Jooo, tikrai Užkalnis tas kuris važinėtų autobusais, gal tegul ir rašo, kad yra draugeliai su Zuoku ir reikia papiarinti kaip dabar blogai Vilniuje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Keliauju per Lietuvą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai šūds dabar jau galutinai gaunasi - jau niekaip neišeis sujungti su požemine parkingo aikštele, jei čia įgrūs liftą
- 1 patinka
Comment
-
Žiauru, sakyčiau. Šaipomės, kai esam įgalūs. O jei taip netyčia be kojos, akli ar vėžimėly sėdintys? Reikėtų "Kautros" gerb. direktorių pasodint ton kėdėn ant ratukų ir leist vieną dieną pasijaust "visagaliu". Įdomu, po kiek laiko pajudėtų požeminės perėjos keltuvo statyba.Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Na taip px tie visi neįgalieji negalintis pereiti gatves. Svarbu per lietų nesušlapti galvos einant iš parkingo į požeminę perėją.
(Beje, lauke pas mus visokie itališki liftai nelinkę veikti, Tiek Vytauto pr. prie stoties ko gero seniai nebeveikia, tiek Vilniuje konstitucijos prospekte surūdiję.)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Efka_01 Rodyti pranešimąKaip ten su tuo neįgaliųjų keltuvu? Gal kas žino?
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Stoties pusėje prieš kelias sav jau buvo įrengtas tik dar neveikė lyg. Kitoj pusėj dar tada bent vizualiai neatrodė, kad kažkas pradėta daryti.Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Kaip tik šiandienos straipsnis į kontekstą. http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/06/2...skriminacijos/
Comment
-
Situacija, palyginti, nėra tokia bloga. Iš abejų pusių, ~150 m atstumu nuo požeminės perėjos yra įrengtos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Jei borteliai ten pakankamai nuleisti (t.y. bortelis praktiškai lygiai nusileidžia į važiuojamos dalies lygį), tai neįgalieji gali savarankiškai kirsti gatvę.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSituacija, palyginti, nėra tokia bloga. Iš abejų pusių, ~150 m atstumu nuo požeminės perėjos yra įrengtos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Jei borteliai ten pakankamai nuleisti (t.y. bortelis praktiškai lygiai nusileidžia į važiuojamos dalies lygį), tai neįgalieji gali savarankiškai kirsti gatvę.
Comment
-
Palyginus, kai daug kur borteliai iš vis nenuleisti, o ir šiaip šaligatvių infrastruktūra Kaune ar tik ne pati prasčiausia iš didžiųjų Lietuvos miestų, neįgalieji ties autobusų stotimi turėtų jaustis dar palyginti patogiai.
O dėl neįgaliųjų integracijos Lietuvoje, ir šiaip visos kitos integracijos, tai čia ir ES turbūt per daug pro pirštus žiūri, gal dėl to ES dabar nesiseka, nes realiai nelabai iki galo šalys ir integruojasi, visos šalys tarsi sau, su savais durnais ir nedurnais standartais. Pvz. skurdžiausios rytinės kaimynės priverstos pačios be normalaus know-how integruotis, per daug sau leisti užsistagnuoti kitų valstybių atžvilgiu, jaustis nevykėlėmis, ypač ūkio tvarkymo srityje, o ES nelabai padeda. Čia abejų pusių problema. Tokia mano dabar nuomonė.
Comment
Comment