Mineta, kad autobusai bus parkuojami kazkur kitur, berods Kautros aiksteleje. I AS jie atvaziuos tik pasiimti/isleisti keleiviu, bet joje stoveti nepasiliks.
Tai yra nesąmonė. Dėl vienos dviejų valandų atstovos važiuoti į "Kautros" teritoriją yra visiška nesąmonė, ypač kitų miestų vežėjams. Iš viso 4,5 km. Įtariu, kad dalis autobusų bus parkuojama Bažnyčios g. šalia "Stumbro" pastato. Lengvosioms ten stovėti bus uždrausta.
p.s. kazkaip atrodo visai mazoka vietos autobusams parkuotis ir apsisukineti...
statytojas - kautros nekilnojamasis turtas, tikriausiai susipažino ir pritarė genplanui, o ne sprendė pagal foto iš kitos prospekto pusės
Pagal mane į >100 m liniją galima ne tiek ir mažai autikų pristatyti
Jei visus iš eilės, tai tik kokius 6-7 autobusus 9-12 m ilgio ir su sąlyga, kad statoma tvarkingai. Jei kampu, tai tikriausiai dvigubai tiek. Jei stačiai galu ar priekiu, tai 20-21. Nemaža dalis autobusų Kauną pravažiuoja ir jiems nereikia vietos atstovai - iš karto į išlaipinimo peroną ir įlaipinimo aikštelė. Be abejo, tuos autobusus, kurie Kaune atsistovinėja ilgiau, tarkim, nei dvi valandos, galima būtų išvarinėti iš stoties teritorijos į Bažnyčios g., o "Kautros" - į parką.
O kodėl nebuvo galima įrengti autobusų stovėjimo aikštelės po žeme? Ar ten kokios nors labai svarbios komunikacijos eina? Man patiko Las Palmas (Gran Kanarijoje) dvi pagrindinės autobusų stotys. Jos įrengtos po žeme - autobusai įvažiuoja per vieną galą, apvažiuoja ratu, išvažiuoja pro kitą galą. Yra įrengtos vietos ilgesniam stovėjimui. O virš stoties tokiu atveju galima statyt kokius tik nori pastatus ar viešąsias erdves.
Tai tuomet reikėtų labai gilios duobės. Kur lengvųjų mašinų parkingą daryti? Autobusus į -2 lygį? Neišvažiuos, nes nuolydis bus labai status - teritorija labai ribota, ilgam nedideliam nuolydžiui vietos nėra. Kol kas neaišku, kiek ten tos vietos iš tiesų bus. Iš kitos pusės, galima pažiūrėti, o kaip dabar laikinoje stotyje telpa autobusai. Aikštelė prie "Akropolio" nėra didelė. Dar turi būti vietos ir tarptautiniams sustoti (ne vienam vienu metu). Vienas kitas autobusas trumpesnį laiką stovi ir "perone"... Kažkaip telpa. Aišku, jei vadovaujamasi minimalistiniais kriterijais ir tai, kad pervežimai ateityje tik trauksis, tai nieko gero. Nes jei pervežimai ims augti, tai sutilpti ankštoje stotyje bus sunku, o ją praplėsti esamoje vietoje ir neįmanoma, negriaunant dalies stoties ir PC komplekso. Iš kitos pusės, senoji stotis piko metu 85-91 m. priimdavo bent dvigubai daugiau autobusų. Dabar susitraukę tarpmiestiniai pervežimai, o priemiestis iš viso juokingas, lyginant su tuo, kas buvo.
mano matematikos žinios sako, jog lygiai 3 savaitės Žiūrim ką matom - dūmų šalinimo anga jau nebepermatoma nors šilta nebuvo, galima ir atremti ką reik. Panduso stogelio ramstyti nebereikia + surinktas stogas virš jo, dar matosi išlindo kita dūmų šalinimo anga kitam gale. O ko nesimato ir nesimatys, tai kautros administracinis kampas gale kairėje
mano matematikos žinios sako, jog lygiai 3 savaitės Žiūrim ką matom - dūmų šalinimo anga jau nebepermatoma nors šilta nebuvo, galima ir atremti ką reik. Panduso stogelio ramstyti nebereikia + surinktas stogas virš jo, dar matosi išlindo kita dūmų šalinimo anga kitam gale. O ko nesimato ir nesimatys, tai kautros administracinis kampas gale kairėje
Per tris savaites Autokaustos pajėgumais galėtų būti padaryta visa monolitinė perdanga vietoj surenkamos. O šnekos apie iškilusias dūmų šalinimo angas tai kelia juoką.
Per tiek laiko jau turėjo būti bent minimum pusė stogo užlydyto pirmu sluoksniu midos o čia net paklotas nededamas.. Darbai ryškiai stovi.
Man neįdomu kaip skirsto žmones Autokausta. Aš konstatuoju faktą kad statyba sustojus. Dirbant tokiu tempu yra per brangu išlaikyti bokštinį kraną ir visą statybvietę. O juoką kelia tavo isvardinti per tris savaites atlikti darbai.
Bet kokiu atveju, jei firma neturi pajėgumų, tegu nesistengia visko apžioti, nes jau graudu žiūrėti,kaip "SPARČIAI" vykdo Laisvės alėjos rekonstrukcija, kai atrodo neliko nieko, o laiką tempią.Tai kur ten ką dar tiek laiko veikti.
Kažkam palanku, kad autokausta dirba lėtai, juk kontraktas yra.
Bet kokiu atveju, jei firma neturi pajėgumų, tegu nesistengia visko apžioti, nes jau graudu žiūrėti,kaip "SPARČIAI" vykdo Laisvės alėjos rekonstrukcija, kai atrodo neliko nieko, o laiką tempią.Tai kur ten ką dar tiek laiko veikti.
Kažkam palanku, kad autokausta dirba lėtai, juk kontraktas yra.
Neseniai Kautros nuoroda buvo įdėta, kur Kautra gyrėsi, kad statybos einasi numatytu tempu. LA irgi - ten laukia plytelių gi, prie ko ta Autokausta...
Ten plytelių laukia, čia travelatoriaus. Na bet žinoma geriau kažkam papriekaištauti dėl neuždengto stogo
Jei esi Autokaustos atstovas tai taip ir prisistatyk. Nereikia pasakoti pasakų apie kažkokius laukimus, jei laiku neužsisakai, nesusižiūri arba dar kiti dalykai tai pats ir esi kaltas. Nereikia čia teisintis. Faktas yra tai kad tokioj vietoj toks objektas turi būti statomas ne tokiu tempu. Nešnekant apie Autokaustos kokybę, kuri deja yra prasta.
Nespėliok - nesu. Gal kai pvz Žalgirio areną statė, reiškei nepasitenkinimą dėl vėluojančių langų, kėdžių ir pan? Tai ar darbų atlikimo grafiką žinai, ar liksi prie mėgstančių paburti iš nuotraukos?
Comment