Nikas kur galima gaut šituos pasiūlymus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
http://https://madeinvilnius.lt/transportas/viesasis-transportas/virsuliskese-bus-renovuojamas-viesojo-transporto-parkas/Parašė Creatium Rodyti pranešimąNikas kur galima gaut šituos pasiūlymus?
Comment
-
Vargu ar jums patiktų dešimčių naktį užkurtų dyzelinių autobusų triuškmas, garsiniai signalai ir kt.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan pvz visai patiktų autobusų parkas per namų langus
- 1 patinka
Comment
-
Taip, sorry. Bandyk kreiptis į VVT ar Maspro.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nematau čia nei tavo įkeltų vaizdų, nei jokio linko į kokį pdfą. Ar čia bandai pasakyt, kad galima gaut iš projektuotojų?
Comment
-
Blogai yra ne parkas (jis vis tiek kažkur turi būti), o tai, kad vis dar važinėjame dyzeliniais autobusais.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNuostabu! Tiesiog nuostabu, viduryje gyvenamųjų rajonų, vietoje pėsčiųjų promenados, kavinių ir parduotuvėlių, autobusų parkas. Sveikinu ir ploju atsistojęs! Tai net geriau, nei prišikti viduryje svetainės, kai visa šeima susirinko vakarieniauti.Lietuva visiems.
Comment
-
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...Parašė mantasm Rodyti pranešimąTroleibusų plėtros nesimato, o elektriniai kol kas techniškai dar nelabai tinkamas sprendimas. Tai matyt dar ilgai.
- 1 patinka
Comment
-
Kinija gali sau leist finansiškai neapsimokančius sprendimus norint subsidijuoti vietinę pramonę. Mūsų atveju pirkti techniškai prastą gaminį už brangiai ir šerti kitas ekonomikas neapsimoka.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
- 4 patinka
Comment
-
Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.Parašė Edd Rodyti pranešimąSu ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
- 1 patinka
Comment
-
Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.
https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
- 4 patinka
Comment
-
Vos prieš 5 metus tose pačiose Viršuliškėse dar bazavosi tokie autobusai:

Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. Deja, Lietuva nėra Kataras ir neturi lyčnų milijardų, dėl to turint limituotą biudžetą buvo pasirinkta, mano supratimu, protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus. Kai tie nauji autobusai atitarnaus, po kokių 5 metų ar pan., jau ir elektrobusų technologijos bus pažengusios ir juos galima bus pirkti už protingą kainą, o ne kaip prabangos prekę. Dėl to dar 5 metus reikėtų 'pakentėti', nors prisimenant kokie autobusai Vilniaus gatvėmis važinėjo dar ne taip seniai, tai aš nežinau ar tie nauji autobusai yra jau tokia didelė kančia.
- 3 patinka
Comment
-
Tai kad šiuo metu autobusų pirkimo numatyta, nei dyzelinių, nei kitokių ir didelę parko dalį sudaro 2004-2007 metų Volvo autobusai. Gal žinote tiksliau, kiek santykinai naujų (iki 5 metų senumo) autobusų VVT turi?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. <...> protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus.
Comment
-
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.Parašė Edd Rodyti pranešimąSu ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
- 3 patinka
Comment
-
Tai aišku, kad ne! Ir taip perka su vaizdu į autobusų angarus ir atitinkamais garsais ir kvapais.Parašė digital Rodyti pranešimąLabai didelis klausimas, ar ji čia reikalinga.
- 1 patinka
Comment
-
Akivaizdu, kad plėtoti reikia tramvajų, troleibusus ir jo tinklą, bet visiems gi laidai trukdo gyvent, tai ir turim šudiniausia VT tarp ES sostinių.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
- 9 patinka
Comment
-
Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.
Comment
-
Be abejo, tik čia daug sudėtingesnė situacija. Dėl troleibusų kažkoks įsikalimas kad jie blogis, o dėl tramvajų, gal ir bus kažkas vizijose iki 2040-2050 metų, o gal ir ne. Net jei nusileis iš dangaus Kalėdų senelis ir padovanos Vilniui tramvajų (tai neabejotinai realiausias tramvajaus atsiradimo Vilniuje scenarijus), autobusų vis tiek reikės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
- 2 patinka
Comment
Comment