Šiuo atveju - tiltai
Biržos tiltas, žinomos 1730, 1807, 1836, 1854, 1872, 1879, 1904, 1924 m. rekonstrukcijos. Sunaikintas užimant miestą. Dvi paskutiniąsias lengvai atskirsite:
Karlo tiltas (dab. Pilies) . 1829 m. pastatytas medinis varstomasis tiltas, pavadintas Vilhelmo III sūnaus princo Karolio vardu. Jo atidaroma anga buvo 11,6 m pločio. 1877— 1878 m. šis tiltas perstatytas. Nutiesus tramvajaus liniją, 1904 m. medinis Karolio tiltas pakeistas metaliniu. Jį varstė elektros variklis; anga laivams praplaukti buvo dvidešimties metrų pločio. Tilto turėklai buvo metaliniai iš tiesių ir banguotų vertikalių strypelių; turėklų viršų puošė jugendui būdingi elementai.
Sunaikintas užimant miestą.
Geležinkelio tiltas. 1874 m., kai buvo tiesiamas Klaipėdos—Tilžės geležinkelis, per Danę pastatytas trečiasis tiltas. Išmūrytas iš akmenų su penkiomis pusapskritėmis arkomis jis atrodė rūstokas ir didingas. Aukščiausia tilto arka buvo 13,25 m pločio ir8,5 m aukščio nuo vandens paviršiaus66. Šio tilto atramos apačioje buvo su iškyšomis, kurios per ledonešį saugojo jį nuo sužalojimo. Tačiau laivybai tiltas nebuvo patogus: pro jo apačią galėjo praplaukti burlaiviai tik nuleistais stiebais. Todėl prie tilto teko pastatyti specialų mechanizmą stiebams pakelti.
Sunaikintas užimant miestą.
"Kabantis". Mano galva, Eimantas turetu ji prisiminti - jis demontuotas tik pabaigus statyti naujajį tiltą...
Nelabai pavyko nuskenuoti
<bus tęsiama>
Biržos tiltas, žinomos 1730, 1807, 1836, 1854, 1872, 1879, 1904, 1924 m. rekonstrukcijos. Sunaikintas užimant miestą. Dvi paskutiniąsias lengvai atskirsite:
Karlo tiltas (dab. Pilies) . 1829 m. pastatytas medinis varstomasis tiltas, pavadintas Vilhelmo III sūnaus princo Karolio vardu. Jo atidaroma anga buvo 11,6 m pločio. 1877— 1878 m. šis tiltas perstatytas. Nutiesus tramvajaus liniją, 1904 m. medinis Karolio tiltas pakeistas metaliniu. Jį varstė elektros variklis; anga laivams praplaukti buvo dvidešimties metrų pločio. Tilto turėklai buvo metaliniai iš tiesių ir banguotų vertikalių strypelių; turėklų viršų puošė jugendui būdingi elementai.
Sunaikintas užimant miestą.
Geležinkelio tiltas. 1874 m., kai buvo tiesiamas Klaipėdos—Tilžės geležinkelis, per Danę pastatytas trečiasis tiltas. Išmūrytas iš akmenų su penkiomis pusapskritėmis arkomis jis atrodė rūstokas ir didingas. Aukščiausia tilto arka buvo 13,25 m pločio ir8,5 m aukščio nuo vandens paviršiaus66. Šio tilto atramos apačioje buvo su iškyšomis, kurios per ledonešį saugojo jį nuo sužalojimo. Tačiau laivybai tiltas nebuvo patogus: pro jo apačią galėjo praplaukti burlaiviai tik nuleistais stiebais. Todėl prie tilto teko pastatyti specialų mechanizmą stiebams pakelti.
Sunaikintas užimant miestą.
"Kabantis". Mano galva, Eimantas turetu ji prisiminti - jis demontuotas tik pabaigus statyti naujajį tiltą...
Nelabai pavyko nuskenuoti
<bus tęsiama>
Comment