Jei neklystu šį paminklą vadino „Keturi komunarai".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kaunas sovietmečiu
Collapse
X
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNezinojau kad Kaune Leninas buvo...
Comment
-
Parašė Rutualda Rodyti pranešimąSveiki,
gal zinote kur kreiptis man norint surast mano mocites seseri, kuri kazkada buvo Mackeviciaus g. esancios spaustuves savininke, Užkuraitė, kuri isvaziavo per kara i Brazilija, jokiu duomenu internete, kad tokia spaustuve buvo, nerandu.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai jis ne kiekvienam didesniam mieste visoje Sovietu sajungoje stovejo?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Man irgi atrodo nuo slaito prie varniu tilto kalnieciu puseje kazkur... slabotkes link... vilijampoles tiltas galiniam plane...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Keleivinis Aleksoto aerouostas sovietmečiu veikė nuo 1944 rudens iki 1988 vasaros. Per savo 44 gyvavimo metus aerouosto lėktuvai skraidino kauniečius ne tik į didesnius respublikos miestus bet ir tuometinės Tarybų Sąjungos centrus Maskvą, Kijevą, Leningradą, Simferopolį. Uosto pradžia 1944 m. spalio mėn. kai SSSR Liaudies komisarų sprendimu Kauno aerodromas paskirtas civilinei aviacijai- „Aeroflotui“.
LI-2
Pirmaisiais lėktuvais, dviviečiu PO-2 ir LI-2 jau rudenį vyko skrydžiai tarp Vilniaus ir Kauno. Įdomu tai, kad LI-2 buvo visai padorus ( gal, kad ne SSSR kurtas) keleivinis lėktuvas turėjęs net 21 vietą keleiviams, priekinėje dalyje sudvejintą valdymo kabiną, o gale patalpą bufetui ir tualetui. Vėlesniais metais aerouoste dominavo daug kuklesni AN-2 praminti „Kukurūznikas“, jais kauniečiai skraidė į Vilnių, Šiaulius, Alytų ar tolimąją Palangą. Septintame dešimtmetyje Aleksoto aerouoste leidosi ir didesni IL-14, AN-24 lėktuvai, o nuo 1976 m. į Maskvą galima buvo skristi net su reaktyviniu JAK-40 lėktuvu. Sunku patikėti, kad šis 31 vietos „gigantas“ keletą kartų per dieną sugebėdavo nusileisti ir pakilti 1,3 km. ilgio take. Aerouostas plėtėsi - 1969 m. pradėtas statyti keleivių terminalo pastatas, po 1974 rekonstrukcijos jame veikė laukimo salės, kasos ir restoranas.
1982 metais Aleksoto aerouostas vidutiniškai per dieną aptarnavo 166 keleivius. Nuo 1988 vasaros civilinė aviacija paliko Aleksotą ir persikėlė į Karmėlavą.
Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2013.11.14, 23:01.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimą..Kokia čia gatvė?
http://goo.gl/maps/NnlFT
http://goo.gl/maps/rAb9K
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąŽemės Ūkio Akademijos studentų bendrabutis. 1964 m. J. Čikolo nuotrauka. Leidėjas art. "Gerovė" Kaune.
Atvaizdas
ebay.com
Kokia čia gatvė?
Nuotrauka daryta anksčiau, nei 1964 m., galbūt apie 1955-uosius, nes dar nėra šalia apie 1960-61 statytos "chruščiovkės". O publikuota 1964 m. leidinyje.
Comment
Comment