Nejau tikrai negalėjo šito daugiabučių projekto kieme sugalvoti kažko geresnio, nei tiesiog asfalto/trinkelių laukas, skirtas parkingui? Parkas? Normali vaikų žaidimų aikštelė? Želdiniai?
Nejau tikrai negalėjo šito daugiabučių projekto kieme sugalvoti kažko geresnio, nei tiesiog asfalto/trinkelių laukas, skirtas parkingui? Parkas? Normali vaikų žaidimų aikštelė? Želdiniai?
Vaikų žaidimo aikštelė matosi kamputyje. Kam investuoti į požem. stov. aikštelę ir viešą erdvę prie namų? Atsakymas visada LT tas pats: vis tiek išpirks.
Vaikų žaidimo aikštelė matosi kamputyje. Kam investuoti į požem. stov. aikštelę ir viešą erdvę prie namų? Atsakymas visada LT tas pats: vis tiek išpirks.
Dėl to juk specifiškai parašiau normalią vaikų žaidimo aikštelę.
Nejau tikrai negalėjo šito daugiabučių projekto kieme sugalvoti kažko geresnio, nei tiesiog asfalto/trinkelių laukas, skirtas parkingui? Parkas? Normali vaikų žaidimų aikštelė? Želdiniai?
Kam imti pavyzdį iš skandinavų ar v.europos, kai galima iš rusų. Daugumai lietuvių parkofkė yra svarbiau negu gerbūvis žmogui. Na bet jau gerai, kad po truputi keičiasi požiūris žiūrint į kitus projektus.
Gal todėl, kad be parkovkė s neįmanomas projektas iš esmės, o be gerbūvio įmanomas be problemų.
Bėda, kad potencialiai gana prestižiniame projekte ji daroma pigiausiu būdu. O būtų požeminė (ar dėl požeminio vandens pirmame aukšte su kiemu ant stogo) tai būtų ir parkofkė ir viešoji erdvė gyventojams.
Bėda, kad potencialiai gana prestižiniame projekte ji daroma pigiausiu būdu. O būtų požeminė (ar dėl požeminio vandens pirmame aukšte su kiemu ant stogo) tai būtų ir parkofkė ir viešoji erdvė gyventojams.
Tai visiškai sutinku, kad be parkovkės privalo čia būti ir gerbūvis.
Tik sakiau, kad jei vieną iš jų rinktis, tai be klausimų parkovkė svarbesnė.
Kam imti pavyzdį iš skandinavų ar v.europos, kai galima iš rusų. Daugumai lietuvių parkofkė yra svarbiau negu gerbūvis žmogui. Na bet jau gerai, kad po truputi keičiasi požiūris žiūrint į kitus projektus.
Na bet iš tikro parkavimo aikštelės yra labai svarbi pastato dalis, jei praitam amžiui buvo 5-10 automobilių (į ką rėmesi sovietinis planavimas) daugiabučiui, dabar neretai 2 mašinos vienam butui yra ir tas skaičius didėja. Aišku būtų gerai jei dabartiniai projektuotojai pasistengtų suprojektuoti po žeme automobilių aikšteles, tačiau jų tikslas yra vienas - kuo pigiau viską padaryti. Jei tai būtų prestižinė vieta, į tai atsižvelgtų, bet kol kas Šančiai tokia nėra, neretai juokaujant Šančiai išvis su kaimu palyginami
Galbūt nereikėtų labai kaltinti projektuotojų, kad jie mažai stengiasi ir kažką blogai suprojektuoja. Yra dar statytojas ir, kaip sakoma, kas pinigus moka, tas ir muziką užsako. Jeigu statytojas nori viską padaryt kuo pigiau, bet kažkaip telpant į normų reikalavimus, tai architektai taip ir suprojektuos, o "miestas" suderins, nes pas mus betkokią nesąmonę galima "suderint"
Reikia suprasti vieną dalyką, požeminė aikštelė prie Nemuno ir jei dar ne vieno aukšto (o pagal butų skaičių ir plotą turbūt į vieno aukšto parkingą viskas netilptų)yra finansiškai neracionali. Niekas nemokės tiek, kiek kainuoja ją pastatyti, parkingo vietos bus neadekvačiai brangios, ir tokį projektą galima dėti į "stalčių" kaip gražų prisiminimą.
Dažnu atveju, tai ką ir kaip statyti, diktuoja ne architektai o rinka, už kiek nupirks ir t.t.
Reikia suprasti vieną dalyką, požeminė aikštelė prie Nemuno ir jei dar ne vieno aukšto (o pagal butų skaičių ir plotą turbūt į vieno aukšto parkingą viskas netilptų)yra finansiškai neracionali. Niekas nemokės tiek, kiek kainuoja ją pastatyti, parkingo vietos bus neadekvačiai brangios, ir tokį projektą galima dėti į "stalčių" kaip gražų prisiminimą.
Dažnu atveju, tai ką ir kaip statyti, diktuoja ne architektai o rinka, už kiek nupirks ir t.t.
Tai čia ir yra savivaldybės darbas sureguliuoti tokius dalykus. O tada tegul pardavinėja butus brangiau, juo labiau čia lyg ir į kažkokį prestižą bando taikyti. Bet ko norėti iš savivaldybės kai jie patys planuoja parke milžinišką parkingą statyti.
O šiaip be požeminio yra ir šlykštesnis, bet pigesnis (bet geresnis už šiaip atvirą parkingą) variantas būtų ant parkingo pastatyti stogą ir ant jo įrengti gyventojams kiemą.
Tai čia ir yra savivaldybės darbas sureguliuoti tokius dalykus. O tada tegul pardavinėja butus brangiau, juo labiau čia lyg ir į kažkokį prestižą bando taikyti. Bet ko norėti iš savivaldybės kai jie patys planuoja parke milžinišką parkingą statyti.
O šiaip be požeminio yra ir šlykštesnis, bet pigesnis (bet geresnis už šiaip atvirą parkingą) variantas būtų ant parkingo pastatyti stogą ir ant jo įrengti gyventojams kiemą.
Ne savivaldybės darbas yra nuspręsti kur turi būti parkuojamos mašinos.
Šiuo atveju, yra apie 162 butai numatomi, pagal STRą turi būti minimum tiek vietų. Be požeminio parkingo po namais tikrai niekaip neišsiversi manau, kad tikrai po visais jais ir bus jis, nes prieš namus nepanašu, kad tilptų tiek automobilių.
Taip, parkavimas galėjo būti išspręstas "gražiau", bet reikia suprasti, kad jei statysi brangiau, nereiškia kad ir parduosi brangiau. Kauno butų rinka yra labai ribota, tad normalu, kad verslininkai skaičiuoja ir turi rinktis arba laidoti projektą arba ieškot sprendimų kaip jį padaryti pelningu.
Čia visiem labai patinka rėkti kad reikia kišti viską po žeme ir t.t. bet niekas neskaičiuoja, kiek tai kainuos ir ar toks projektas turės atsiperkamumą.
O gal geriau tegul ir būtų stovėjęs apleistas autservisas šioje vietoje...?
Bus, bus ta požeminė, dar netgi įvažiavimai lygtais matosi. Nenustebčiau ir jeigu daugiau negu reikalingas minimumas vietų bus padaryta. Didžiulių butų 16-ame aukšte savininkams tikriausiai daugiau negu vieną vietą reikės pasiūlyti.
Čia įdomiau būtų jeigu kažkas protingas (o ne šiaip interneto kurmis, kaip aš) papasakotų apie galimas technines priežastis: kiek aukštų po žeme galima protingai padaryti būnant taip arti upės?
Bus, bus ta požeminė, dar netgi įvažiavimai lygtais matosi. Nenustebčiau ir jeigu daugiau negu reikalingas minimumas vietų bus padaryta. Didžiulių butų 16-ame aukšte savininkams tikriausiai daugiau negu vieną vietą reikės pasiūlyti.
Čia įdomiau būtų jeigu kažkas protingas (o ne šiaip interneto kurmis, kaip aš) papasakotų apie galimas technines priežastis: kiek aukštų po žeme galima protingai padaryti būnant taip arti upės?
Pagal dabartinius įstatymus, daug nepadarysi, priklauso nuo altitudės kurioje yra statomas namas, kokia yra potvynių tikimybės altitudė ir kokia tikimybė užliejimui.
Realiai reikia žiūrėti potvyniu žemėlapius ir analizuoti.
Kiek pamenu, didelės tikimybės užliejimo zonoje gyvenamoji statyba negalima..
Galėtų pasinaudoti avulizmu ir statyt ale viešbutį, tada nereikėtų taip vargti su stovejimo aikštele, o žmonės automobilius galėtų numesti Juozapavičiaus prospekte ir ant dviračių tako.
Galėtų pasinaudoti avulizmu ir statyt ale viešbutį, tada nereikėtų taip vargti su stovejimo aikštele, o žmonės automobilius galėtų numesti Juozapavičiaus prospekte ir ant dviračių tako.
Kodėl nori, kad pasinaudotų tuo?
O šiaip, spėju, sukčiaujama su ale viešbučiais ten kur sunkiai vietos randa aikštelei, bet ne tokiuose atvirose sklypuose.
Comment