Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas dėl spūsčių Savanorių pr., tai seniai laikas uždrausti parkavimą prospekte ir ant šaligatvių prospekte. Tokio lygio gatvėje negali būti jokio parkavimo.

    Comment


      Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą
      pritariu. gal ateityje, kai Kaunas taps didesnis (>500K gyventojų) prasiplės Autobusų stotis link turgaus
      Lyginant su Berlyno centrine autobusų stotimi, tai Kauno AS du kartus didesnė, nors gyventojų n kartų mažiau.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Prie Akropolio vieta geresnė nes yra šalia Mingaugo prospekto. O senoji vieta yra įgrūsta tarp pastatų ir privažiavimas vingiuotomis ne magistralinėmis gatvėmis. Ir jokių ateities plėtros galimybių. Galbūt reikėjo iš esmės ieškotis vietos naujai stočiai prie Mindaugo, Jonavos, Baršausko g. Gal net Savanorių pr. būtų logiškiau, nes tiesiai su autostrada jungiasi.
        Visiškai atvirkščiai mastai. Esmė ne patogumas patiems autobusams privažiuoti, o patogumas žmonėms atvykti ir išvykti miesto VT, taip pat jungtys su miesto centru bei geležinkelio stotimi, šos vietos atveju netgi pėsčiomis.
        Paskutinis taisė Gator; 2016.11.20, 18:34.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Lyginant su Berlyno centrine autobusų stotimi, tai Kauno AS du kartus didesnė, nors gyventojų n kartų mažiau.
          Todėl kad Vokietijoje pagrindinė VT priemonė yra traukiniai. Autobusai tik paskutinius kelis metus pradėjo rimčiau vežti keleivius tolimaisiais maršrutais ir konkuruoti su geležinkeliu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Geležinkelio stoties argumentas ne abejotinas. Stotys turi būti šalia viena kitos. Joks miesto transportas normaliai nesujungs stočių. Tarp stočių turi būti pėsčias perėjimas iki 200 m. Todėl autobusų stočiai geriausia vieta būtų buvusi turgaus ir buv. kino teatro vietoje. Požeminė perėja būtų jungusi abi stotis.
            Visiškai su jumis sutinku. Man dažnokai reikia perbėgti iš traukinio į autobusą, kai autobusų stotis buvo senojoje vietoje spėdavau tą padaryti per 5 minutes, dabar, aišku, trunka ilgiau. Naujas stoties vaizdas su visais jo pliusais, deja, palieka ankštumos įspūdį. Va jeigu stotis būtų to kraupaus, baisuoklinio aptriušusio ir apskretusio turgaus vietoje, kaip tai būtų puiku. Planetos kino teatro būtų gaila, bet ar jo dalia būti turgumi?

            Comment


              Mano akimis ziurint, tai superine stotis bus.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Mano akimis ziurint, tai superine stotis bus.
                Gal net geriausia Baltijos šalyse? Bet ir to kai kam maža, tiesiog yra mėgstančių burnoti bet kokiais atvejais.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Gal net geriausia Baltijos šalyse? Bet ir to kai kam maža, tiesiog yra mėgstančių burnoti bet kokiais atvejais.
                  O Vytauto prospektas bus kaip F1 trasa Singapure - "ledinis" asfaltas ir LED naujausi sviestuvai.

                  Comment


                    Bet stoties turgų vistiek reikia sutvarkyti

                    Comment


                      Jo,ledinis su sovietiniais stulpais

                      Comment


                        Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                        Jo,ledinis su sovietiniais stulpais
                        Dalis nuo Parodos kalno jau pakeista naujais. Tikiuosi, pakeis visa likusia dali iki Gelezinkelio stoties. Beje, Baznycios gatveje pakeisti ar ne?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Visiškai atvirkščiai mastai. Esmė ne patogumas patiems autobusams privažiuoti, o patogumas žmonėms atvykti ir išvykti miesto VT, taip pat jungtys su miesto centru bei geležinkelio stotimi, šos vietos atveju netgi pėsčiomis.
                          Tai ar labai dabar patogu į tą rajonėlį miesto gyventojams atvykti? Stoties rajone vietinių gyventojų dabar mažuma, reiškia daugumai reikia trenktis iš kitos miesto pusės. O tada prasiilginti kelionę autobusui atgal vingiuojant per centrą.

                          Kokie būtų aktualūs jungiamieji variantai traukinys+autobusas?
                          Ir kada nebūtų patogu iš autobuso perlipti į autobusą vežantį tiesiai iki LG kasų?

                          Comment


                            Jokie jungiamieji variantai neaktualūs. Norint Lietuvoje skatinti naudotis geležinkeliais ir bendrai VT, stotys turi būti viena šalia kitos, aišku, kur tai įmanoma. Pavyzdžiui, Panevėžyje neįmanoma, nes geležinkelio stotis yra, galima sakyti, pakraštyje. Ten kelti autobusų stotį būtų nesąmonė. Miestas plečiasi į įvairias puses, todėl sakyti, kad vieniems reikia trenktis į kitą galą ar centrą, todėl reikia perkelti stotį, bet tada kitiems reikės trenktis. Savanorių pr. ir taip yra stotelė. Galima būtų įrengti geresnę stotelę, atskirti (pastumiant kokiu 50-70 metrų šiauriau) nuo miesto autobusų, kad nemaišytų vieni kitiems. Išlaipinimui dar ir K. Petrausko g. (jei neklystų dėl pavadinimos) yra stotelė. Daugumai autobusų, kurie pravažiuoja Kauną, stotis yra tinkamoje vietoje. Kiek kėbliau tik tiems autobusams, kurie Kauną pravažiuoja A1 ir užsuka į Kauną. Bet tokie autobusai nėra dauguma. Jei reikia ekspreso rytų-vakarų kryptimi, tai jis iš viso Kaunan gali neužsukti. Ir neužsuka kai kurie.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.21, 10:12.

                            Comment


                              Parašė subfor Rodyti pranešimą
                              Kalbant apie lietu, manyciau sia problema yra gana nesunku isspresti - duokit kiekvienam autobusui po neperslampama ruba(chalato tipo, kad per pora sekundziu galetum uzideti ir nusiimti). Niekados nesuprasdavau, kodel vairuotojai neturi tokio paprasto dalyko, kad ju nesulytu, kai reikia deti bagaza per lietu.
                              Iš viso nereikia stogo. Išduoti kiekvienam vairuotojui po chalatą (ploščių), ir dar kiekvienam keleiviui po chalatą (įtraukta į bilieto kainą), ir dar kiekvienam bagažui po neperšlampamą maišą. Sienų irgi nereikia, nes chalatai apsaugo nuo elementų ir stichijų. Ir šiaip stoties nereikia, nes autobusai gali bet kur stabtelėti prie šaligatvio. Laukti nereikia, nes yra tvarkaraščiai, tai keleiviai sueina atAtinkamu laiku, pasiima chalatus ir sulipa autobusą. Va, išsprendžiau beveik visus su stotimi susijusius reikalus.

                              Comment


                                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                Iš viso nereikia stogo. Išduoti kiekvienam vairuotojui po chalatą (ploščių), ir dar kiekvienam keleiviui po chalatą (įtraukta į bilieto kainą), ir dar kiekvienam bagažui po neperšlampamą maišą. Sienų irgi nereikia, nes chalatai apsaugo nuo elementų ir stichijų. Ir šiaip stoties nereikia, nes autobusai gali bet kur stabtelėti prie šaligatvio. Laukti nereikia, nes yra tvarkaraščiai, tai keleiviai sueina atAtinkamu laiku, pasiima chalatus ir sulipa autobusą. Va, išsprendžiau beveik visus su stotimi susijusius reikalus.
                                Kalbi bile, kad kalbet...

                                Pagal mane, yra tokie pasirinkimai:
                                Didelis stogas: pliusai - *pilnai apsaugo nuo lietaus. Minusai - *uzstoja sviesa, saule(net ir dalinai permatomi stogai vis tiek uzstoja daug naturalios sviesos), *keleiviai budami lauke jaustusi "labiau viduje, uzdaroje erdveje", nes stogas turetu buti labai ilgas/didelis, kad visa autobusa uzdengtu; *vedinimas butu kiek prastesnis, uzsilaikytu daugiau autobusu ismetamuju dumu(nors sunku ivertinti, ar tai butu reali problema).

                                Mazas stogas: minusai - vairuotojus sulyja(bet apsiaustas issprendzia sia problema); *zmones, kurie deda bagaza aplytu(bet jie ar taip, ar taip butu tinkamai apsirenge, su skeciais, kapisonais ir pan.).
                                O pliusu daugybe, kaip kad daugiau sviesos, daugiau erdves, maloniau keleiviams lauke buti, pigiau, graziau stotis atrodo su mazesniu stogu ir t.t

                                Argi Lietuvoj taip jau daug lyja, kad butina viska po stogu daryt? Argi tai tokia milziniska problema, kai tuo labiau tik mazumai keleiviu reikia bagaza detis. Vienintelis tikrai nukenciantis yra vairuotojas, o turint apsiausta, issprendziama ir si problema vairuotojams.

                                Gal tave kazkada buvo labai sulyje prie autobuso, kad tau tas stogas toks svarbus.
                                Paskutinis taisė subfor; 2016.11.21, 12:30.

                                Comment


                                  Su tais vairuotojais pamirštat vieną dalyką, kad tai tik viena stotis iš daugelio, jeigu jau nesulis Kaune, tai nereiškia, kad taip neatsitiks kitoje stotyje. Žodžiu kabinėjamasi bele kabinėtis. Būtų dengta visa aikštelė stogu, aš garantuoju rėktų kam tokį šlykštų stogą reikėjo dėti, pažiūrėkit į užsienį... Žodžiu...
                                  Dėl ko pritariu, tai kad stotis galėtų būti turgaus vietoje, būtų idealu. O kad stotis būtų visokiuose Savanoriuose, tai čia visiškas briedas! Dabar žmogus atvažiuoja į stotį iš esmės pėškom gali pasiekti laisvę, centrą ar net tą patį senamiestį. Įsivaizduojam jeigu nukeliama stotis į kitą galą, vienintelis patogumas ten gyvenantiems, kitiems gaunasi dar toliau važiuot.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Prie Akropolio vieta geresnė nes yra šalia Mingaugo prospekto. O senoji vieta yra įgrūsta tarp pastatų ir privažiavimas vingiuotomis ne magistralinėmis gatvėmis. Ir jokių ateities plėtros galimybių. Galbūt reikėjo iš esmės ieškotis vietos naujai stočiai prie Mindaugo, Jonavos, Baršausko g. Gal net Savanorių pr. būtų logiškiau, nes tiesiai su autostrada jungiasi.
                                    Na, juk kartu su autobusų stoties rekonstrukcija šiuo metu, kiek žinau, tvarkomos ir privažiuojamosios gatvės, kad autobusai galėtų patogiau privažiuoti prie stoties. Be to, viešasis transportas turi būti visų pirma patogus keleiviui, o ne autobuso vairuotojui, todėl negalima aukoti keleivių patogumo dėl to, kad "autobuso vairuotojas galėtų patogiau privažiuoti".

                                    Geležinkelio stoties argumentas abejotinas. Manau patogiau būtų nuo naujosios stoties padaryti vietinį transportą kuris nuvežtų nuo durų iki durų, tai būtų patogiau nei dabar kelis šimtus metrų +laiptais tystis lagaminus pėsčiomis. Bet svarbiausia, kad nereikėtų tarpmiestinų ir tarptautinių autobusų vaikyti miesto centro gatvelėmis.
                                    Na, jau anksčiau minėta, kad normaliame didmiestyje autobusų ir geležinkelio stotys turi būti kuo arčiau viena kitos. Taip, gal kol kas Lietuvoje ir nėra labai paplitęs keleivių persėdimas iš autobusų į traukinius ir atvirkščiai, bet, nepamirškite, kad netolimoje ateityje Kaunas taps vienu iš pagrindinių RailBaltica mazgų, padaugės traukinių į Vakarų pusę, ir tuomet situacija su persėdimais tikrai pasikeis, persėdančių keleivių bus kur kas daugiau. Taip, gal tas ir neįvyks per artimiausius kelis metus, tačiau tokių didelių objektų statybas tikrai reikia numatyti atsižvelgiant į ateities perspektyvas, o RB yra tik papildoma priežastis, kad Kaune autobusų ir geležinkelio stotys būtų viena šalia kitos. Dabartinė AS, nors ir nėra visai prie pat traukinių stoties, tačiau atstumas dar yra protingas ir įveikiamas pėsčiomis. Taip, sutiksiu dėl to, kad dabartinis požeminis perėjimas po Vytauto prospektu į traukinių stotį nėra itin patogus ir ten reikėtų kokių nors sprendimų (pvz: eskalatorių).

                                    O patiems kauniečiams juk nėra didelio skirtumo, kur važiuoti - į Akropolį ar nuolatinę autobusų stotį. Pasiekiamumas viešuoju transportu yra vienodai geras. Dar vienas senos-naujos AS pranašumas - ji yra prie pat viešojo transporto stotelių, niekur papildomai eiti nereikia.

                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Lyginant su Berlyno centrine autobusų stotimi, tai Kauno AS du kartus didesnė, nors gyventojų n kartų mažiau.
                                    Argi Berlyno autobusų stotyje yra tik 10 išvykimo vietų (peronų)? Be to, yra logiškas paaiškinimas, kodėl Berlyno AS yra mažesnė - Vokietijoje mažiau tarpmiestinių autobusų maršrutų, be to, iš Berlyno AS neišvyksta priemiestiniai autobusai, kurie sudaro tikrai nemažą dalį išvykstančio iš autobusų stočių Lietuvoje transporto.

                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Tai ar labai dabar patogu į tą rajonėlį miesto gyventojams atvykti? Stoties rajone vietinių gyventojų dabar mažuma, reiškia daugumai reikia trenktis iš kitos miesto pusės. O tada prasiilginti kelionę autobusui atgal vingiuojant per centrą.

                                    Kokie būtų aktualūs jungiamieji variantai traukinys+autobusas?
                                    Ir kada nebūtų patogu iš autobuso perlipti į autobusą vežantį tiesiai iki LG kasų?
                                    Jei stotis yra miesto centre ar arti jo, tuomet beveik visų mikrorajonų gyventojams ji pasiekiama per panašų laiko tarpą. O jeigu stotis būtų kur nors Šilainiuose arba Eiguliuose, tai įsivaizduokit, kiek laiko reikėtų vykti iki jos Panemunės ar Petrašiūnų gyventojams. Spjautų jie į tokį "patogumą" ir važiuotų į kitą miestą (arba net užsienį) nuosavu automobiliu.

                                    Kas liečia persėdančius iš autobuso į traukinį (ar atvirkščiai), tai tikrai taip neturėtų būti, kad norintys persėsti dar turėtų papildomai pavažiuoti miesto VT nuo vienos iki kitos stoties.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kiek kėbliau tik tiems autobusams, kurie Kauną pravažiuoja A1 ir užsuka į Kauną. Bet tokie autobusai nėra dauguma. Jei reikia ekspreso rytų-vakarų kryptimi, tai jis iš viso Kaunan gali neužsukti. Ir neužsuka kai kurie.
                                    Taip, ekspresai neužsuka į Kauną. Jie stoja IX forto stotelėje. Bet galėtų padaryti ir kokį nors patogesnį sustojimą ekspresams ties A1 keliu. IX forto stotelė nėra gerai pasiekiama viešuoju transportu. Pavyzdžiui, sustojimas galėtų būti prie Megos arba prie Biruliškių sankryžos (Savanorių prospektro Statoil ties Savanorių/Šiaurės/Pramonės sankryža).
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.21, 13:03.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė kgarnetas Rodyti pranešimą
                                      Būtų dengta visa aikštelė stogu, aš garantuoju rėktų kam tokį šlykštų stogą reikėjo dėti, pažiūrėkit į užsienį... Žodžiu...
                                      Va butent, kaip pirstu i aki, labai tiksliai apibudinai.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Tai ar labai dabar patogu į tą rajonėlį miesto gyventojams atvykti? Stoties rajone vietinių gyventojų dabar mažuma, reiškia daugumai reikia trenktis iš kitos miesto pusės. O tada prasiilginti kelionę autobusui atgal vingiuojant per centrą.
                                        Turbūt juokauji. Neskaitant paties centro ar kokio pilies žiedo Vytauto pr. turbūt pati patogiausia ir daugiausia VT jungčių atvykstant iš visų miesto pusių turinti gatvė. Toks vaizdas, kad nekaunietis rašė šitą pranešimą

                                        Comment


                                          Parašė subfor Rodyti pranešimą
                                          Kalbi bile, kad kalbet...

                                          Pagal mane, yra tokie pasirinkimai:
                                          Didelis stogas: pliusai - *pilnai apsaugo nuo lietaus. Minusai - *uzstoja sviesa, saule(net ir dalinai permatomi stogai vis tiek uzstoja daug naturalios sviesos), *keleiviai budami lauke jaustusi "labiau viduje, uzdaroje erdveje", nes stogas turetu buti labai ilgas/didelis, kad visa autobusa uzdengtu; *vedinimas butu kiek prastesnis, uzsilaikytu daugiau autobusu ismetamuju dumu(nors sunku ivertinti, ar tai butu reali problema).

                                          Mazas stogas: minusai - vairuotojus sulyja(bet apsiaustas issprendzia sia problema); *zmones, kurie deda bagaza aplytu(bet jie ar taip, ar taip butu tinkamai apsirenge, su skeciais, kapisonais ir pan.).
                                          O pliusu daugybe, kaip kad daugiau sviesos, daugiau erdves, maloniau keleiviams lauke buti, pigiau, graziau stotis atrodo su mazesniu stogu ir t.t

                                          Argi Lietuvoj taip jau daug lyja, kad butina viska po stogu daryt? Argi tai tokia milziniska problema, kai tuo labiau tik mazumai keleiviu reikia bagaza detis. Vienintelis tikrai nukenciantis yra vairuotojas, o turint apsiausta, issprendziama ir si problema vairuotojams.

                                          Gal tave kazkada buvo labai sulyje prie autobuso, kad tau tas stogas toks svarbus.
                                          Argumentai niekiniai. Jei išvis juos galima laikyti argumentais.

                                          Tokia logika vadovaujantis stoties pastatas nereikalingas. Pastatom porą kioskų bilietams pardavinėti ir vieną konteinerinį tualetą. Ko daugiau keleiviams reikia?

                                          Parašė kgarnetas Rodyti pranešimą
                                          Su tais vairuotojais pamirštat vieną dalyką, kad tai tik viena stotis iš daugelio, jeigu jau nesulis Kaune, tai nereiškia, kad taip neatsitiks kitoje stotyje. Žodžiu kabinėjamasi bele kabinėtis. Būtų dengta visa aikštelė stogu, aš garantuoju rėktų kam tokį šlykštų stogą reikėjo dėti, pažiūrėkit į užsienį... Žodžiu...
                                          Jeigu kitur nėra dengtų stočių, tai ir Kaune nereikia? O jei jau būtų dengta, tai stogas būtinai būtų šlykštus? Kalbant apie stogo šlykštumą, tai dabar jis tikrai šlykštus, kaip kokios sovietinės prekybos bazės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X