Parašė Camelot22
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąTiek, kad tokie "sprendimai" būtų labai prabangus pasirinkimas, kai realiai nelabai ilgą atstumą įveikti kainuotų kokius 5-8 Eur žmogui į vieną pusę. Kaip pramoga norint pinigais pasišvaistyti - super; bet kaip praktinis sprendimas - nelabai koks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jugensas Rodyti pranešimąEilinis pinigų išplovimas čia būtų. Ar bent įsivaizduojat, kiek užtruktų ir kiek reikėtų keltuvų, kad bent ketvirtadalį pilno stadiono lankytojų nugabent.
Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kodėl žiūrima tik į stadioną ir į masinius renginius? Kai stadione vyks renginys, tai ir miesto VT iš esmės dirbtų standartiniu režimu, nebent koks vienas papildomas spec maršrutas esant poreikiams. Toks dalykas būtų reikalingas ne tik stadiono operavimui, bet viso komplekso, Akropolio geresniam pasiekiamumui nuo miesto pusės ir eilinę dieną. Esmė, kad dabar ta Šeškinės kalvų teritorija gamtinių sąlygų ir transporto infrastruktūros labai atribota nuo centrinės miesto dalies.
Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė jugensas Rodyti pranešimą
Tai va apie ką ir kalba, kad stadionas absoliučiai nepriimtinoje vietoje planuojamas. Vien tam, kad jį pasiekti, reikės kažkur važiuoti, jokių gyvumo, kai Kaune - nuo centro pėstute nueini per 10 minučių, visas miestas gyvas.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė jugensas Rodyti pranešimą
Tai va apie ką ir kalba, kad stadionas absoliučiai nepriimtinoje vietoje planuojamas. Vien tam, kad jį pasiekti, reikės kažkur važiuoti, jokių gyvumo, kai Kaune - nuo centro pėstute nueini per 10 minučių, visas miestas gyvas.
Pėsčiomis nesunku ateiti iš visos Šeškinės, Šnipiškių, NMC, dalinai Fabioniškių, Viršuliškių, Žvėryno, Žirmūnų,
Ypač, jeigu sutarvakys pakilimą į kalvą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Dabartinė vieta ir yra arti centro.
Pėsčiomis nesunku ateiti iš visos Šeškinės, Šnipiškių, NMC, dalinai Fabioniškių, Viršuliškių, Žvėryno, Žirmūnų,
Ypač, jeigu sutarvakys pakilimą į kalvą.Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.14, 14:38.
- 2 patinka
Comment
-
Man tai labai įdomiai atrodo, kai nevilniečiai skundžiasi, kokia bloga stadiono vieta, neva, iš viso dėl to nereikia statyti.
Tai, kad naujas stadionas buvo pastatytas iš esmės Kauno centre yra taisyklės išimtis. Tai paprasčiausiai normaliomis sąlygomis nedaroma dėl elementarių problemų su susisiekimu, miesto centro vaizdo darkymu (įdomiai atrodytų stadionas Vilniaus centro raudonų stogų fone, ar ne?) ir elementariu tinkamo sklypo ploto nebuvimu niekur arti centro. Prieš 20 m. dar buvo galima svarstyti kažką vietoje senojo stadiono, bet tas laivas jau seniai nuplaukė.
Geresnės vietos, nei Šeškinė, jam nėra. Ten yra bene geriausias VT ir arterinių kelių mazgas (su gigantiška parkofke šalia). Seku temą ilgai, tai iš viso neaišku, dėl ko kai kurie žmonės varginasi rašyti komentarus, nes matoma tik destruktyvi kritika be realių (REALIŲ) alternatyvų pasiūlymo. Kam labai norisi "pasivaikščioti" prieš/po renginio, tai "alaus pagert" galima sočiai šalia esančiame Akropolyje ar Oze, iki centro nuo šalia esančio VT mazgo kursuoja gal 3 ar 4 autobusai. Tai kur problemos?
Kur būtų objektyviai geresnė vieta, nei Šeškinė? T.y., vieta, kur trečdalis miesto praktiškai pėsčiom iki renginio ateiti gali, kitas trečdalis - VT be persėdimo atvažiuoti; likęs trečdalis - arterinėmis Ozo, Geležinio vilko ir Ukmergės g. automobiliais atvažiuoti ir parkuotis masyvioje parkofkėje. Kur būtų geriau?Paskutinis taisė Riedutis; 2025.07.14, 15:10.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aha, labai patogu ir malonu ateiti Ozo, Ukmergės ir GV gatvėmis. Ir jūs čia lyginant, kad tai tas pats, kas ateiti per Vytautą parką ir LA iki stadiono Kaune?
Iš namų Kaune ateiti iki stadiono irgi ne iš visur paprasta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kodėl žiūrima tik į stadioną ir į masinius renginius? Kai stadione vyks renginys, tai ir miesto VT iš esmės dirbtų standartiniu režimu, nebent koks vienas papildomas spec maršrutas esant poreikiams. Toks dalykas būtų reikalingas ne tik stadiono operavimui, bet viso komplekso, Akropolio geresniam pasiekiamumui nuo miesto pusės ir eilinę dieną. Esmė, kad dabar ta Šeškinės kalvų teritorija gamtinių sąlygų ir transporto infrastruktūros labai atribota nuo centrinės miesto dalies.
Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vainiuxas789 Rodyti pranešimąIšvis iš kur šitoje temoje atsirado tokių kur reguliariai ateina pasakyt: „o vat Kaune tai taip ir taip“
- 8 patinka
Comment
-
Nekainuotu kosmoso tas keltuvas ir butu puiki alternatyva zmonems pasiekti akropoli ar seskineje. Pvz., gerokai biednesneje Gruzijoj kiekvienais metais pastatomi tie keltuvai ir niekas nelaiko kazkokiu stebuklu. Taip, kai kur jie yra labai reikalingi kaip susisiekimas tarp kalnu sleniu, bet kitur tiesiog pakeicia 15min kelione autobusu i 10min keltuvu. Vilniuje sakytu "neapsimoka"
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kažkoks kompleksavimas ir pavydas Vilniui man atrodo. Turi Kaunas dabar pranašymą, kurį gali prieš visus mojuoti, tai negali pakęsti minties, kad Vilniuje bus tas pats.
Vilnius nusipirko 91 naujus troleibusus su AE ir dabar dar 73 troleibusus su didelę talpą ir AE (Kaune tokio nėra ir net nebandykit man pakišti Berkhofus, ten AE neveikia, o ir pati jų būklė siaubinga), o ką kauniečiai…tyli.
Kaip kažkada esu girdėjęs, Kaunas lyginasi su Vilniumi, o Vilnius lyginasi su kitomis sostinėmis mūsų regione (Ryga, Talinas, Varšuva)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąNekainuotu kosmoso tas keltuvas ir butu puiki alternatyva zmonems pasiekti akropoli ar seskineje. Pvz., gerokai biednesneje Gruzijoj kiekvienais metais pastatomi tie keltuvai ir niekas nelaiko kazkokiu stebuklu. Taip, kai kur jie yra labai reikalingi kaip susisiekimas tarp kalnu sleniu, bet kitur tiesiog pakeicia 15min kelione autobusu i 10min keltuvu. Vilniuje sakytu "neapsimoka"
Keltuvas - labai neefektyvus miesto sąlygose (didžiausį krūvį turinčios keltuvų sistemos per valandą negali pervežti daugiau negu 2-3 tūkstančius žmonių).
Autobuso maršrutas išveš daugiau. Jeigu labai jau reikia nu nupaišykite A juosta kur trūksta ir nupirkite kelis dešimčius autobusų. Kainuos tiek pat, kiek keltuvas, o efektyvumas bus 2-3 kartus didesnis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jūs turbūt juokaujat?
Keltuvas - labai neefektyvus miesto sąlygose (didžiausį krūvį turinčios keltuvų sistemos per valandą negali pervežti daugiau negu 2-3 tūkstančius žmonių).
Autobuso maršrutas išveš daugiau. Jeigu labai jau reikia nu nupaišykite A juosta kur trūksta ir nupirkite kelis dešimčius autobusų. Kainuos tiek pat, kiek keltuvas, o efektyvumas bus 2-3 kartus didesnis.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimątai ir autobusas neapsimoka - kiek benzo rija. Geriau nusipirkti mikriuka, ispjauti kedes ir visus sukisti stovint. Kiek pinigu butu sutaupoma
O jeigu vietoj realių argumentų “už” keltuvą neturite - nereikia sukti link absurdo.
- 2 patinka
Comment
Comment