Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] „Smetoninis“ Kaunas
Collapse
X
-
Perkūno namas tarpukariu. Nuotr. aut. nežinomas, LCVA fotodokumentų skyrius, P-33654.
http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/1721
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąLietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąŠtai tokia ir dabar galėtų būti Laisvės alėja...
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTiesiog stebina, kiek daug per 20 metų Kaune buvo pastatyta puikių pastatų vietoje medinių namukų. Kaunas tuo metu turėjo atrodyti kaip ištisa statybų aikštelė.
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąJei Vilnius nebūtų 1920 m. okupuotas tai visų šių statybų ir gražių pastatų būtų mažiau pastatyta Kaune. Galima pasakyti kad sostinės perkėlimas į Kauną miestui tik į naudą išėjo.
Gaila vieno, kad dauguma tų pastatų žiauriai apleisti.
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimą
Bet laikotarpis yra iki 1930 m. Grindinys dar lauko akmenų ir "konkės" bėgiai neišardyti.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąGraži nuotrauka.
Bet laikotarpis yra iki 1930 m. Grindinys dar lauko akmenų ir "konkės" bėgiai neišardyti.
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąO kelintais metais namas pastatytas?
Comment
-
Kaunas. Muziejaus g. (sankryžoje matomi sandėliai). Nuotr. aut. nežinomas, XX a. IV deš. LCVA fotodokumentų skyrius.
http://kaunosenamiestis.autc.lt/lt/p...nzos-sandeliai
Comment
-
Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.
1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.
Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2015.02.01, 18:11.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
Comment