. Be to, Kaune dažnas pilietis važinėja viešuoju transportu. Juolab, kad labai nemaža dalį būsimų arenos lankytijų sudarys asmenys be nuosavos transporto priemonės - studentai ir moksleiviai. Ir dar, tie 12 tūkstančių į areną susirinks tikrai ne kas vakarą - porą kartų per metus rungtynėse su Lietuvos rytu ir kas antrą savaitę, kai žais Eurolygoj.
                        Cia joks man ne darbas. Zmones raso, kad Budapeste dar blogesne situacija kalbant apie infrastruktura su arena, nei su arena Kaune. Kas yra nesamone.
                        O, kad issivers Kauno arena su busima infrastruktura neabejoju.

                        Comment


                          Parašė Edd
                          Aplamai ta vieta Budapeste jau seniai numatyta tokiems objektams ir ten visai salia yra kitu didziuliu sporto objektu, todel ir infrastruktura atitinkama.
                          galim pagalvot kad koks insaider'is is Budapesto savivaldybes butum

                          baigiam ta kvaila diskusija, kuri jau simta kartu issdiskutuota. Akivaizdu kad kamsciu bus, bet lygiai taip pat akivaizdu kad bet kur ju bus, kad ir kur ta arena pastatytum.
                          palygink bent jau su Vilniaus Zalgirio stadionu ir ten esanciom parkingo/viesojo transporto vietom ir suprasi kad tai yra santykinai labai geras variantas.

                          Comment


                            Parašė Edd
                            Cia joks man ne darbas. Zmones raso, kad Budapeste dar blogesne situacija kalbant apie infrastruktura su arena, nei su arena Kaune. Kas yra nesamone.
                            O, kad issivers Kauno arena su busima infrastruktura neabejoju.
                            Na teigti, kur geriau, o kur blogiau - dar ankstoka. Juk dar neaišku, kaip čia viskas Kaune atrodys, o su Budapešto situacija abejoju, ar kas yra tikrai gerai susipažinęs.

                            Anyway, sorry, jei ne taip supratau.

                            Comment


                              Parašė Arunas
                              galim pagalvot kad koks insaider'is is Budapesto savivaldybes butum
                              Tikrai nesu. Siaip as buvau Budapeste ir tikrai man jis pasirode kaip labai idomus ir ispudingas miestas, bet cia gincijausi tikrai ne del to. Reikia ziureti objektyviai. Jei ka Siemens arena tikrai turi daug blogesne infrastruktura (apie automobiliu stovejimo aiksteles net neverta kalbeti).

                              Comment


                                Bet ar jus visi tiksliai zinot kas yra numatyta su ta keliu infrastruktura ?
                                Butu labai idomu suzinot. Nes kolkas argumentas tik tas kad bus parkingas virs pacio prospekto. Bet kaip ivaziavimas - isvaziavimas vyks? Kaip ir kur pestieji pasiskirstys?

                                Comment


                                  Per LRT verslo zinias sake, kad Bouygues atsiustas pasiulymas yra 600 puslapiu

                                  Comment


                                    Tai aizku dauguma puslapiu eina is sablonu, plius visa dokumentacija pagal protokola.

                                    Kazkodel is visko susidaro vaizdas kad Bouygues labai rimtai ir labai is aukstai ziuri i sita reikala. Nors kauno valdzia tikrai nera verta tokiu lygiu sanderius sudarineti.
                                    Kad tik del ko neprasautu.

                                    Kazin kodel vis dar niekas nepateikia detalesniu renderiu ar bent ideju del keliu infrastrukturos ir architekturines projekto puses.

                                    Comment


                                      Parašė Edd
                                      Priskaiciavo viso miesto centro aiksteles ir gavo vietas 8785 automobiliu, kurios bus uzimtos ir visai kitiems reikalams. Tuo tarpu Budapesto atveju visai salia arenos yra aikstele, skirta butent tai arenai ir tik tos vietos iskaiciuotos. Beje, Budapesto atveju ne tas pats, nes ten be keliu reklaminiu sakiniu: " The Arena is situated in the heart of the city, at one of the busiest road intersections.
                                      Getting to the building is extremely easy by car or by public transport:" yra pateikti ir faktai. O faktai butent tokie, kad salia yra metro stotis, tramvajai, troleibusai, autobusai. Metro ir tramvaju turbut nereikia lyginti su Kauno autobusais. Aplamai ta vieta Budapeste jau seniai numatyta tokiems objektams ir ten visai salia yra kitu didziuliu sporto objektu, todel ir infrastruktura atitinkama.
                                      Nesuprantu kam lyginti Budapeštą su Kaunu? Ir tavo nuomone jei nėra tramvajų ir metro, miestui arenos nematyti? Siemens'as ir be šitų dalykų apsieina. O dėl parkingų labai anksti kalbėti, pima reiktų pradėti tuos rūmus statyti

                                      Comment


                                        Parašė Dzipas
                                        Nesuprantu kam lyginti Budapeštą su Kaunu?
                                        Tu is kur iskritai? Perskaityk is pradziu pries kazka komentuodamas. Ne as pradejau lyginima su Budapestu.
                                        Parašė Dzipas
                                        Ir tavo nuomone jei nėra tramvajų ir metro, miestui arenos nematyti?
                                        Ne, netokia mano nuomone. Velgi, is kur tu tai istraukei?

                                        Comment


                                          Is Delfi.lt

                                          Areną Kaune siūlosi statyti prancūzai

                                          Kauno Pramogų ir sporto rūmų kompleksą Nemuno saloje siūlosi statyti prancūzai. Komplekso koncesijos konkursas skelbtas antrą kartą - nesulaukus pasiūlymų, rudens pabaigoje jis buvo atnaujintas. Savivaldybės specialistai vertins beveik šešių šimtų puslapių Prancūzijos statybos įmonių grupės „Bougyes Construction“ bendrovės „Bouygues Batiment International“ pasiūlymą.

                                          Jei šis atitiks reikalavimus - bus pradėtos derybos. Jas su potencialiu koncesininku planuojama baigti iki metų pabaigos.

                                          Pasak Savivaldybės atstovo, šįmet pramogų ir sporto rūmų statyba Nemuno saloje greičiausia dar neprasidės.

                                          „Tai yra pakankamai stambi firma, kurios metinė apyvarta už 2004 metus, jeigu nesumeliuosiu atmintinai kalbėdamas, yra 250 mln. suu keliais tūkstančiais eurų. Ji yra stačiusi sporto kompleksus Prancūzijoje, Kinijos nacionalinį stadioną, kitus objektus. Tailande, po visą pasaulį yra stačiusi,“ sako Kauno mieto savivaldybės Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas Raimondas Malikėnas.

                                          Pasak jo, pagal koncesijos sutartį, konkurso laimėtojas dvylikos tūkstančių vietų sporto rūmus Nemuno saloje turėtų pastatyti per porą metų ir po 23 eksploatacijos metų arenos kompleksą perduoti miestui.

                                          Lietuvos televizijos Naujienų tarnyba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X