Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    traukiniu vaziuot nera pigiau, nes kaina gan panasi(kai kurie traukiniai pigiau, kiti brangiau nei autobusas), taciau atvaziuojama mazdaug 10-25min greiciau, ir nereikia stoveti kamsciuose, jeigu tas labai nepatinka, ir aplamai traukiniu yra komfortabilesne kelione.
    Paskutinis taisė subfor; 2016.11.23, 20:47.

    Comment


      Parašė subfor Rodyti pranešimą
      ir aplamai traukiniu yra komfortabilesne kelione.
      Visiškai pritariu. Dabar traukiniu Kaunas - Vilnius važiuot yra vienas malonumas, ypač, greituoju (valanda ir kelios minutės) ir dar pirmąja klase Vietos daug, sėdi patogiai, internetas yra...

      Comment


        Parašė ernissss Rodyti pranešimą
        Visiškai pritariu. Dabar traukiniu Kaunas - Vilnius važiuot yra vienas malonumas, ypač, greituoju (valanda ir kelios minutės) ir dar pirmąja klase Vietos daug, sėdi patogiai, internetas yra...
        Patogiau tai patogiau, bet važiavimo dažnumas - per dieną 20 traukinių (su 2 ir daugiau valandų tarpais) ir 70 autobusų. Plius, važiuojant ne iš centrinės, gana didelės šiaurinės Kauno dalies daug patogiau iki Kalniečių nusigauti ir lipti į autobusą. Tuomet ir važiavimo trukmė susilygina.
        Kalbant apie pačią stotį - vizualiai bent jau mano akiai atrodo puikiai. Dėl funkcionalumo - pamatysime, kai pradės veikti.

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
          Patogiau tai patogiau, bet važiavimo dažnumas - per dieną 20 traukinių (su 2 ir daugiau valandų tarpais) ir 70 autobusų.
          Nėra tokių tarpų. Du didžiausi tarpai - 1:46 (09:14-11:00) ir 1:44 (12:08-13:52).

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Nėra tokių tarpų. Du didžiausi tarpai - 1:46 (09:14-11:00) ir 1:44 (12:08-13:52).
            Taip, atidžiai nesuskaičiavau, bet dalis daugiau stovi, nei važiuoja (kelionės trukmė 1:39), o tai jau net ilgiau nei autobusu, todėl ne itin patrauklu...

            Comment


              Autobusai Vilnius - Kaunas 1 val 35-40 min. Tik ekspresai 1,5 val. Taigi, apie kokį nepatrauklumą galii būti kalba? Tuo labiau, kad dalis autobusų piko metu neįsipaišo į grafiką ir vėluoja 5-10 min. dėl spūsčių tiek Kaune, tiek Vilniuje.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Autobusai Vilnius - Kaunas 1 val 35-40 min. Tik ekspresai 1,5 val. Taigi, apie kokį nepatrauklumą galii būti kalba? Tuo labiau, kad dalis autobusų piko metu neįsipaišo į grafiką ir vėluoja 5-10 min. dėl spūsčių tiek Kaune, tiek Vilniuje.
                Iš to išvada - nėra esminio skirtumo, kuo važiuoti. Lemia smulkesni veiksniai - patogumas, saugumas - traukinio pusėje, lankstumas, dažnumas (pvz. man - įlipu Kalniečiuose, išlipu Vilniaus pradžioje paprašęs vairuotojo) - autobuso.
                Bet čia jau per daug offtopic gavosi.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                  Taip, atidžiai nesuskaičiavau, bet dalis daugiau stovi, nei važiuoja (kelionės trukmė 1:39), o tai jau net ilgiau nei autobusu, todėl ne itin patrauklu...
                  Negali būti vien ekspresai. Žmonės gyvena ir tarp Vilniaus ir Kauno, kuriems taip pat reikalingas susisiekimas.

                  Comment


                    Pritariu dėl patogumo. Aš pats norėčiau važiuot traukiniu, bet man tie dideli langai grafike labai labai kliūna. Kitas jau minėtas dalykas, Kalniečių stotelėje tikrai labai daug žmonių įlipa, man ir pačiam ji patgiau. Ir paskutinis bet irgi labai svarbus argumentas kainos atžvilgiu, komisinis mokestis 1.45, matai, kad gali nespėt anksčiau į traukinį iškart keliauji į autobusą.

                    Comment


                      Pačiam dažnai tenka keliauti Vilnius-Kaunas viešuoju transportu, todėl galiu paantrinti kolegoms - didžiausia bėda, atsverianti didesnį patogumą, visada veikiantį wi-fi yra kursavimo dažnumas. Iliustuosiu šiandienos situacija: į 14:45 traukinį niekaip nespėju, kitas traukinys 15:57. Tuo tarpu autobusų šiame tarpe - 4-5.

                      Kalbant apie kelionės trukmę, net 7/20 traukinių (Kauno kryptimi) laiko yra greitesni nei autobusai. Visi kiti - įskaičiuojant atvykimą į stotį anksčiau nusipirkti bilietą yra nežymiai ilgesni. Vertais dėmėsio galėčiu pavadinti tik traukinius, kurių kelionės trukmė yra mažesnė nei 1:15, kurių vėl, nėra tiek daug.

                      Aš taip pat mieliau važiuočiau traukiniu, tačiau kodėl aš turiu žiūrėti į tvarkaraščius, taikytis prie jų, jeigu atėjus į autobusų stotį bet kuriuo metu laukčiau daugiausiai 15 minučių.

                      Ir tai - visai pateisinama situacija. Pažvelgus į autobusų grafiką pamatysime, kad Vilnius-Kaunas reisų nėra jau tiek daug, tačiau tarpus užpildo pravažiuojantys Kauną maršrutai. Tuo tarpu traukinys Kauną gali pravažiuoti nebent keliaudamas į Lietuvos pietus, kas būtų mažų mažiausiai neracionalu - per ilga kelionės trukmė.
                      Paskutinis taisė eigh; 2016.11.24, 17:58.

                      Comment


                        Ir ką visos šitos grafikų analizės turi bendro su autobusų stoties rekonstrukcija? Nieko..., išskyrus tai, kad vieta yra gera ir žmogui patogu pasirinkti transporto rūšį kai stotys yra netoli viena kitos.

                        Comment


                          Info, nuotraukos, vizualizacijos: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...i-798-713183#_

                          Comment


                            Parašė chepulis Rodyti pranešimą
                            Čia gal žurnalistų kokia klaida, bet smagiai prajuokino:
                            „Čia daugiau vyksta keleivių negu Vilniuje – nors Vilnius ir sostinė, Kaunas yra tranzitinis. (...) Vilniuje yra apie 500 autobusų per dieną, čia – 700 autobusų per dieną. Kauno stotis šiuo metu pagal srautą yra didžiausia stotis“, – sakė L.Skardžiukas.
                            Toliau, tame pačiame straipsnyje:
                            Stoties peronas apskaičiuotas 10 tūkst. žmonių srautui per parą, jame bus 21 įlaipinimo aikštelė, galėsianti per parą aptarnauti 600 autobusų.
                            Per parą turime 700 autobusų, tai pasistatykime stotį, kuri gali aptarnauti 600

                            Comment


                              Foto 2016 12 05

                              Comment


                                Įdomu ar nenusipigino, vietoj tos baltos apdailos ant išsikišimo kaip suprantu turėtų būti medžio imitacija. Na, gal uždės ant viršaus. Iš nuotraukos taip pat matos, kad tam išsikišimui labai pagelbėtų geras apšvietimas.

                                Comment


                                  Šiaip nauja stotis tikrai įsipaišo į bendrą Vytauto pr. kontekstą, nieks nerėžia akies, atrodo moderniai, o laikrodis tik prideda šarmo ir primena, kad reiktų paskubėt Įdomu, kaip bus viduj

                                  Comment


                                    https://www.facebook.com/pg/Kautra/p...24755630955504 Kas naudojatės šituo, tai yra kelios foto iš stoties vidaus (rodo ir neprisijungus).
                                    Paskutinis taisė LukasJuk; 2016.12.23, 20:52.

                                    Comment


                                      Foto 2016 12 23

                                      Comment


                                        Ta lauko mediena nenatūraliai atrodo, lyg koks kompozitas.
                                        Kaunas yra Kaunas

                                        Comment


                                          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                          Ta lauko mediena nenatūraliai atrodo, lyg koks kompozitas.
                                          Aha, kažkaip tikrai kiek nuvylė. Stilius panašus į Seimo posėdžių salę, bet pastarojoje kažkaip natūraliau atrodo (gal nieko nuostabaus, ten turbūt koks ąžuolas sudėtas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X