Pakomentuok placiau eiliniams zmonems. Nes mano akimis tai cia is tos serijos kai turistai uzeina i dangoraiziu kvartala, issitraukia kamera ir pyskina i visas puses kadrus, kuriuose netelpa didziulia pastaiai taip prifotografuodami daug daliniu pastatu. Nenoriu sumenkinti, nes neismanau, tiesiog prasau paaiskinimo kas cia labai gero
Pakomentuok placiau eiliniams zmonems. Nes mano akimis tai cia is tos serijos kai turistai uzeina i dangoraiziu kvartala, issitraukia kamera ir pyskina i visas puses kadrus, kuriuose netelpa didziulia pastaiai taip prifotografuodami daug daliniu pastatu. Nenoriu sumenkinti, nes neismanau, tiesiog prasau paaiskinimo kas cia labai gero
Na taisyklingi lygiakrakščiai juodas ir baltas trikampiai kontrastuoja tarpusavyje, kompoziciškai dešinysis ir kairysis pastatas vienas kito neužgožia, bet ir nėra vieno per daug ryškiai dominuojančio. Taip pat visoje nuotraukoje masių pusiausvyra išlaikyta, nėra per mažų ar per didelių plotų
Pakomentuok placiau eiliniams zmonems. Nes mano akimis tai cia is tos serijos kai turistai uzeina i dangoraiziu kvartala, issitraukia kamera ir pyskina i visas puses kadrus, kuriuose netelpa didziulia pastaiai taip prifotografuodami daug daliniu pastatu. Nenoriu sumenkinti, nes neismanau, tiesiog prasau paaiskinimo kas cia labai gero
Turistai pyškina į visas puses, nes būna netekę žado ir tuo metu nieko nemąsto. Čia akcentuojamas konkretus fragmentas.
Pirmiausia man krenta į akį tai, kad nėra to išgaubtumo, kuris kartais atsiranda dėl objektyvo. Šiuo atveju visi langai yra lygiagretūs nuotraukos kraštams, kas sustiprina griežtumo jausmą ir pabrėžia tobulas konstrukcijas.
Kitas dalykas, tai puikiai jaučiama kompozicija, t.y. nuotraukoje nėra erdvių, kurios būtų neįdomios, nereikalingos ar perkrautos.
Comment