Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelios ankstaus liepos ryto priešrekonstrukcinės stoties nuotraukos











    Comment


      Ar pradedama kas nors daryti autobusų stotyje?

      Comment


        vakr dar nebuvo nieko,tik tvoros uztvertos

        Comment


          kas gen rangovas gal jau aišku?

          Comment


            Foto 2015 08 05




            Comment


              Autobusų stoties rekonstrukcija verslui žeria staigmenas

              Iš ilgus metus planuotos ir nuo rugpjūčio prasidėjusios 7–8 mln. Eur kainuosiančios Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos verslas turės ir praradimų, ir staiga šoktelėjusio pelno


              Dėl prasidėjusios rekonstrukcijos didesnes pajamas jau skaičiuoja Kauno „Akropolyje“, prie kurio įrengta laikinoji stotis, veikiančios kavinės, parduotuvės. Tačiau šalia rekonstruojamos stoties įsikūrusių smulkiųjų verslų apyvarta žaibiškai sumenko.

              Kaip teigia Linas Skardžiukas, UAB „Kautra“ generalinis direktorius, dėl rekonstrukcijos aplinkiniams verslams teks susitaikyti su žmonių srautų mažėjimu ir įvertinti veiklos perspektyvas. „Tačiau delsti jau nebegalėjome, autobusų stočiai buvo būtina rekonstrukcija. O verslas visuomet turi būti lankstus ir prisitaikyti prie rinkos ir aplinkybių“, – paaiškina p. Skardžiukas.
              Stotis susijungs su parduotuve

              Stambų transporto mazgą Kaune rekonstruoja UAB „Kautros nekilnojamasis turtas“. Projekto autorius – Gintaras Balčytis, UAB „Dviejų grupė“ architektas. Šią savaitę jau gautas rekonstrukcijos leidimas, o po kelių dienų paaiškės ir statybos darbų rangovas, tuomet bus žinoma ir tiksli projekto sąmata. Rekonstrukcijos darbus finansuoja UAB „Kautra“ ir UAB „Rimi“, kuri čia įrengs prekybos centrą.

              Pasak p. Skardžiuko, realūs statybų darbai autobusų stoties teritorijoje prasidės rugpjūčio viduryje.

              „Pirmiausia bus atliekami infrastruktūros tvarkymo darbai: keičiamos šiluminės trasos, kanalizacijos sistemos. Tuomet pajudės naujų statinių statybos darbai“, – kalba „Kautros“ vadovas.

              Vykdant rekonstrukciją, Kauno autobusų stoties teritorijoje bus pastatytas naujas prekybos centras, 190 vietų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, liftas ir slenkantis takas, peronas su 21 sustojimo aikštele autobusams, siuntų terminalas.

              Pusantrų metų Kauno autobusų stotis veiks beveik už kilometro, prie Kauno „Akropolio“ laikinai įrengtose patalpose. Laikinosios stoties kasos veikia prekybos centre, kur taip pat teikiamos ir siuntų paslaugos, šalia prekybos centro veikia laikinosios stoties informacijos centras.
              Daugiau apsaugai ir valymui

              Akivaizdu, kad daugiausia naudos iš šių pasikeitimų sulauks „Akropolis“ ir jame plotus išsinuomoję verslininkai. Mat Kauno autobusų stoties srautas per parą vidutiniškai siekdavo 10.000–11.000 keleivių ir 600–700 autobusų.

              Kaip sako Rida Kalvaitienė, laikinoji Kauno „Akropolį“ valdančios UAB „Resolution Property Management LT“ direktorė, dėl staiga išaugusių srautų prekybos centrui teko padidinti savo sąnaudas, skiriamas apsaugai ir valymo paslaugoms. Kiek papildomai lėšų tam skirta, ji nedetalizuoja.

              „Tačiau, padidindami sąnaudas, galėsime lengviau derėtis su naujais nuomininkais dėl plotų nuomos. Esamiems nuomininkams nuomos kainos nekyla. Tiesioginę naudą, žinoma, pajus ir prekybos centre plotus išsinuomoję verslininkai“, – kalba p. Kalvaitienė.

              Per kelias pirmąsias laikinosios stoties veikimo dienas, pasak „Akropolio“ atstovės, didžiausio antplūdžio sulaukė pirmame aukšte veikiančios kavinės. „Centro durys atidaromos 7 val. ryto, todėl kavinės įvertins tai ir galės paankstinti rytinį darbo laiką“, – pažymi p. Kalvaitienė.
              Viešbutis įžvelgia naudą

              Tuo metu, kai srauto padidėjimu džiaugiasi šiame prekybos centre veikiančių kavinių vadovai, rekonstruojamoje autobusų stotyje yra ir pirmų praradimų – po penkiolikos metų veiklos uždaryta šioje teritorijoje veikusi kavinė-parduotuvė „Pakeliui“, kurią valdo UAB „Amžinasis judėjimas“.

              Susisiekti su šios įmonės vadovais VŽ nepavyko. Pono Skardžiuko teigimu, ši kavinė ilgus metus iš „Kautros“ nuomojosi patalpas. Apsisprendus vykdyti stoties rekonstrukciją kavinės savininkai buvo apie tai informuoti, todėl turėjo laiko apsvarstyti tolesnius veiklos planus.

              Nepatogumų dėl rekonstrukcijos patirs ir prie pat Kauno autobusų stoties veikiantis tarptautiniam „Accor Hotels“ tinklui priklausantis ekonominės klasės viešbutis „Ibis Kaunas Centre Hotel“.

              „Pusantrų metų būsime prie pat statybų aikštelės, – kalba Kristina Matulevičienė, šio viešbučio direktorė. – 40% mūsų numerių langų yra nukreipti į rekonstruojamą objektą, todėl turime šiek tiek koreguoti strategiją dėl svečių apgyvendinimo, kad triukšmingiausių darbų dienomis jie patirtų kuo mažiau nepatogumų.“

              Pakentėjus pusantrų metų, anot p. Matulevičienės, iš stoties rekonstrukcijos ir viešbutis patirs naudos. „Visi, kas įsikūrę aplink, turėsime pakentėti, bet po to žmonių srautai turėtų dar padidėti. Nes stotis atsinaujins, atgims ši teritorija. Bus sinergija tarp atsinaujinusios stoties ir mūsų viešbučio“, – naudą įžvelgia „Ibis Kaunas Centre Hotel“ direktorė.
              Pardavėjos nuobodžiauja

              Šalia rekonstruojamo objekto veikiančio UAB „Kauno spauda“ kiosko darbuotojai jau dabar skaičiuoja pirmus praradimus.

              „Šiandien iki pietų pardaviau vos kelis dienraščius ir žurnaliukus. Jau dabar pakuoju kai kuriuos žurnalus, kad juos galėtų išvežti į kitas prekybos vietas, kur jų trūksta. Padėtis tragiška, nes daugiausia pirkėjų būdavo iš Kauno autobusų stoties, o dabar jų neliko“, – vardija nenorėjusi prisistatyti spaudos kiosko pardavėja.

              Nuobodžiauja ir šalia autobusų stoties veikiančio užkandžių ir bandelių kiosko pardavėja.

              „Mokslo metais prie kiosko net eilė nusidriekdavo, o dabar pirkėjai išnyko, – sako pardavėja. – Mūsų kioske kai kurių užkandžių ir bandelių kainos žemesnės, nei už jas dabar moka keleiviai, laukiantys autobusų prie „Akropolio“. Kol kas dar dirbame, bet kiosko vadovai svarstys, ką toliau darysime. Jei bus menki pardavimai, gali tekti užsidaryti.“

              Tiek spaudos, tiek užkandžių kioskai po rekonstrukcijos bus nukelti. Tiesa, jei pavyks susiderėti su rekonstruotoje stotyje įsikursiančiu „Rimi“ prekybos centru, smulkieji verslininkai galės nuomotis patalpas prekybos centre. Kaip teigia šalia rekonstruojamos stoties keletą metų veikiančios mėsos produktų parduotuvės „Cesta“ darbuotojos, dėl rekonstrukcijos neturėtų labai sumenkti jų pajamos, nes čia lankosi daugiausia lojalūs pirkėjai.

              Kauno autobusų stotis buvo pastatyta prieš 80 metų, vėliau ji buvo remontuojama, statomi nauji statiniai, tačiau iš esmės iki šiol ji nebuvo rekonstruota. Klaipėdoje autobusų stotis po rekonstrukcijos, kurios vertė – 3 mln. Eur, buvo atidaryta prieš šešetą metų, čia taip pat pradėjo veikti ir prekybos centras. Vilniuje, kaip skelbiama, paskutinįkart autobusų stotis rekonstruota 2000-aisiais.
              Verslo žinios

              Comment


                O tai stotyje kas nors vyksta ar tik tvora aptverta teritorija ir viskas?

                Comment


                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                  O tai stotyje kas nors vyksta ar tik tvora aptverta teritorija ir viskas?
                  "Pasak p. Skardžiuko, realūs statybų darbai autobusų stoties teritorijoje prasidės rugpjūčio viduryje." - iš mano įdėto straipsnio aukščiau.

                  Comment


                    Tai kad jau kaip ir rugpjūčio vidurys.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Tai kad jau kaip ir rugpjūčio vidurys.
                      Šiaip 15 vidurys, tai kita savaitė galbūt ir bus pradžia.
                      Tai dienų bėgyje ir pradėsim laukti.
                      Jei kažkas sako mėnesio viduryje tai nėra ko stebėtis, kad "beveik viduryje" dar neprasidėjo. Po vidurio stebėtis jau bus galima jei nepradės

                      Comment


                        Galimas daiktas kad tiesiog davė laiko visom tom parduotuvėlėm susipakuot ir išsivežt viską.

                        Comment


                          Na nežinau, mano nuomone taupant laiką ir stengiantis kuo greičiau pabaigti darbus, liepos 31 jau kažkur stoties kamputyje turėjo stovėti poliakalė, buitinės patalpos bei kita technika ir laukti stoties uždarymo, o ne pusę mėnesio sėdėti ir nevykdyti jokių statybos darbų.

                          Comment


                            Technika negali laukti be darbo. Per daug kainuoja. Atveš, kai bus ką veikti.
                            Beje, ar jau išduotas statybos leidimas?
                            Paskutinis taisė LBP; 2015.08.14, 10:02.
                            N N N

                            Comment


                              Parašė LBP Rodyti pranešimą
                              Technika negali laukti be darbo. Per daug kainuoja. Atveš, kai bus ką veikti.
                              Beje, ar jau išduotas statybos leidimas?
                              Mintis jo ta, kad prašvaistytos jau 2 savaitės kai galėjo taip suplanuot, kad darbai prasidėtų beveik iškart uždarius.

                              Comment


                                Nemanau, kad tam nėra priežasties.
                                O dėl suplanavimo... Planuoti gali kiek nori. Atsiranda kokia bobelė iš savivaldybės ar kitos institucijos, viso gero tavo planams Žinai kaip būna - raštas ne toks pridėtas, parašo trūksta, spalva netinka ar kt.
                                N N N

                                Comment


                                  Taip aš visas tas kliūtis puikiai žinau ir suprantu. Bet tada kam iš anksto uždaryti stotį kol dar viskas iki galo nesustyguota? Juk nemažai žmonių dėl to patiria nepatogumų! Mano nuomone per daug brangu yra uždaryti stotį ją aptverti tvora ir ruošti popierius statyboms. Iki uždarymo viskas turėjo būti suderinta kad pirmą dieną vyktų darbai.

                                  Comment


                                    Dėl statybos leidimų tai matyti, kad:

                                    2015-06-30 LNS-21-150630-00483 Kauno m. sav., Kaunas, Vytauto pr. 24 Išduotas
                                    2015-07-14 LNS-21-150714-00523 Kauno m. sav., Kaunas, Vytauto pr. 24 Išduotas
                                    2015-08-03 LNS-21-150803-00593 Kauno m. sav., Kaunas, Vytauto pr. 24 Išduotas

                                    Autobuusų stoties adresu bent trys statybos leidimai išduoti

                                    Comment


                                      Stotyje jau pradėti darbai. Kiek mačiau, šalinamas asfaltas su frezavimo aparatu.

                                      Comment


                                        Panašu kad Stoties rekonstrukcijos gen rangovas bus Autokausta. Jų technika jau dirba. Šis vardas nieko gero bent jau man nežada.

                                        Comment


                                          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                          Panašu kad Stoties rekonstrukcijos gen rangovas bus Autokausta. Jų technika jau dirba. Šis vardas nieko gero bent jau man nežada.
                                          Man taip pat. Reikia pripažinti, kad Autokausta paskutiniu metu tapo "rimtu žaidėju" statybos versle - Laisvės al. rekonstrukcija ir pan. Bet dar reikėtų palaukt oficialaus patvirtinimo, nes gal būt bendrovė vykdo tik subrangovinius paruošiamuosius darbus...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X