Parašė oivej
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto cerkvės
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai gal žaliai spalvai tuo metu kokia akcija buvo?
Comment
-
Parašė oivej Rodyti pranešimąman atrodo kad remontą darė 400 metų jubiliejaus proga '97-ais, musėt kokius dažus paaukojo, tokiais ir dažė.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąO kaip cerkvė vadinasi...
Bet kokiu atveju, šita žalia spalva prideda cerkvei brangumo.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąСвято Духов монастырь.
Bet kokiu atveju, šita žalia spalva prideda cerkvei brangumo.
Comment
-
Parašė oivej Rodyti pranešimąkodėl tada pats Glaubicas nesusiprato 'brangumo' pridėti, reiškia batiuška geriau žino.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąLogiška, gal tais laikais žalia spalva nebuvo vertinama. Be to, kiekvienam atrodys skirtingai: man - patinka, Jums - ne. Tačiau Jums čia viskas nepatinka, tai kad objektyvumo Jums tai neprideda.
Comment
-
Parašė oivej Rodyti pranešimątai gal objektyvumo dėlei ponas atskleisit kas nulėmė jog 'šiais laikais' žalia spalva labiau vertinama?
Праздникам, где прославляется непосредственно действие Святого Духа, - Дню Святой Троицы и Дню Святого Духа усвоен не голубой, как можно было бы ожидать, а зеленый цвет.
Verčiau pasidomėtumėte iš pradžių, o ne bangas keltumėte, pone.
P.S.
Праздникам, где прославляется непосредственно действие Святого Духа, - Дню Святой Троицы и Дню Святого Духа усвоен не голубой, как можно было бы ожидать, а зеленый цвет. Этот цвет образуется сочетанием голубого и желтого цветов, знаменующих Духа Святого и Бога Сына, Господа нашего Иисуса Христа, что точно соответствует по смыслу тому, как Господь исполнил Свое обетование послать от Отца на соединенную со Христом и во Христе Церковь Духа Святого, "Господа животворящего". Все имеющее жизнь творится волей Отца посредством Сына и оживотворяется Духом Святым. Поэтому символом вечной жизни явлено древо и в Священном Писании, и в церковном сознании. Так что и обычная земная зелень деревьев, лесов и полей всегда воспринималась религиозным чувством, как символ жизни, весны, обновления, оживотворения.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.13, 19:00.
Comment
-
Parašė oivejtai kodėl visa cerkvė neperdažyta, su vienuolynu ir varpine? ir kodėl reikėjo laukti tiek metų kad suprastų jog žalia yra 'jos pagrindinė spalva'? ar statant nežinojo ką stato?
diskusiją pradėjau komentaru apie išdarkytą ikonostasą, bet po pono objektyvaus vertimo gavosi kad cerkvė yra 'tikrai gerai sutvarkyta', ir visas šitas perdažymas tik tam kad pridėti cerkvei 'brangumo', kuris aiškiausiai matosi kontraste ant ikonostaso tarp 'brangios' žalios ir 'pigios' rausvos.
Na o "išdarkytas ikonostasas" - ikonostaso spalvą irgi galima pridėti prie šitos temos, taip kad kažko ne į temą tikrai nepasakiau.
Kas dėl "kodėl reikėjo laukti tiek metų kad suprastų jog žalia yra 'jos pagrindinė spalva'? ar statant nežinojo ką stato?": o Jus turite duomenų, kokios spalvos buvo ikonostasas pagal pirminį Gaubicos projektą? Būtų įdomu pamatyti.
Comment
-
Parašė oivejnedrįsiu spėti ką ponas čia berašinėdamas rūkot, bet jei dar sykį pažiūrėtumėt į prieškarinę nuotrauką, kad ir juodai-baltą, pamatytumėte vaizdą daug artimesnį 'Gaubicos' pirminiam projektui negu matosi dabar, ir objektyvumo dėlei patvirtinkite prašau kad toj nuotraukoj ikonostasas atrodo 'pigiai', gal tada suprasiu kuo tas naujas tariamas 'brangumas' pasireiškia; o rusų kalbą greit pamiršot, jei batiuška sužinotų, jam veidas ir nedažius pažaliuotų: царские врата
Atvaizdas
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBūdamas rusu, negaliu pamiršti šitos kalbos niekaip. Na, jeigu carskije vrata Jums lietuviškai skamba, tai čia Jūsų problemos Ką aš rūkau? Paskaitinėjęs Jūsų "įžvalgas" tuoj ir gerti pradėsiu. Ir vėl tamsta apie B, kai aš apie A. Prie ko čia pats ikonostasas, jei kalbu apie jo spalvą? Iš kur mes žinom, kokios spalvos buvo originalas? Kol kas Jus tik įmetat juodai baltas fotografijas, nebent gyvenote Gaubicos laikais (tai paaiškintų, kodėl Jus siaurai mąstote). Pats ikonostasas niekuo nepasikeitė (sprendžiu pagal Jūsų įmestas fotografijas). Tiesiog dabartinės ikonos jau pablukusios (kiek laiko praėjo). Kai darė šios cerkvės remontą, ikonas, kiek žinau, nerestauravo.
Prie ko čia pats ikonostasas, jei kalbu apie jo spalvą?
ir plačiai pamąstykit, ar tikrai jis niekuo nepasikeitė (be abejo vadovaujantis nuostata kad ikonostasas ir jo spalva - tai du atskiri dalykai);
Comment
-
Parašė oivej Rodyti pranešimąkarališkieji vartai lietuviškai skamba, o kad ikonų nerestauravo ir taip aišku, jos ne pablukusios, o nuo 'ladano' dūmų apsinešusios; aš tesugebu rasti juodai baltas fotografijas, nes 'tais laikais' spalvotų retai kas darė, jei ponas rasit būkit malonus ir pasidalinkit;
aš nesuprantu ar čia rimtai, ar vėl vertimas ne tas, bet gal tiesiog dar kartą atidžiai pasižiūrėkit į abi nuotraukas,
Atvaizdas
ir plačiai pamąstykit, ar tikrai jis niekuo nepasikeitė (be abejo vadovaujantis nuostata kad ikonostasas ir jo spalva - tai du atskiri dalykai);
Būtent, kad niekuo nepasikeitė: ikonos tos pačios, "statulos" irgi, ikonostaso formos - irgi. Paaiškinkite man, aklam, kur ten kas pasikeitė.
Nebent Jus turite omenyje relikvijorių po mediniu baldakimu. Bet dabartinė "versija" kaip tik patraukia dėmesį labiau, nei buvusi prie pat karališkųjų vartų apačioje (tuo labiau, apačia nėra užmūryta).Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.14, 07:16.
Comment
-
Parašė oivejlabai paprasta, paskambini ir paklausi: какого цвета был иконостас перед ремонтом? бежевого. ką prieškarinė nuotrauka ir rodo, kad spalvų paletė buvo pastelinė, o ne kaip guašu apvemta dabar. ir tas 'baldakiumas' ne dėmesį traukia, o pusę ikonostaso užstoja.
Comment
-
Parašė oivejaš ir nesakiau kad priešremontinė spalva buvo išlikusi nuo Glaubico laikų, nes ji buvo dar kartą remontuota po Napoleono žygio 1812, ir 1836—1837, kai Muravjovas liepė 'likviduoti lotyniškos dvasios liekanas cerkvių architektūroje'; cerkvė taip pat nukentėjo 2PK metu, bet tik išorėje.
Atvaizdas
aš tik darau prielaidą, patvirtintą mano telefoninio tyrimo ir tos pačios nuotraukos, kad ikonostaso spalvų gama iki paskutinio remonto išlaikė vientisumą su likusiu interjeru, nes dabar ikonostasas perdažytas spalvomis neturinčiomis nieko bendro su likusiu ansambliu; jei ponui sunku tai pripažinti, tai nėra prasmės čia pilstyti iš tuščio į kiaurą.
Comment
Comment