Supratau. Tas pastats taip, kol kas, ir stovi. Bet vargu ar ilgai isstoves.
Bet kazkaip toloka gaunasi nuo pamineto pastato. Po kaire puse tiek namu nera.
Tuo paciu.
KVB ieskojau man reikiamos medziagos, o radau tokiu paveiksliuku.
1926 kovas.
Matyt sustiprinta apsauga, kai Smetona po perversmo atejo į valdzia.
Ir tuo paciu. Anu metu technika.
Nors ir parasyta, -Musu tankininku manevrai, taciau pavadinimas ne lietuviskas. Nuotrauka daugiau primena 1PK, arba po jo.
Dar keli paveiksliukai.
Kur sis paminklas stovejo? Niekaip ne sugalvoju, kas per namas stovi kaireje.
Paveiksliukai taip pat 1926 m.
Pamenu sia vieta. Buvo pleziukas, po to sioje vitoje is zemsiurbiu, gilinusiu Nemuna supyle didziulius kalnus smelio. Nuo tu kalnu tiesiai i vandeni budavo ... Smagu.
Kas cia per vieta?
Kur tai?
Cia jau 1927 m.
Labai grazi nuotrauka. But buvus geresnes kokybes ...
Kur tai?
O kur ji buvo?
Uz "nugaros" VDU, o tiesiai per kelia sagos stovi.
[QUOTE=DDR 80;609578]Dar keli paveiksliukai.
Kur sis paminklas stovejo? Niekaip ne sugalvoju, kas per namas stovi kaireje.
Paveiksliukai taip pat 1926 m.
Statant Kauno tvirtovės šiaurės rytų kryptimi, tarp Neries ir Nemuno, buvo pastatytas platus įtvirtinimų ruožas. Abiejų upių slėnius dengė VI ir VII fortai.
Šioms statyboms palengvinti ir buvo nutiesti siaurojo geležinkelio bėgiai.
Ties KTU Elektronikos fakultetu, kasant kabelius, matomai buvo rasta šio geležinkelio dalis. Nežinau kur tiksliai buvo rasti bėgiai, bet jei jie buvo 2 metrų gylyje spėju, kad tai turėtų būti ties Girstučio upeliu (Girstupio upelio dešiniuoju intaku). Įrengiant tvirtovę ypatingų pylimų susisiekimo keliams nedaryta, stengtasi išnaudoti naturalų reljefą, taigi ir upelių slėnius. Pastačius studentų miestelį, dabartinę Studentų gatvę, buvusio upelio vaga liko giliai po žeme. Atvaizdas
Noriu vėl suintriguoti su Kauno siauruko tema. http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212 rašoma, kad siaurukas buvo per Pirmąjį pasaulinį karą vokiečių kariuomenės paskubomis įrengtas 600 mm pločio bėgių tinklas, kuris vėliau buvo panaudotas keleiviniam traukinukui "kukuškai".
Tačiau šis transportas siekė ne Kauno senamiesčio tiltą.
Jis ėjo PER Kauno pilį.
Ši XX a. pirmosios pusės nuotrauka yra iš Karo muziejaus fondų. Galima datuoti tiksliau - 1919 - 1935 m., kada veikė siaurukas ir nebuvo pradėta Kauno pilies "restauracija".
Tačiau kur tada siaurukas pro pilį galėjo vesti? Aplinkinės teritorijos juk buvo išparceliuotos troboms.
Noriu vėl suintriguoti su Kauno siauruko tema. http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212 rašoma, kad siaurukas buvo per Pirmąjį pasaulinį karą vokiečių kariuomenės paskubomis įrengtas 600 mm pločio bėgių tinklas, kuris vėliau buvo panaudotas keleiviniam traukinukui "kukuškai".
Tačiau šis transportas siekė ne Kauno senamiesčio tiltą.
Jis ėjo PER Kauno pilį.
Ši XX a. pirmosios pusės nuotrauka yra iš Karo muziejaus fondų. Galima datuoti tiksliau - 1919 - 1935 m., kada veikė siaurukas ir nebuvo pradėta Kauno pilies "restauracija".
Tačiau kur tada siaurukas pro pilį galėjo vesti? Aplinkinės teritorijos juk buvo išparceliuotos troboms.
Gerbiamasis Gee,
prieš metus ar net daugiau Tamstos klausimas vienoje iš Viešojo transporto temų jau buvo išdiskutuotas. Išsiaiškinta, kur buvo "kukuškos" galinės stotelės, maršruto trasa, jos vėlesnė tąsa Panemunėje bei depas Minkovskių gatvėje po dabartinio Čiurlionio tilto prieiga. O kas ten buvo prie Kauno pilies, irgi buvo rašyta.
Gerbiamasis Gee,
prieš metus ar net daugiau Tamstos klausimas vienoje iš Viešojo transporto temų jau buvo išdiskutuotas. Išsiaiškinta, kur buvo "kukuškos" galinės stotelės, maršruto trasa, jos vėlesnė tąsa Panemunėje bei depas Minkovskių gatvėje po dabartinio Čiurlionio tilto prieiga. O kas ten buvo prie Kauno pilies, irgi buvo rašyta.
Vokieciai siaurojo gelezinkelio begiu buvo prideje kur tik staiga prisireike, ejo jie net pro Pazaislio vienuolyna i lygtai ten kazkur buvusi durpyna
Comment