O pėstieji netrukdys niekam važinėti šaligatviais?
ne niekam, o gelbėjimo tarnyboms klausiu. Vilniuje panašius sprendimus jau nusprendė, kad trukdo tarnyboms ir šalina. Viską įmanoma padaryti apgalvotai ir kad puoštų ir kad netrukdytų. Šioje vietoje gerai įsižiūrėjus, lipant ant šaligatvio tiek besitraukiantiems tiek pagalboms tarnyboms gal ir prasilenktų, labiau stulpai maišytų.
Kaip ir Linkuvos g. taip ir čia verkiantiems dėl gatvių siaurinimo, atseit nepravažiuos gelbėjimo tarnybos, tai sakau jog jie (su švyturėliais) gali apsilenkti, tiek šaligatviais, tiek dvirtakiais jeigu gatvė būtų užkišta. Tiek pėsčiajam tiek dviratininkui nesunku pasitraukti 5-10 sek. kol pravažiuos skubančios tarnybos, jeigu to negali padaryti automobiliai.
ne niekam, o gelbėjimo tarnyboms klausiu. Vilniuje panašius sprendimus jau nusprendė, kad trukdo tarnyboms ir šalina. Viską įmanoma padaryti apgalvotai ir kad puoštų ir kad netrukdytų. Šioje vietoje gerai įsižiūrėjus, lipant ant šaligatvio tiek besitraukiantiems tiek pagalboms tarnyboms gal ir prasilenktų, labiau stulpai maišytų.
Kaip ir Linkuvos g. taip ir čia verkiantiems dėl gatvių siaurinimo, atseit nepravažiuos gelbėjimo tarnybos, tai sakau jog jie (su švyturėliais) gali apsilenkti, tiek šaligatviais, tiek dvirtakiais jeigu gatvė būtų užkišta. Tiek pėsčiajam tiek dviratininkui nesunku pasitraukti 5-10 sek. kol pravažiuos skubančios tarnybos, jeigu to negali padaryti automobiliai.
Vilniuje problemos kilo dėl kliūčių važiuojamojoje dalyje. Pėsčiųjų ar dviračių takų niekas netaiko kažkokiems važinėjimams.
Vilniuje problemos kilo dėl kliūčių važiuojamojoje dalyje. Pėsčiųjų ar dviračių takų niekas netaiko kažkokiems važinėjimams.
Kaip galima teikti, kad NIEKAS netaiko tokių takų, net 2009 metais "Lietuvos ryto" krepšininkų autobusas buvo policijos palydėtas per Ąžuolyno parko takus, kad išvengti įtūžusių sirgalių. Vietoj senosios Amalių pervažos padarytas požeminis pravažiavimas padarytas su mintimi naudoti specialiosioms tarnyboms, Laisvės al. Vilniaus g. gali naudotis, pastatytas naujas tiltas į Nemuno salą, bei planuojami nauji pėsčiųjų/dviračių tiltai į Nemunaičius ir Piliamiestį bus pritaikyti ir specialiajam transportui. Aukščiausias pėsčiųjų ir dviračių tiltas Lietuvoje taip pat pritaikytas tam reikalui.
ir t.t. ir t.t.
Nemuno gatvėje sustatė klombas augalams. Bus jaukiau ant plataus šaligatvio.
Kelis mėnesius nebuvau praėjęs, tai nelabai atsimenu, bet bent šitoje nuotraukoje tai labai skurdžiai atrodo šita gatvė. Nesuprantu kaip čia be dviračių tako, ypač galvojant apie naująjį tiltą į Nemuno salą, dviračių taką I. Kanto gatvėje ir naujai dviračiams pritaikoma požeminę perėją. Absoliučiai reikalinga norint protingai naudoti dviračių takus, o ne bet kaip juos sutrasuoti ir girtis, kad turim, nors vienas su kitu nesijungia (kalbant šita tema, nežmonišką siutulį kelia trasa aplink M. K. Čiurlionio tiltą dešiniajame krante). Ir tikrai būtų tilpę kažkokie maži medeliai. Net sunkiai liežuvis verčiasi, bet net kelios įvažos automobiliams parkuotis būtų pagyvinę vaizdą.
Ir įdomiausia, kad kai darė Nemuno g., kaip ir Gertrūdos g. rekonstrukciją, aiškino, kad dviračių takai / takas bus. Matyt, kažkieno toks supratimas, kad šaligatvius kažkiek paplatinsim ir važiuokit, nes ko dar jums reikia?
Kai kas ir važiuoja.
Kai gyvenau Kaune, pro Nemuno g. buvo mano kasdienis dviračio maršrutas į darbą. Buvo ta nusususi Like Bike juosta, bet kadangi vienpusis eismas, tai buvo visai gerai.
Aną savaitgalį grįžau, pravažiavau vėl. Juostos nebebuvo, susimečiau ir akurat iš pradžių pasukau ant šaligatvio. Blogas sprendimas. Ta gatvė nėra perkrauta, linijas supaišyti tikrai galima IR reikėtų.
Kelis mėnesius nebuvau praėjęs, tai nelabai atsimenu, bet bent šitoje nuotraukoje tai labai skurdžiai atrodo šita gatvė. Nesuprantu kaip čia be dviračių tako, ypač galvojant apie naująjį tiltą į Nemuno salą, dviračių taką I. Kanto gatvėje ir naujai dviračiams pritaikoma požeminę perėją. Absoliučiai reikalinga norint protingai naudoti dviračių takus, o ne bet kaip juos sutrasuoti ir girtis, kad turim, nors vienas su kitu nesijungia (kalbant šita tema, nežmonišką siutulį kelia trasa aplink M. K. Čiurlionio tiltą dešiniajame krante). Ir tikrai būtų tilpę kažkokie maži medeliai. Net sunkiai liežuvis verčiasi, bet net kelios įvažos automobiliams parkuotis būtų pagyvinę vaizdą.
kai čia veik kasdien tenka važiuoti dviračiu, tai man čia viena iš mėgstamiausių trasų. Šaligatviai platūs ir visur nuožulnūs kraštai.
čia bus belangės visiems, kurie prieštarauja krabo nuomonei
Bet čia dirba taip, kaip net sovietmečiu niekas nedirbo - vieną dieną per savaitę kažką palipdo, paskui šešias laukia, kol sulips... Manau, šiemet nebaigs...
Comment