Jus cia rimtai del tu centimetro gylio grioveliu??? Arba as bairiu nebesuprantu arba rimtai nerandat prie ko prikibt...
Padaryk 2 cm peraukštėjimą skersai katedros aikštės, tada gal bus aiškiau kas per bajeris gaunasi Šiaip jau tikras laiptelis yra geriau, nes jis savaime pastebimas.
Padaryk 2 cm peraukštėjimą skersai katedros aikštės, tada gal bus aiškiau kas per bajeris gaunasi Šiaip jau tikras laiptelis yra geriau, nes jis savaime pastebimas.
Prie ko čia katedros aikštė? Ta prasme jau čia yra LA tas paaukštinimas, galima gyvai pamatyt, kam jį daryti katedros aikštėje, kad suprastum kažką apie LA jei jau jis gyvai yra LA padarytas?
Ar 2cm ar 5cm, bet kai nėra ryškaus kontrasto, kur baigiasi lygi danga tai jau klūtis. Esamu atveju "važiuojamosios dalies" bortelis prie latako tikrai aukštesnis nei 2 cm. teko ne kartą rekonstruota dalimi praeiti ir ne vieną mačiau kliūvantį.
Vėliau bus matyti ar su valymu nebus problemų. ali būti kad šepečiai suvarys žemes į tą plytelės pločio griovelį tuo pačiu užnešant vandens nubėgimo lataką.
O dėl estetikos viskas tvarkoje.
Del to ir sedi lietuva sude ir sedes ilgai jei toks zmoniu supratimas.... vairuot nemokam viskas blogai, padaro rekunstrukcijas blogai...... Jei jau tu esi visiskas nevykelis ir nesugebi pamatyt beiskeicianciu kazkokiu paaukstejimu tai sedi savo butelyje ant sofkes ir neik niekur
Del to ir sedi lietuva sude ir sedes ilgai jei toks zmoniu supratimas.... vairuot nemokam viskas blogai, padaro rekunstrukcijas blogai...... Jei jau tu esi visiskas nevykelis ir nesugebi pamatyt beiskeicianciu kazkokiu paaukstejimu tai sedi savo butelyje ant sofkes ir neik niekur
Jei tai yra taip modernu, tai siūlau darant kambario remontą irgi pridaryt 3 cm aukščio bortelių, ir 10 cm aukščio pandusų.
Na, tie borteliai buvo padaryti norint bent vizualiai atskirti važiuojamąją gatvės dalį nuo šaligatvių. Aišku, bus kliuvinėjančių, nes kartais pats ir lygioj vietoj kluptelnu. Čia tas kelių cm paaukštėjimas yra labai neryškus ( gal buvo galima kitos spalvos granitą bordiūro vietoj kloti), bet šiaip nėra labai gerai. Pažiūrėjus iš šono, tas gatvės žemesnis lygis ir įvažų padarymas į kiemus gal ir gražu, bet nepraktiška. Vis gi žmonės eis į Laisvės alėją papramogauti, pailsėti, pasivaikščioti, bet ne po kojom dairytis...
O dėl to, kad lietuviams viskas blogai, nesutinku. Laisvės alėja graži, Vytauto prospektas irgi bus gražus, nors dabar ir be medžių ( bet kiek žavesio yra matyti neuždengtus akiai mielus pastatų fasadus!), miesto gatvės vis lygesnės ir lygesnės, daugelis senų pastatų atjaunėjo...
( Ir viena paslaptis tiems, kurie sėdi ant sofų - į miestą ateina pavasaris...)
Paskutinis taisė Missoni; 2017.04.07, 11:13.
Priežastis: Papildymas
Na, tie borteliai buvo padaryti norint bent vizualiai atskirti važiuojamąją gatvės dalį nuo šaligatvių. Aišku, bus kliuvinėjančių, nes kartais pats ir lygioj vietoj kluptelnu. Čia tas kelių cm paaukštėjimas yra labai neryškus ( gal buvo galima kitos spalvos granitą bordiūro vietoj kloti), bet šiaip nėra labai gerai. Pažiūrėjus iš šono, tas gatvės žemesnis lygis ir įvažų padarymas į kiemus gal ir gražu, bet nepraktiška. Vis gi žmonės eis į Laisvės alėją papramogauti, pailsėti, pasivaikščioti, bet ne po kojom dairytis...
O dėl to, kad lietuviams viskas blogai, nesutinku. Laisvės alėja graži, Vytauto prospektas irgi bus gražus, nors dabar ir be medžių ( bet kiek žavesio yra matyti neuždengtus akiai mielus pastatų fasadus!), miesto gatvės vis lygesnės ir lygesnės, daugelis senų pastatų atjaunėjo...
( Ir viena paslaptis tiems, kurie sėdi ant sofų - į miestą ateina pavasaris...)
Žmonės labai greitai įpras prie tų nelygumų ir kliuvinės nebent turistai. Taigi, manau čia menka bėda. Kaip kažkas minėjo, didesnė bėda yra senamiestis, kur einant vadinama važiuojama dalimi kai kurie akmenys išslindę daug daugiau, nei laisvės al. tie šaligatviai. Ten skirta pramogauti, ilsėtis, vaikščioti, bet tenka žiūrėti po kojomis.
Vaikščiojau vienybės aikštėj prie Soboro ir kilo kelios mintys. Pirmą - vakare tikrai nepakankamai ji apšviesta ir yra nemažai visiškai neapšviestų vietų. Tikiuosi, kad šitas klausimas bus išspręstas. Antra - kažkaip mažas srautas žmonių ten vistiek, lyginant kokie srautai būdavo prieš 15-20 metų. Būtų ypatingai smagu, jeigu ji virstų kažkuo panašiu į rotušės aikštę su daug bariukų ir lauko kavinių ir žmonių šurmuliu.
Rekonstruojamą Laisvės alėją pratęsiančioje Nepriklausomybės aikštėje beveik prieš metus nupjautus pažeistus ir ligotus medžius pakeitė nauji. Soboro pašonėje pasodinti ąžuolai ir raudonlapiai klevai, kurie į Kauną atkeliavo iš Nyderlandų medelyno. Daugiau kaip ketvirtį amžiaus auginti medžiai yra didžiausi kada nors Kaune pasodinti „sodinukai“ ( iš www.kaunas.lt)
Foto 2017.04.11 Ąžuolai
Klevai
"Autokausta" turi 22 dienas ištaisyti brokui. Tad jie ir taiso
Na taip, Kaunas turi du stabdžius - A.Kupčinskas kiš pagalius į ratus visiems, kas ne konservatoriai, na, o A.Karalius... Na, karalius ir yra karalius - jis gali būti tik vienas ir jo sprendimai yra patys svarbiausi. Visa kita - š...
Na taip, Kaunas turi du stabdžius - A.Kupčinskas kiš pagalius į ratus visiems, kas ne konservatoriai, na, o A.Karalius... Na, karalius ir yra karalius - jis gali būti tik vienas ir jo sprendimai yra patys svarbiausi. Visa kita - š...
Bet įsiklausykime į kritiką, yra ir protingų minčių:
„Trūkumas yra aštrokas bordiūras ties pastatais, nedidelė užkarta ties drenažiniu plyšiu. Ta vieta pėsčiajam nepatogi, žmonės kliūva, griūva – tai nevykęs sprendimas. Pačios trinkelės – šioje vietoje būsiu kritiškas: pasirinkta ištęsto rombo plytelės forma yra turbūt pati nepatogiausia, kokia tik gali būti akmens požiūriu – akmuo nemėgsta aštrių kampų. Atrodo, kad granitas yra labai tvirtas, bet užtenka nedidelio stuktelėjimo ir jis skyla. Šiuo požiūriu architektai per mažai konsultavosi su praktikais ir ta forma buvo užduota labai įnoringa“, – kalbėjo A.Karalius.
Comment