Nerimtai atrodo egzpertų veikla, nes jie tikrai apie VT mažai ką išmano. Tai matosi iš jų darbų rezultatų.
Nuvažiuokit ir pažiūrėkit. Aš vakar buvau, piko metu ir jokių problemų ar kamščių prie VT stotelės nėra. Viskas tvarkoj ir pati stotis atrodo labai puikiai, tiek viduje, tiek išorėje.
Keletas pastebėjimų iš apsilankymo:
1. Požeminė perėja nesujungta su požemine aikštele. Ypač kai dabar tas eskalatorius veikia į "niekur". (Čia ne kokio didelio prekybcentrio automobilių aikštelė, kad eskalatorius būtų apkrautas vien automobilių keleiviais. Tad būtų racionalu jei jis keltų ir požeminės perėjos srautą).
2. Autobusų stoties bilietų pardavėjų vietas nuo salės reikėtų atskirti bent stikline sienele.
3. "Stogelis" virš autobuso dengia autobuso priekį maždaug iki priekinio rato. Atsižvelgiant į stogo aukštį, tai nelabai ką ir saugo. Vilniuje sovietinis projektas ir tai geriau dengia.
4. Autobusų siuntų prekystaliai suprojektuoti mėgėjiškai - matyt nepasidomėjus specifika. Dabar vargšos kasininkės siuntas turi kelti sau virš galvos. Elementaru buvo kiekvienoje darbo vietoje įrengti transporterį ar tiesiog slidų stalą nustumti dėžę už nugaros, kur jau kiti darbuotojai galėtų perimti.
Tuo tarpu Siuntos vairuotojams - labai puikus patobulinimas.
Keletas pastebėjimų iš apsilankymo:
1. Požeminė perėja nesujungta su požemine aikštele. Ypač kai dabar tas eskalatorius veikia į "niekur". (Čia ne kokio didelio prekybcentrio automobilių aikštelė, kad eskalatorius būtų apkrautas vien automobilių keleiviais. Tad būtų racionalu jei jis keltų ir požeminės perėjos srautą).
2. Autobusų stoties bilietų pardavėjų vietas nuo salės reikėtų atskirti bent stikline sienele.
3. "Stogelis" virš autobuso dengia autobuso priekį maždaug iki priekinio rato. Atsižvelgiant į stogo aukštį, tai nelabai ką ir saugo. Vilniuje sovietinis projektas ir tai geriau dengia.
4. Autobusų siuntų prekystaliai suprojektuoti mėgėjiškai - matyt nepasidomėjus specifika. Dabar vargšos kasininkės siuntas turi kelti sau virš galvos. Elementaru buvo kiekvienoje darbo vietoje įrengti transporterį ar tiesiog slidų stalą nustumti dėžę už nugaros, kur jau kiti darbuotojai galėtų perimti.
Tuo tarpu Siuntos vairuotojams - labai puikus patobulinimas.
2 punktas jau išspręstas, šiandien jau buvo kasininkės už stiklų.
Radau Kauno autobusų stoties poilsio aikštelę. Na, autobusų poilsio aikštelę. Tai Kaunakiemio gatvė. Vakar ten ilsėjosi 5 autobusai. Juokingiausia, kad "Kautros" autobusai buvo "Užsakyti", kiti taip nemandravojo...
Radau Kauno autobusų stoties poilsio aikštelę. Na, autobusų poilsio aikštelę. Tai Kaunakiemio gatvė. Vakar ten ilsėjosi 5 autobusai. Juokingiausia, kad "Kautros" autobusai buvo "Užsakyti", kiti taip nemandravojo...
Dar Karaliaus Mindaugo pr. po kelis vis stovi. Iš vakar tik vieną pamenu: Kaunas-Panevėžys lyg. Ten prie Lukoil degalinės maždaug.
Ten dažnu atveju ir stovi „Panevėžio Autobusų Parko” transportas. Vieną kart važiavau nuo ten (vairuotojas pažįstamas) sakė, kad ten kartais užsuka ir į Biržų pusę važiuojantys Esu matęs kažkokį rusų autobusą prie „Volfas Engelman” gamyklos. Gal kas plačiau galit? Kas per maršrutas ir ar jis su persėdimu?
Radau Kauno autobusų stoties poilsio aikštelę. Na, autobusų poilsio aikštelę. Tai Kaunakiemio gatvė. Vakar ten ilsėjosi 5 autobusai. Juokingiausia, kad "Kautros" autobusai buvo "Užsakyti", kiti taip nemandravojo...
Man tai visiškai nepriimtina - miesto infrastruktūros sąskaita įsirengė stovėjimo aikštelę! Ir ne šiaip vieną juostą užėmė, bet vieną juostą 1+1 gatvėje, tai yra pilnai visą gatvės kryptį užstatė!
Man tai visiškai nepriimtina - miesto infrastruktūros sąskaita įsirengė stovėjimo aikštelę! Ir ne šiaip vieną juostą užėmė, bet vieną juostą 1+1 gatvėje, tai yra pilnai visą gatvės kryptį užstatė!
O kokias provezas karstom vasaros dienom ten isstoves!!!
Man tai visiškai nepriimtina - miesto infrastruktūros sąskaita įsirengė stovėjimo aikštelę! Ir ne šiaip vieną juostą užėmė, bet vieną juostą 1+1 gatvėje, tai yra pilnai visą gatvės kryptį užstatė!
Stovėjimui galima rasti geresnių vietų, netrukdant arba daug mažiau trukdant eismui. O šiaip apie tai reikia galvoti prieš projektavimą. Ar čia visiems galima prisistatyti mažiau nei reikia ir tada miesto infrastruktūrą naudoti savo reikmėms uždarant visą eismo kryptį?
Comment