Jeigu neklystu, tai - ne vokiškas trofėjinis autobusas, o vienas pirmųjų pokarinių "lietuviškų" autobusų L-1, kuriuos surinkinėjo Kauno autoremonto gamykloje.
Tai kad prieš kelis metus analogiškas projektas įvykdytas kitoje Nemuno pusėje - naujoji Marvelės gatvė.
Nesutikčiau, kad analogiškas. K. Mindaugo pr. brutaliai įkištas šalia naujamiesčio ir senamiesčio, tuo tarpu Marvelės gatvė leidžia žymiai greičiau pasiekti centrą, važiuojantiems Via baltica keliu. Pastaroji nedaro tokio neigiamo efekto ją supančiai aplinkai kaip, kad K. Mindaugo pr. daro.
Bet gi būtų grynas vargas nusigauti iki aleksoto iš centro piko valandomis.Jau su tuometiniu srautu kilo problemos, dėl to ir paplatino
Būtų per akis užtekę ir 4-6 juostų. Dabar turim automagistralę(nors važiuoti galima tik 60km/h) miesto centre ir kurios pakraščiuose žmonės automobilius parkuojasi.
Iš atvirukų rinkinio "Lietuvos rašytojų memorialinės vietos", Vilnius, "Mintis", 1977
Namas (Kaune, Grinčiupio g.), kuriame yra gyvenęs Vytautas Montvila. Foto: V. Sparnaičio
Salomėjos Nėries memorialinis muziejus Palemone. Foto: V. Sparnaičio
Namas (Kaune, Aleksoto g.), kuriame gyveno J. Tumas-Vaižgantas. Foto: V. Sparnaičio
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment