Tilto per Nevėžį statyba 1930 metais.
Ant betoninių atramų pastatytas geležinis tiltas. Tai buvo ilgiausias vieno tarpatramio (vienos angos) tiltas nepriklausomoje Lietuvoje – 106 m ilgio. Tiltą projektavo ir statė vokiečių firma Flender A.G. Tilto statyba kainavo apie 585 000 litų. 1931 m. lapkričio 14d. 12 val. tiltas iškilmingai atidarytas ir pavadintas Vinco Stašelio vardu. V. Stašelis buvo Raudondvario šaulių būrio vadas,Netonių pradžios mokyklos vedėjas, žuvęs Klaipėdos sukilimo metu 1923 m.
1941 m. birželio 23 d., prasidėjus karui, tiltas susprogdintas ir daugiau neatstatytas. Dabar išlikę tilto fragmentai abipus upės. Buvęs tiltas neatsiejamas nuo grįsto akmenimis kelio, kurio fragmentai išlikę dabartinėse Nevėžio ir M. Valančiaus gatvėse. Akmeninis grindinys datuojamas XIX a. pab. – XX a. pr. Vinco Stašelio tiltą mena apie 11 m virš vandens lygio iškilusios betoninės atramos abejose upės pusėse.( lt.wikipedia.org)
Ant betoninių atramų pastatytas geležinis tiltas. Tai buvo ilgiausias vieno tarpatramio (vienos angos) tiltas nepriklausomoje Lietuvoje – 106 m ilgio. Tiltą projektavo ir statė vokiečių firma Flender A.G. Tilto statyba kainavo apie 585 000 litų. 1931 m. lapkričio 14d. 12 val. tiltas iškilmingai atidarytas ir pavadintas Vinco Stašelio vardu. V. Stašelis buvo Raudondvario šaulių būrio vadas,Netonių pradžios mokyklos vedėjas, žuvęs Klaipėdos sukilimo metu 1923 m.
1941 m. birželio 23 d., prasidėjus karui, tiltas susprogdintas ir daugiau neatstatytas. Dabar išlikę tilto fragmentai abipus upės. Buvęs tiltas neatsiejamas nuo grįsto akmenimis kelio, kurio fragmentai išlikę dabartinėse Nevėžio ir M. Valančiaus gatvėse. Akmeninis grindinys datuojamas XIX a. pab. – XX a. pr. Vinco Stašelio tiltą mena apie 11 m virš vandens lygio iškilusios betoninės atramos abejose upės pusėse.( lt.wikipedia.org)
Comment