Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasiūlymai, idėjos Kaunui
Collapse
X
-
Dedu čia.
Įvertinkite: pristatytas naujas Kauno reklaminis klipas
Skaityti daugiau: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...klipas-1213840
- 2 patinka
Comment
-
Ženklinimas: pažymėti atskiri takeliai pėstiesiems šalia važiuojamosios dalies, niekur taip nematęs, eismas sureguliuotas taip pat aiškiau ir tvarkingiau.
Toliau: didžioji dalis po stogu ir nesigauna asfalto plynės efekto, borteliai, suoliukai, želdinimas ir pan. taip pat sukuria jaukumo ir efektyviai išnaudojamo ploto jausmą (matosi foto).
- 5 patinka
Comment
-
Ar Kaunui reikalingi parodų rūmai (expo)? Ar jie galėtų būti konkurencingi „Litexpo“?
Pavyzdžiui, jei tokie rūmai būtų pastatyti „Kaunas Connect“ teritorijoje, atsivertų įdomi galimybė – susikurtų natūralus „tarpinis taškas“ tarp Rygos ir Vilniaus, ypač paleidus „Rail Baltica“ geležinkelį.
Be to,geležinkelio jungtis su oro uostu, Europos prospekto tęsinys iki Via Balticos, kaimynystė su Nemunu – visa tai leistų formuoti strategiškai patrauklią vietą.
Jei šalia dar būtų įkurtas ir nedidelis kongresų centras, Kaunas galėtų pritraukti papildomų turistų ir verslo renginių srautų.
- 4 patinka
Comment
-
Realiai gyvenant, važinėjant po miestą tai mintys būtų tokios. Esmė tokia, kad Kaunas kenčia nuo gana neadekvačios pėsčiųjų infrastruktūros ir kartais net automobilių infrastruktūros. Apie dviračių takus nešneku. Saugiai įrengta pėsčiųjų infra didintų ir dviratininkų saugumą, ypač jei telpa dviračių takas.- Vietoje rombų įteisinti kitą ženklinimą ant kelio dangos, kuris neprimintų ženklo Pagr. kelias (nes rombas tiktų tik šaliai kuri naudoja geltono fono rombus kaip įspėjamuosius ženklus). Olandijioje mačiau kad prieš perėją pazigzaguoja arba perėjos zebrai papildomi prieš perėją pabraižyti kurie po truputį iš šonų susijungia iš abejų pusių. Šiaip manau gera idėja įteisinti horizontalų ženklnimą prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai galėtų būti tiek Lietuvos bendras standartas, gal net tarptautinis standartas.Prieš reguliuojamas pėsčiųjų perėjas, ar tai būtų sankryžos, ar tai tiesiog pėsčiųjų šviesoforai, jokių rombų ar kitų įspėjamųjų ženklų braižyt ant asfalto nereikia.
- Taip pat pagalvočiau kaip galima kuo labiau sumažinti pėsčiųjų perėjų kurios eitų per keturias juostas (perėjoms be salelių teikiant pirmumą, o perėjoms su salelėmis push'inant šviesoforines perėjas, o jeigu yra ypač daug vietos kaip Pramonės pr., pagalvoti apie itin erdvias požemines perėjas, kur galėtum su dviračiu patogiai pralėkt).
- D kategorijos gatvėse neturėtų būti jokių ženklinimo linijų, nebent toje gatvėje uždraustas parkavimas iš abejų pusių (stovėti draudžiama kaip minimum). Nežinau kas ten sugalvojo tą nesąmonę kur pvz. visą Žaliakalnį subraižė linijomis visokias kiemų gatveles
- Posūkių rodyklės ant asfalto būtų didesnes, o nesimaišytų su tose vietose nereikalingais rombais kurie veliasi į kažkokią košę ant asfalto.
- Parkavimo vietas ten kur braižomos eismo juostos bandyčiau visur formuoti fiziškai atskirtose parkavimo kišenėse, pradžioje bent jau kuoliukais atskirčiau vietas kur ir taip sudėlioti ženklai sustoti draudžiama, bet rekonstruojant tiesiog formuočiau normalias parkavimo kišenes (šiaip stengčiausi prioritetizuoti remontą kur būtų bordiūras ir veja o ne kuoliukai ant asfalto), o ties įvažiavimais į teritoriją/sankryžas būtų tiesiog vejos. Kažkas kaip Šimašiaus siaurinimas, tik dangos plotis nebūtų siaurinamas taip dramatiškai, kad sukelt skandalą. Paliekant 3,25-3,5 m juostas (priklausomai nuo vietos) būtų galima taikyt kaip kompromisinį variantą.
- Daugėtų perėjų kurios siaurėtų iš šonų, o ne būtų įkišta salelė per viduį, kurias periodiškai vis nudaužia kas nors.
- Gatvės kuriose galima drąsiai pažymėt 3 juostas, kai realybėje pažymėtos dvi juostos, taip ir pažymėčiau kaip trijų juostų. Savanorių pr. nuokalnę ar net P. Vileišio tiltą pažymėčiau siaurom keturiom juostom vietoje dabartinių dviejų.
- Rekonstruočiau Muravos sankryžą, naikinčiau tą dabartinį sprendimą su kairiaisiais posūkiais nuo Pramonės ir Šiaurės pr. Tai pati šūdiniausia miesto sankryža.
- Daugėtų pėsčiųjų perėjų iš keturių pusių kur C ir D kategorijos g. susikerta.
- Dauguma šviesoforinių sankryžų pagal nutylėjimą turės pėsčiųjų perėjas iš keturių pusių. Tik išimtinės vietos neturės pėsčiųjų perėjos bent iš vienos pusės. Dviračių takai ir labiau esminės dviračių trasos turės dar dviračių perėjas, kurių signalas bus iškviečiamas atskirais dviračių šviesoforų iškvietimo mygtukais.
- Naikinčiau tas neaišku ką rodančias krypčių rodykles kuriomis turbūt beveik niekas nesivadovauja ir rodo beleką, jomis vadovaujantis niekur nenuvažiuosi. Visokie ten Zarasai ir t. t. Liktų tik nuorodos kurios aiškiai gelbėjančios būtų, pvz. 141 Jurbarkas arba Jonavos g. nurodyčiau Kleboniškis Vilnius Klaipėda. Garliavos ir Akademijos kryptimi atitinkamai būtų Šakiai, Jurbarkas, Marijampolė, Alytus.
- Tranzito nuėmimas nuo Centro. Tranzitas naikina Senamiestį ir dalį Centro. Į/pro Centrą jeigu važiuoji su auto, tai tu ir važiuoji ten, o ne iš Slabotkės į Garliavą kažkur leki pro Rotušę (dabar Birštono gatvę, Šv. Gertrūdos g.) nukirsdamas kampą.
- Laisvės alėjoje naikinčiau automobilių pravažiavimus. Donelaičio g. gal net dvipusį eismą paleisčiau. Pagr. Centro vidinis tranzitas būtų Birštono ir Gimnazijos g., kurios neužimtų tokio pločio, o Vilniaus g. neturėtų požeminės perėjos. Ten būtų transporto hub'as.
- VT hub'ų formavimas (Vilniaus g., Savanorių/Laisvės al. sankryža/Klinikų tarpmiestinis sustojimas).
- Dviračių takai turi jungtis tarpusavy, jokių nutraukimų be reikalo, o dviračių perėjos turėt savo dviračių šviesoforus. Leisčiau siauresnius nei 2 m vienpusius takus kaip kompromisinius kai kuriose siaurose vietose.
- Valstybės mastu push'inčiau kelio ženklų dizaino pakeitimą (pvz. raudonų apvadų pastorinimas įspėjamuosiuose ženkluose, krypties rodyklės šrifto ir dizaino pakeitimas), o Kaunas galėtų būt pavyzdinis miestas su naujo dizaino kelio ženklais.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.19, 16:34.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąNežinau, ar tinkama tema. Pavyzdingai sutvarkytas parkingas su VT stotele prie naujo Utenos/Savanorių LIDL. Apskritai verta pamatyti kaip ten suorganizuotas parkingas ir eismas. Pavyzdinė šiuolaikiška parduotuvė.
Idealiai nesigauna, bet kai reikia pramušti ištisą industriją šitų dėžučių kepimo tai darbas nėra lengvasGaila visokios Ikinės ar Maximos tęsia savo tradicijas. Pvz. Brastos g. IKI.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.19, 16:28.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lidl tai negaliu atsigrožėti tuo bandymu vystyt perimetrinį užstatymą. Kalbu apie šį Utenos g. Lidl, bet taip pat tas naujas Vilijampolės Lidlas senam renovuotam pastate prie būsimosios Kėdainių g. tilto-Raudondvario pl. sankryžos (dab. Brastos g. ir Raudondvario pl. sankr.). Visą laiką įpratom prie kažkokių amerikoniškų dėžučių, o realiai Kaunui Lietuvai trūksta europietiško jaukaus planavimo, kas ačiū Dievui bandoma daryt bent jau su vokišku Lidl.
Idealiai nesigauna, bet kai reikia pramušti ištisą industriją šitų dėžučių kepimo tai darbas nėra lengvasGaila visokios Ikinės ar Maximos tęsia savo tradicijas. Pvz. Brastos g. IKI.
Galiausiai kažkaip absurdiškai nuskambėjo pagyrimas Lidl vystant perimetrinį kai sakykim 19 iš 20 jų projektų Kaune yra ne perimetrinio užstatymo.
- 1 patinka
Comment
-
Labai pritarčiau PoDV minčiai dėl Muravos sankryžos. Būtini radikalūs pakeitimai, jau nekalbant apie tai, kad ir dabar turėtų būti aiškus horizontalus ženklinimas, pvz. sukant nuo Jonavos pusės į Pramonės pr.
Dar viena vieta, kur reikalingi ženklai apie eismą juostose, yra Taikos - Pramonės žiedas, važiuojant nuo Ateities pl. pusės. Dabar labai daug vairuotojų, važiuodami antrąja Taikos pr. juosta, įvažiuoja į pirmąją žiedo juosta ir nuvažiuoja toliau žiedu. Tuo tarpu, važiuojantys žiedu, toje vietoje turi galimybę iš antrosios žiedo juostos išvažiuoti iš žiedo (ženklai tai nurodo) ir taip abiejų trajektorijos susikerta.
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąLabai pritarčiau PoDV minčiai dėl Muravos sankryžos. Būtini radikalūs pakeitimai, jau nekalbant apie tai, kad ir dabar turėtų būti aiškus horizontalus ženklinimas, pvz. sukant nuo Jonavos pusės į Pramonės pr.
Dar viena vieta, kur reikalingi ženklai apie eismą juostose, yra Taikos - Pramonės žiedas, važiuojant nuo Ateities pl. pusės. Dabar labai daug vairuotojų, važiuodami antrąja Taikos pr. juosta, įvažiuoja į pirmąją žiedo juosta ir nuvažiuoja toliau žiedu. Tuo tarpu, važiuojantys žiedu, toje vietoje turi galimybę iš antrosios žiedo juostos išvažiuoti iš žiedo (ženklai tai nurodo) ir taip abiejų trajektorijos susikerta.
Beje ir Pilies žiedas taptų šviesoforine sankryža, o erdvė ties Pilies IKI būtų palikta užstatymui.Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.19, 18:27.
- 1 patinka
Comment
-
PoDV pirmas punktas - senai jau įteisintas žymėjimas, tik jis spalvotas, spėju greitai nusitrina. antras punktas - pagal dabartines taisykles nelabai ir galima įrengti perėjos per keturias juostas, bet tos šviesoforinės yra gerokai blogiau, nes žmogus paspaudžia pamato skaičius "120", palaukia kol niekas nevažiuos ir praeina. Tai nei pėstiesiems gerai, nei mašinoms, nebent būtų taisyklė uždegti žalią per maks. 5-10 sekundžių.
- 1 patinka
Comment
-
Kalbant apie pesčiųjių infrastruktūrą, būtu visai gerai jei nebeliktu šviesaforų, kur reikia spausti mygtuką kad užsidegtu žalia, nes dažnai būna, kad žmogus ateina į perėją kaik tik, kai jau turėjo užsidegti žalia, bet dėl to, kad mygtukas buvo nepaspaustas, tenka laukti pro visą šviesaforo ciklą ( neretai virš 2min )
Kitas dalykas, sankryžuose mygtukas tik aktyvuoja žalia pestiesiams, eismas automobiliams nesikeičia, tad iš to mygtuko jokios naudos.
Beto, perėjos ir VT sustojimai dažnai būna gan durnose vietose ( pvz Taikos pr. ypač prie Baranausko sustojimo, kuris yra ~200m nuo artimiausios perėjos, tad labai dažnai žmonės bėga per gatvę. Arba paprasčiausiai jų trūkumas ( pvz Savanorių pr. tarp Utenos g. ir Aukštaičių g. ( 600m ) yra lygiai nulis perėjų. )Paskutinis taisė ne robotas; 2025.04.19, 22:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąKalbant apie pesčiųjių infrastruktūrą, būtu visai gerai jei nebe būtų šviesaforų, kur reikia spausti mygtuką kad užsidegtu žalia, nes dažnai būna, kad žmogus ateina į perėją kaik tik l, kai jau turėjo užsidegti žalia, bet dėl to, kad mygtukas buvo nepaspaustas, tenka laukti pro visą šviesaforo ( neretai virš 2min ciklą )
.
Juk mygtukai tam ir atsirado. Ne kvailiai sugalvojo ir visame pasaulyje naudoja juos.
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąKitas dalykas, sankryžuose mygtukas tik aktyvuoja žalia pėstiesiems, eismas automobiliams nesikeičia, tad iš to mygtuko jokios naudos.
Skamba kaip nesąmonė.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai tada degs be reikalo pėstiesiems kiekvieną ciklą kai galbūt pėsčiųjų yra tik 1 cikle iš 10.
Juk mygtukai tam ir atsirado. Ne kvailiai sugalvojo ir visame pasaulyje naudoja juos.
Kaip suprasti nesikeičia? Tipo nesaugu eiti, nes ir pėstiesiems, ir automobiliams žalia gali būti?
Skamba kaip nesąmonė.
Comment
-
Jeigu prieš 15 metų pagr. Kauno problema buvo, kad apskritai infrastruktūra nudrožta kaip visiškam post-SSRS užkampyje kurioje jokia ES narystė nekvepia, tai šiuo metu sakyčiau pagr. problema yra infrastruktūros pats dizainas. Labiausiai neadekvati yra pėsčiųjų infrastruktūra, visiškai nepatogios pėsčiųjų perėjos, tiek reguliuojamos (labai ilgos 60-120+ sekundžių fazės net miesto centre), tiek nereguliuojamos perėjos (kai reikia eiti per 4 juostas 50-60 km/h gatvėje), kai kuriose gatvelėse trūksta pėsčiųjų perėjų.
Antroje vietoje sakyčiau parkavimo chaosas, kur sudėlioja ženklus, bet pati infrastruktūra leidžia parkuoti taip kad pagrinde riboja tik matomumą ir reikia daryt labai keistus nelegalius manevrus sankryžose, o kai parkavimo trūkumas yra problema, žmonės leidžia aukoti sankryžų matomumą, nes nenori vaikščioti neaiškios kokybės šaligatviais ir perėjomis, ypač didesnius atstumus, ne visai 100% teigiamos nusikalstamumo reputacijos mieste.
Trečioje vietoje visokie keisti ženklinimo sprendimai, kurie nemažai atvejų tėra kažkokios one fit all pigios saugumo gerinimo paieškos, kažkada 1990-aisiais nekokybiškai paženklintos kryptys į kitus miestus kurių net nereikia daugelyje vietų. Pabrėžiu kad kai kur ženklinimas yra patenkinamas arba geras, bet daug kur pagr. gatvėse ir sankryžose tiesiog bile nubraižyta ir priženklinta, o tų ženklų tiesiog niekas neskaito.Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.20, 01:15.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąo kai parkavimo trūkumas yra problema, žmonės leidžia aukoti sankryžų matomumą, nes nenori vaikščioti neaiškios kokybės šaligatviais ir perėjomis, ypač didesnius atstumus, ne visai 100% teigiamos nusikalstamumo reputacijos mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Užtat Eiguliai pasižymi neaiškiais dviračių takais. Pvz. kam reikėjo leisti krūvas pinigų įrenginėjant abejose Lukšio g. pusėse dviračių takus? Pėsčiųjų perėjų ten pakankamai, o dviračių pravažiuoja labai mažai.
Apie sankryžas dar reikėtų paminėti, kad daugelis naujai įrengtų šviesoforų yra "išmanūs", bet realybėje visai ne. Koks jų išmanumas, jei pėsčiųjų nėra, automobilių, kertančių kryptį nėra, o vistiek reikia stovėt ir laukt kol ciklas prasisuks,
Kalniečių g. nuo Tvirtovės al. iki Žeimenos g. greitis 30 km/h - visiškas absurdas ir niekas ten taip nevažiuoja, bet ženklų, nupirktų už mūsų pinigus, pastatyta gal 50!!! Tokį greitį nustatė neva dėl vaikų darželio, bet juk tam užtenka perėjos su kalneliu, o visa likusi dalis yra lengvai važiuojama standartiniu greičiu. Sekančioje šios gatvės atkarpoje iki Ukmergės g. jau galima važiuoti 50 km/h, nors ten pilna priparkuota automobilių ir toks greitis praktiškai neįmanomas.
Comment
Comment