Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] „Smetoninis“ Kaunas
Collapse
X
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąKairėj fotkės pusėj.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąDDR-e,
nerandu kur yra paminėta, jog tai būtent 1847 m. Kauno plėtros planas. Aš įskaitau tik tiek, jog tai „Plan okrestnostei goroda Kaunasa“, liet. - „Kauno miesto ir jo apylinkių planas“.
Plane jau pažymėta nemažai statinių dabartiniame miesto centre, o taip pat geležinkelis bei tunelis (jo statyba vyko 1859-1861).
Dar vienas įdomus dalykas. Matosi Vytauto prospekto tęsinys link Prancūzų gatvės, o tai buvo senojo kelio į Vilnių atkarpa, kol dar nebuvo geležinkelio stoties pastato. Apie tai mes su forumiečiu Linu jau diskutavom šiame forume...
Plano pagrindas galėjo būti plėtros planas, kuris vėliau buvo papildytas realia to meto situacija.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimątaip išeina... dingo mediniai pastatėliai ir pats uostas. Nuotrauka 1925 metų, berods...
Comment
-
Parašė DDR 80 Rodyti pranešimąPaskui iskele i tuometini Markso pr., kur jis zuvo galutinai 90-ju pradzioje.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąTai kad tebėra
Comment
-
Parašė DDR 80 Rodyti pranešimąBuvau ten pries 3 men. Pastatai liko ir tiek. Jokis veiklos.
Comment
-
Parašė DDR 80 Rodyti pranešimąVisko buvo. Bet Ziemos uostas gyvavo iki, tiksliai nepasakysiu, bet 1966-68 dar buvo toje pacioje vietoje. Paskui iskele i tuometini Markso pr., kur jis zuvo galutinai 90-ju pradzioje. Stai 1956 m. nuotrauka.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąŠi foto jau buvo diskutuota temoje "Kauno senamiestis nuo gotikos iki XXI a. pr." - #93, #105. Nežinau iš kokios parodos ji paimta, bet su metais ten nelabai tikslu. Jau minėjau, jog kairėje pusėje matosi autokranas MAZ-500, kurio gamyba buvo pradėta 1965 - 1966 metais. Nuotrauka daryta, manau, apie 1970-uosius.
O cia visi MAZ-ai, bet su tokiu kelimo mechanizmu lyg ir nera ( turiu omeny deze, kur jis pasleptas)
http://www.techstory.ru/krans/maz_kran.htm
Nebe pagrindo paminejau Raudondvario pl. 113. Buvau teritorijoje, kalbejau su darbininkais, maciau visa " veikla".
Comment
-
Parašė DDR 80 Rodyti pranešimąIstorikai ir muziejininkai neklysta. Foto mano daryta KVB, ne parodoje. O nuotraukoje man rods visai ne MAZ-as. Buvo tokia masina, labai panasi. Dare kazkur soc.lageryje, lyg Skoda S706 (leido nuo 1952 m.) ne pamenu tiksliai. O gal ir klystu.
O cia visi MAZ-ai, bet su tokiu kelimo mechanizmu lyg ir nera ( turiu omeny deze, kur jis pasleptas)
http://www.techstory.ru/krans/maz_kran.htm
Nebe pagrindo paminejau Raudondvario pl. 113. Buvau teritorijoje, kalbejau su darbininkais, maciau visa " veikla".
Comment
-
Dėl VĮ "Vidaus vandens kelių direkcijos" Raudondvario pl. 113. Aš ten lankausi ne vieną ir ne du kartus per metus. Be to, turiu toje įmonėje ir bičiulį.
O ką ji veikia, galima pažiūrėt:
http://www.liwa.lt/index.jsp?m=500
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąDDR-e,
pažiūrėk savo žinutę #269. Manau, jog labai gerai tuokart pasakei. O ar istorikų ir muziejininkų tai neliečia?
Ačiū, wanderer‘i, kad tolumoje įžiūrėjai ir ZIL -130. Juos gamino 1964-1994.
O del veiklos, tai mes matomai kalbame skirtingomis kalbomis.
As turejau omeny laivu, baidoku ir kitokiu plaukiojanciu priemoniu statyba, remonta (taip, viena is paslagu VVKD - statyba ir remontas laivu, jachtu, kateriu;- bet gi sito nera, nes nera ka remontuoti ir statyti, turenum zinoti tai,nes, - Be to, turiu toje įmonėje ir bičiulį. ). Keliu valdybai pavaldus Ziemos uostas su savo dirbtuvemis preis kara ir po jo state ir remontavo.
Ir aplamai, ka mes vienas kitam bandom irodyti
Va apie ka as kalbejau.
Comment
-
Taip, kalbant apie laivybą Nemune, kas buvo tarpukarį ir dabar - didžiulis skirtumas. Šiandien mažai laivų - mažai ir remonto. Kodėl taip atsitiko, atsakymų nesunku rasti.
Turiu tokį siūlymą (kam juokais, o kam rimtai): pradėti kiekvienam galvoti apie nuosavą vandens susisiekimo priemonę. Geriau pradėti nuo savęs, nei tuščiai bėdavoti.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąTaip, kalbant apie laivybą Nemune, kas buvo tarpukarį ir dabar - didžiulis skirtumas. Šiandien mažai laivų - mažai ir remonto. Kodėl taip atsitiko, atsakymų nesunku rasti.
Turiu tokį siūlymą (kam juokais, o kam rimtai): pradėti kiekvienam galvoti apie nuosavą vandens susisiekimo priemonę. Geriau pradėti nuo savęs, nei tuščiai bėdavoti.
Comment
Comment