/\ kaip kautra gali garantuoti kad neatsiras koks sumautas lobistas, garažėlių funkcionierius, nusprendęs užsidirbti iš šio reikalo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija
Collapse
X
-
Būt puiku, jei pastatytų, bet atvirai kalbant, nelabai ta stotis kaip tokia reikalinga... (turiu minty pastatą) Siuntos sutvarkytos pukiai; Bilietuką perki autobuse, į kurį ateini 5-10 min prieš išvykstant, ir jis dažniausiai jau laukia... Per paskutinius 15 metų buvau toj skylėj gal 1 (vieną) kartą. Mano dažniausia kryptis Vilnius, ir pradėjus kursuoti 2-am dviaukščiui traukiniui į Vilnių, kelionė autobusu tiesiog nebesvarstytina... Dėl turistų, įvaizdžio etc tai suprantu, bet čia daugiau kosmetika. Manau naujas patogus autobusas yra žymiai svarbiau, nei pastatas, kuriame perki bilietą ir išgeri kavos prieš kelionę.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąBūt puiku, jei pastatytų, bet atvirai kalbant, nelabai ta stotis kaip tokia reikalinga... (turiu minty pastatą) Siuntos sutvarkytos pukiai; Bilietuką perki autobuse, į kurį ateini 5-10 min prieš išvykstant, ir jis dažniausiai jau laukia... Per paskutinius 15 metų buvau toj skylėj gal 1 (vieną) kartą. Mano dažniausia kryptis Vilnius, ir pradėjus kursuoti 2-am dviaukščiui traukiniui į Vilnių, kelionė autobusu tiesiog nebesvarstytina... Dėl turistų, įvaizdžio etc tai suprantu, bet čia daugiau kosmetika. Manau naujas patogus autobusas yra žymiai svarbiau, nei pastatas, kuriame perki bilietą ir išgeri kavos prieš kelionę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pasidomėjau dėl rekonstrukcijos, kadangi visiems įdomu tai dedu Kautros žinutę:
Nors spaudoje ne kartą skelbta, kad Autobusų stoties rekonstrukcija turėtų tuoj prasidėti, darbai pradžia nukeliama būdavo ne dėl UAB "Kautra" kaltės.
Šiuo metu baigiami rekonstrukcijos projektavimo darbai, gaunami visi leidimai ir planuojama, kad pats stoties atnaujinimas turėtų būti pradėtas 2015 m. pradžioje.
Belieka tik viltis, kad jau ši data bus ta tikroji
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPasidomėjau dėl rekonstrukcijos, kadangi visiems įdomu tai dedu Kautros žinutę:
Nors spaudoje ne kartą skelbta, kad Autobusų stoties rekonstrukcija turėtų tuoj prasidėti, darbai pradžia nukeliama būdavo ne dėl UAB "Kautra" kaltės.
Šiuo metu baigiami rekonstrukcijos projektavimo darbai, gaunami visi leidimai ir planuojama, kad pats stoties atnaujinimas turėtų būti pradėtas 2015 m. pradžioje.
Belieka tik viltis, kad jau ši data bus ta tikrojiDINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Šiuo metu derinamas šis Autobusų stoties projektas:
Man asmeniškai atrodo šiltai ir jaukiai fasadas. Nemažinu nuotraukų, kad geriau matytusi.
Paskutinis taisė Komandoras; 2014.10.28, 17:38.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGan didelis prekybcentris, 3 aukštų? Kur parkavimas?
Tarp kitko, stogas turėtų būti apželdintas. Įdomu ir tai, kad nebus griaunamas senasis stoties pastatas, nes tai istorinis paminklas.Paskutinis taisė Komandoras; 2014.10.28, 18:06.
Comment
-
Nežinau, kaip situaciją vertinate Jūs, bet man tai keistas tiek šitas projektas, tiek, dar labiau, jo funkcinis užstatymas.
Žinant, kad Kaune baisiai trūksta biurų, gi buvo galima susikoperuot su NT vystytoju ir padaryt vertikalę (kalbu apie solidesnį 7-9 aukštų pastatą). Vytauto prospektas yra potencialo turinti vieta ir čia reiktų planuot tankinimą, kuriant darbo vietas... Aišku, Šiaulių ir Kaunakiemio gatvės čia irgi turi vystytis. Na, o dabar viskas susiveda į prekybcentrius... Aišku, parduotuvė prie stoties yra reikalinga, bet prekybos centras... Sulauksim, tos dienos, kai kasininkų Kaune bus dagiau nei pirkėjų Na ir šiaip, gal miesto valdžia turėtų parodyt iniciatyvos pritraukiant ir investuotojus, ir NT vystytojus. Dabar girdėjau kažkas iš miesto valdžios teigė, jog verslas blogai dirba, kad NT stovi ir gerai apmokamos darbo vietos aplenkia Kauną... Na tai gi galima kažką daryt šioj vietoj, bent jau kokį pristatymą surengt ar pan...
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKiek metu zadejo?Kiek dar zades?
autc.lt, sutinku su jumis, kad prekybos centrų per daug, o biurų per mažai, tačiau, mano nuomone, stotis ir biurai viename pastate išvis nesuderinamas dalykas. Arba stotis+prekybcentris arba tik stotis turėtų būti. Beje, reikalavimas iš Kauno architektų buvo toks, kad naujas pastatas neužgoštu senojo pastato aukčiu ir suformuotų pastatų liniją, kad visa prospekto atkarpa nuo stoties būtų vienoda. Nesuprantamas man dalykas yra tik tas, kad autobusų parkingas yra gerokai mažesnis plotu už dabar esamą.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąreikalavimas iš Kauno architektų buvo toks, kad naujas pastatas neužgoštu senojo pastato aukči
Įdomu apie kokį ten užgožimą kalba, jei būtų dar į viršų aukštų tai užgožtų nebent žiūrint nuo Ibis stogo
Comment
-
Komandoras, Gator, man yra gerai žinomi tiek Kauno paveldosaugininkų, tiek KAUET požiūriai. O tie požiūriai yra gana paprasti ir suformuoti sovietmečio... Kviečiu visus pažvelgti į šią nuotrauką. Pirmam plane esantis pastatas pastatytas sovietmečiu, tačiau kartojant visai Trakų gatvei būdingą lietuvišką tarpukario funkcionalizmo architektūrinę kalbą - pabrėžtos menamos langų juostos ir pan... Bet jei esat vaikščioję ta gatvę, tai turbūt matėt, jog pastatai, kurie buvo statyti tarpukariu, yra įvairių tūrinių konfigūracijų - skiriasi aukščiai, masteliai, net užstatymo morfotipas. Gi sovietinis įterpinys susilygino su aukščiausiu pastatu gatvėje idant įnešt "tvarkos", racionalumo ir pan... Bet realiai, vertybė šios gatvės, ar net viso Kauno ir yra tas tapybiškumas, kuris yra ne vien estetinė kategorija, bet atspindi ir poreikio - galimybės principu grįstą organišką miesto raidą. Taigi, tam tikra prasme, tokie stogų linijos sulyginimai, fiksuoti aukščiai ir kitos paniatkės yra ne kas kita, bet miesto dvasios niokojimas... Ir išvis, dauguma ten specialistų pamišę dėl to aukščio, kad net vimdo dažnai.
Bet yra ir toks dokumentas kaip Vienos memorandumas, kuris realiai apbrobuoja įterpinius net UNESCO saugomose urbanizuotose teritorijose... Jis irgi toks didaktiškas, byloja apie paveldinę superimpozivciją ir t.t.. tačiau kai XIX amžiuj atsirado paveldosauga, tai rezultatas yra toks, kad paveldas tiesiog buvo institucializuotas, panašiai kaip Dievas tapo institucija krikščionybėje ir islame... Bet dabar kaip tik baigiame rašyti monografiją šia tema, aš pats ten kalbėjau apie paveldo naratyvo fenomeną, tai jei viskas bus gerai, gal po kokių 10 metų pradės keistis mūsų nomenklatūrinis mastymas.
O dėl funkcijos kaip ofiso ir stoties neatitikimo... Na nežinau, o kodėl yra pagrindo taip manyt? Sakyčiau jei yra kūrybiškai suprojektuoti visiškai atskiri įėjimai, tai nieko baisaus... na, bet čia aišku diskusijos dalykas, ne kaip tas gatvių sulyginimas dirbtinis
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąAukščiau minėtam projektui nepritarė valdininkai.
Comment
Comment