Ne ziuriu zmones pradejo pinigus skaiciuot
Kaip kad jus skaiciuojat, tai galiu pasakyt:
Gandraliskes 400mln.
Akropolis 200mln.
Elekromarkt 100mln.
Hanner 40mln.
Sporto arena + miesto stadionas
Viskas irgi salia jei jus jau taip skaiciuojat...
Mega 270 mln
Sala + Akropolis 400 mln
Domus Mea 300 mln
Gintariškės 300 mln
Technopolis 70 mln
Aukštųjų šančių kvartalas 90 mln
Karigės gyvenamieji 35 mln
Dar kartą ačiū Fotikui už nuotraukas.
Nesulaukiau patikslinimo, koks "Akropolio" plotas, todėl gal mane pataisysite. Tik dabar įdėmiau paskaičiau Skeiterio nuorodas ir citatas (Gaila, ne visur nurodyti šaltiniai). Labai ačiū
Bandau dėlioti rastus skaičius:
Parašė Skeiteris
Transporto srautai miesto centre
Savivaldybės projekto statyti Pramogų ir sporto rūmus Nemuno saloje oponentai klaidina visuomenę, teigdami, kad po šio objekto pastatymo Kauno centras uždus nuo automobilių. Savivaldybės užsakymu atliktas transporto srautų miesto centrinėje dalyje tyrimas tą nuostatą paneigia. Karaliaus Mindaugo prospekte transporto apkrovimas dabar siekia 30 procentų piko valandomis. Kamščių susidarymo renginių metu tikimybė yra minimali. Be to, reikalui esant, visuomet galima transporto srautus reguliuoti. Numatytas pakankamas automobilių parkavimo vietų skaičius (dalis mašinų talpinama “Akropolio” dviejų aukštų parkinge, dalis - Karaliaus Mindaugo prospekto prieigose, dalis - Nemuno salos krantinėse). Viešojo transporto problema miesto centre bus lengvai išsprendžiama, kai žmonės vėl galės naudotis šiuo metu remontuojamu Aleksoto tiltu ir kai bus sutvarkytos visos anapus Nemuno, ties Čiurlionio tiltu esančios gatvės.
Pabrėžtina: antrajame šio projekto įgyvendinimo etape numatyta pastatyti pėsčiųjų tiltą, kuris sujungs Fredos ir aplinkinius rajonus su Nemuno sala. (...) Sporto rūmų lankytojai, atvykstantys nuo Fredos pusės, galės palikti savo transportą, o patys pėsčiomis pasiekti Nemuno salą.
Viska labai OK, tik viena smulkmena - ten kalbama apie važiuojančias, o ne ieškančias parkavimo vietos mašinas.
Dabar apie parkavimo vietas:
Parašė Skeiteris
http://www.kaunas.lt/miestas_/arena/
· Požeminiai ir antžeminiai daugiaaukščiai statiniai:
· Virš Karaliaus Mindaugo pr. - 2500 v. (suprojektuotas, kaina - 20 mln. Lt, eksploatacijos pradžia - 2006 m.);
· Vienybės aikštėje - 1200v. (planuojama, kaina - 86,8 mln. Lt, eksploatacijos pradžia - 2007 m.);
Viso planuojamuose statiniuose - 3700 vietų;
· "Merkurijaus" kieme - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt;
· Stoties turgaus teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
· "Pergalės" teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
· Prie geležinkelio stoties - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
Viso perspektyviniuose statiniuose -1600 vietų;
· Vietų skaičius atvirose aikštelėse ir gatvėse:
· Karaliaus Mindaugo prospekte - 521 v.
· Gatvėse 0,5 km atstumu - 700 v.
· Miesto centrinėje dalyje - 2125 v.
Viso atvirose aikštelėse ir gatvėse - 2646 vietų
Viso planuojamuose statiniuose, atvirose aikštelėse ir gatvėse - 6346 vietos
Grubiai skaičiuojant, kad "Akropoliui" reikia tiek bendro parkavimo ploto, kiek yra prekybinio ploto arba /25-40 m2 prekybinio ploto turi tekti viena vieta (išsimeta pravažiavimai, kolonos, pakilimai jei jos per taupiai sustatytos, dingsta 1/4 -1/3 ploto). Taigi 2500 "Akropolio" parkingo vietų aptarnauja 75 000 m2 - 100 000 m2 prekybinio ploto.
Tai, kad dalis klientų (ne pirkėjų, o pramogautojų) ateis pėsčiomis kitur pasistatę mašinas ar visuomeniniu transportu, yra neabejotinas "Akropolio" komercinis pliusas.
Tiesa, labai greit atsiras atsiras daug tokių gudručių, kurie norėdami aplankyti Laisvės alėją (beje, koks ten bendras prekybinis plotas?) statys mašinas būtent "Akropolio" parkinge. Tas parkingas pasirodė labai gražus
Taigi nereikia svaigti apie parkingo panaudojimą arenai. "Akropolio" parkinge laukiami tik pirkėjai.
Lieka 6346-500=3846 esamos ir perspektyvios parkavimo vietos.
Dabar, kiek žinau iš savo kuklios praktikos, centre parkingų beveik nėra.
Pora skaičių palyginimui (nesupratau, gal blogai atspausdinta):
Požeminiai ir antžeminiai daugiaaukščiai statiniai:
· Virš Karaliaus Mindaugo pr. - 2500 v. (kaina - 20 mln. Lt); 8 t.Lt/ vieta (kiek teko susidurti, daugiaaukščio parkingo kaina virš žemės apie 10 t. Lt+PVM, bet čia pigiau, nes bus tik 2 aukštai)
· Vienybės aikštėje - 1200v. kaina - 86,8 mln. Lt 72,3 t.Lt/ vieta
Plg. Vilniuje Gedimino pr. parkingas su viskuo (ir archeologiniais tyrimais kainavo apie 30-35 t.Lt už vietą.)
Kitoje vietoje http://www.kaunas.lt/miestas_/arena/ minima: Viešosios infrastruktūros Karaliaus Mindaugo 50 kaina:
I etapo darbai
Automobilių parkingas 20 207 763 Lt
Viso : 54 065 817 Lt
Jei po 70 tūkst už parkingo vietą - už 20 mln. Lt. išspaus tik kokias 285 vietas (gal jos bus po vandeniu, kad lengviau būtų kai ką ).
Pigiau bus visus žiūrovus su malūnsparniais iš namų suvežioti...
Atsiprašau už ilgas citatas , bet kad skaičiai labai nesueina...
Mega 270 mln
Sala + Akropolis 400 mln
Domus Mea 300 mln
Gintariškės 300 mln
Technopolis 70 mln
Aukštųjų šančių kvartalas 90 mln
Karigės gyvenamieji 35 mln
As surasiau is vienos vietos, ne is visos Klaipedos
Kai pasisvaidet tom sumom man baisu pasidare. Visu pirma ne visi projektai, kuriais cia svaidomasi turi aiskius investuotojus. O visu antra, baigiam sita kalbejima ne i tema ir griztam prie arenos projekto.
Svaidytis ketina meras, mėgstantis įnešti monotonijos...
Tolesnės perspektyvos dar geresnės (visur - po 200 t.Lt už parkingo vietą):
· "Merkurijaus" kieme - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt;
· Stoties turgaus teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
· "Pergalės" teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
Matyt, VIP žiūrovus į areną Kauno svajokliai atplukdys . Malūnsparniai liks tik eiliniams žiūrovams
Bet gal ten kas nors už tuos mln. dar kažką pastatys ar čia vertimo klaida, pvz., millenium - milijonas
'fotikai' ir as prisidedu prie padeku uz nuotraukas. tik ka atsiverciau ir smagu... gera doze informacijos. aciu!
kazkur skaiciau, kad kauno arena bus apie 70mln, o krantiniu sutvarkymas ir aikstes - likusi suma.
gal galetum lygiai taip pat paskaiciuoti, kaip ten su siemens arenos parkavimo aikstele? ar irgi daliai tik sy helikopteriais skraidyti?
Vilniaus "arenoje" iš pradžių buvo 1000 parkavimo vietų, dabar prisidėjo ir buvęs šrotas, nors ir neasfaltuotas (jo nuotraukų yra atitinkamoje temoje).
Tie (...) ragina važiuoti viešuoju transportu, tačiau visos stotelės kaip tyčia už šviesoforų...
Važiuojant su mašina pagailėta pinigų bent nutiesti šaligatvį nuo "Norfos" iki "arenos". Teko bristi per tą purvyną...
Kauno situacija šiuo atžvilgiu geresnė
Tačiau nesuprantu Kauno pajacų. Nežinau, ką jie galvoja taip rašydami. 200 t.Lt kainuoja apynormalis 3 kambarių naujos statybos butas (prieš porą tiek metų kainavo ir Vilniuje), o ne parkavimo vieta.
Gal ir visa kita apie areną - ligonio kliedesiai?... http://www.kaunas.lt/miestas_/arena/
Tie milijonai už parkingus tikrai labai įtartinai atrodo Matyt priskaičiuotos ir išlaidos „į kairę“
Dėl pačių projektų - galima ginčytis dėl architektūros kokybės ir ilgai svarstyti „kas būtų, jeigu būtų“. Bet kaip teisingai pastebėjo Pornstar - blogiau nei yra dabar tikrai nebus. Net turtingojoje vakarų Europoje miestai siekdami pritraukti investicijas spjauna į įvairius teorinius urbanistinius modelius bandančius įsprausti miestų vystymąsį į kažkokius rėmus. Problemos sprendžiamos tada, kai jos iškyla, nebandoma stabdyti bet kokių pokyčių mieste (kaip buvo Kaune iki šiol) vien dėl to, kad tai gali pakenkti kokio pensininko mokslininko vizijai. Jei konservatoriai ir intrigantai (tipo Rakauskas, Karalius ir pan.) sužlugdys šias investicijas - Kaunas bus pasmerktas ilgam merdėjimui. Jei reikalai pajudės - sulauksim naujų projektų ir investicijų (nes pinigai traukia pinigus) ir viskas bus
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
romai, is tavo skaiciu nesupratau, kas kainuoja 200.000?
Nagi parkavimo vieta tiek kainuoti negali (juk čia ne 3 kambarių butas), nors čia rašoma būtent taip:
"Merkurijaus" kieme - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt;
Stoties turgaus teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
"Pergalės" teritorijoje - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
Prie geležinkelio stoties - 400 v. (perspektyvinis, kaina - apie 80 mln. Lt);
Viso perspektyviniuose statiniuose -1600 vietų;
Comment