Parašė d'Ark
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] „Smetoninis“ Kaunas
Collapse
X
-
Liutee, šį kartą visiškai su tavimi nesutinku - taip, kaip sovietiniais laikais buvo niokojamas Kaunas, niekas nesugebės suniokoti. Tai žinoma, tik mano asmeninė nuomonė, bet man kiekvieną kartą širdį skauda, kai prie puikios smetoninės architektūros perlų matau prikergliotą kokį nors sovietinį komibloką. O ištisiniai komiblokų kvartalai netgi nėra architektūra. Dėžės ir lieka dėžėmis.Birth, school, METALLICA, death
- 1 patinka
Comment
-
na,sovietiniais laikais bent jau kažką darė. Gal nevisada sėkmingai, bet norėjo, stengėsi ir kaip sugebėjo dirbo, o dabar geriausia taktika būti atsargiems, ir neduok die, ką nors ne taip nepadaryt...tai geriau išvis nieko nedaryt. Na, miesto nepataisys, bet bent jau ir nesugadins, kaip jūs sakot
Comment
-
Didziausia sovietmecio zala miestui, tai ne komibloku rajonai, o tik komibloku statymas miesto centre, salia, arba vietoj, tarpukario statybos ar dar senesniu pastatu/kitu objektu, arba is vis ju visiskas nugriovimas... Va kur nelaime didziausia ir beveik nepataisoma. Geriausi tokio architekturos barbarizmo pavyzdziai: studentu/asocialiu seimu stiliaus bendrabutis Kestucio gatvej arba prie Muzikinio teatro, Petrasiunu/Barsausko g. stiliaus chrusciovkes, ar kaip juos ten vadina, Mickeviciaus g. ir t.t..
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBet Laisvės Alėja be problemų atrekonstravo, Vilniaus g. pavertė pėščiųjų zona ir pan. O dėl komiblokų, tai dabar lygiai tokius pat stato, dažnai net baisesnius. Ir dar daug kitų pavyzdžių galima būtų paminėti.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąŽodį "atrekonstravo" Tu čia rimtai ar su bajeriu vartoji?
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąTai berods visas pagrindinis laivybos gyvenimas ir virė Nemuno saloje... tiek statykla tiek kroviniai...
Tai butent paminetas kepyklos kaminas, kuris dabar ar leidzia duma?
Ir kaip padaryri,kad gautusi didele nuotrauka.Paskutinis taisė DDR 80; 2007.10.05, 22:40.
Comment
-
Ir kaip padaryri,kad gautusi didele nuotrauka.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Dėl sovietų įtakos Kaunui.
Pažiūrėkite, jei ne butų privatizavimas nepriklausomybės metais - daugelis žmonių dabar neturėtų nuosavo būsto. Atitinkamai, kiek sovietų valdžia davė, galima sakyti, nemokamai, būstų jaunoms šeimoms, tiek Lietuvos valdžia priverčia jaunų šeimų išvažiuoti Airijon, arba pasiimti paskolas 40 metų į priekį. Nors gal tai skaitosi Lietuvos pliusas?
supraskite, nenoriu, kad grįžtų sovietai, noriu, kad žmonės suprastų, jog Lietuvos valdžia ne tik, kad nieko nedaro, bet netgi viską atgal stumia.
Comment
-
Butus nemokamai suteikti galima tik planinėje ekonomikoje arba super turtingoje valstybėje. Kuo baigėsi planinė ekonomika, visi žinome, o butais švaistytis gali, deja, išimtinai tik naftą išgaunančios valstybės. Lietuva nėra nei tokia, nei tokia, priklausanti 98 proc. pasaulio valstybių.
- 2 patinka
Comment
-
Temos "atšviežinimas" --> fotoreportažas apie Janonio, Lenino, o dabar vadinamąją Vienybės aikštę:
Vienybės aikštė tarpukariu:
Pirmasis muziejaus bokštelis (~1920-22 m.)
Tolumoje - pirmosios Kauno šiluminės elektrinės stogo bokštelis. (~1925-26 m.)
Elektrinė:
Šalia senojo bokšto matosi jau pastatytas naujasis muziejus ir karilijonas: (ši foto tiesiog unikali...)
Paskutinis taisė d'Ark; 2007.10.28, 12:27.
Comment
-
Karo muziejus ir Lietuvos Žemės ūkio banko rūmai. 1940 m.
Aikštė prieš rekonstrukciją.
Aikštė po rekonstrukcijos. Paminklas V. Leninui.
Sovietmečio modernizmas tarpukariniame kontekste:
Vienybės (buv. J. Janonio) aikštės Kaune planavimo ir užstatymo projektas, bendraaut. A. Sprindys, S. Bartusevičius. Projektas 1961. Įgyvendinta, su kita projekto detalizacija, K. Šešelgis ir kt. 1970.
Miestų statybos projektavimo instituto Kauno filialas.
Dabar: BLC
Kauno komunalinio ūkio projektavimo instituto rūmai sovietmečiu.
Dabar:
Pabaigai
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąSutinku iš dalies - "fintų" būdavo. Galėjo toks būti ir minėtoje nuotraukoje. Tačiau 1959 m. tai jau ne 1950 - ieji, kuomet dar tik vienas kitas autobusas ZIS-154, ar keli arklių vežimai nufotkinti Laisvės alėjoj. Be to, anuometinė periodika man nesvetima, taip pat ir pavienės to laikotarpio nuotraukos. Jeigu, tarkim, tai ir surežisuota, tai vistiek vaizdelis čia labai artimas tikrovei, nes aplink trys kinoteatrai ("Upeivių klubas" - buv. "Triumfas", "Romuva" ir "Laisvė") bei restoranas "Metropolis" - neblogi žmonių traukos objektai.
Comment
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimą
nieko antikaunietiško, ar antipatriotiško, bet mano nuomone, kažkodėl Kaunui nelabai sekasi su pagrindiniais paminklais. Skulptūra laisvei mažoka postamentui, ir kažkaip pasimetusi aikštėje. Šioje foto juk ji kitoj vietoj negu dabar? Dabar kai daugiau medžių, ji apskritai beveik nepastebima. Nors pati skluptūra ir graži ...
Panašiai su Vytauto didžiojo paminklu laisvėje, kur pat Vytautas gerokai permažas postamentui.
Na, Vytautas tebūnie jau koks yra, bet jei kažkada vyks Kauno centro rekonstrukcija, Laisvės angelą galėtų perstatyt reprezentatyviau.Paskutinis taisė toshas; 2007.10.28, 17:05.
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimą1959 metais negalejo buti autobusu "ZiS 154"nuotraukose,ju praktiskai nebuvo like,tai galejo buti "ZiS 155",arba "ZiL 158"(liaudyje vadinami "festivalekem")
ZIS-154 (gamyba 1948-1949) Kaune važinėjo 50-ųjų pradžioje.
ZIS-155 (gamyba 1949-1957), pasirodė keletą metų vėliau ir keleivius vežiojo iki 60-ųjų vidurio. Daugiau apie to meto autobusus buvo rašyta šio forumo temoje „Viešojo transporto fotogalerija“ #84, #127 ir toliau...
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Jeigu parašiau nepakankamai aiškiai, tai pasikartosiu ir patikslinsiu:
ZIS-154 (gamyba 1948-1949) Kaune važinėjo 50-ųjų pradžioje.
ZIS-155 (gamyba 1949-1957), pasirodė keletą metų vėliau ir keleivius vežiojo iki 60-ųjų vidurio. Daugiau apie to meto autobusus buvo rašyta šio forumo temoje „Viešojo transporto fotogalerija“ #84, #127 ir toliau...
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimą"ZiS 1954"pradetas gaminti 1947metais(idomus faktas kad 19 autobusu sio modelio Lietuva gavo ,kai sis modelis dar nebuvo priimtas valstybines komisijos ir patvirtintas masinei gamybai),o baigtas gaminti 1950 metais
Gal turi tokių autobusų fotkių Kauno gatvių fone?
Comment
Comment