Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Miestų gatvių apšvietimas
Collapse
X
-
Parašė railman Rodyti pranešimą
- - - - - -
Ir dar iš Kauno. Mickevičiaus g., amžinoje "Respublikos" viešbučio statybvietėje, aptikau Lietuvoje beveik nepasitaikantį lenkišką šviestuvą Mesko OURW-250-1. Dar du tokius šviestuvus mūsų šalyje esu pastebėjęs vienoje geležinkelio pervažoje Trakų r. Įdomu, kad modelis gamintas nuo 1981 net iki 2006 m.!
Comment
-
Parašė Godo Rodyti pranešimąIr dar iš Kauno. Mickevičiaus g., amžinoje "Respublikos" viešbučio statybvietėje, aptikau Lietuvoje beveik nepasitaikantį lenkišką šviestuvą Mesko OURW-250-1. Dar du tokius šviestuvus mūsų šalyje esu pastebėjęs vienoje geležinkelio pervažoje Trakų r. Įdomu, kad modelis gamintas nuo 1981 net iki 2006 m.!
Atvaizdas
Parašė Godo Rodyti pranešimąSapiegų ligoninės teritorijoje gausu RKU-02-250-002 šviestuvų, visi jie geros būklės, veikiantys. Kai nusifotografavau vieną iš jų, pastebėjau, kad lizdas iš skirtingų dalių sukomplektuotas.
Atvaizdas
Iš archyvų: RTU02 Kauno zoologijos sode...
2011
Comment
-
Atšilus orams, kiekvieną šeštadienį išeinu į Kauną medžioti šviestuvų visokiuose užkampiuose, taip jau gavosi, kad nuėjau į Vytauto parko pašlaites (pirmą kartą gyvenime... nors gyvenu Žaliakalnyje), ir ten radau labai daug ir įdomių daiktų: nuo naudojamų ir įprastų Kaune: Schreder Sintra, Z2 (be ir su gaubtais), taip pat ir retesnių mohikanų: RKU-07, OZR-250-3, SKZR-250, bet kas mane labai sudomino ir nustebino, jog yra Kaune retų VEB LBL (+- Narva, priklausomai kada gaminti) mažųjų 125/80 W šviestuvų versijų.
Tad pristatau - kas liko iš 5211-2009-(15? galinio skaičiau neperprantu, jau ir taip sunku, jog LBL keitė savo produktų numeracijas, tai net painiau nei lenkų besikartojantys šviestuvų modeliai... Aš net nesugebėjau savo BG-1 kodo rasti kataloguose).
Atokiau antras toks. Panašu, jog šviestuvų versija be gaubto, nes gaubtinės versijos turi skylutę ir 2 varžtelius virš reflektoriaus, tiesa pasakius, šviestuvas dizainu, labiau panašus į amerikonišką gaminį, nei vokišką.
Čia nuotrauka moderno (nors jau nelabai modernas po tiek metų). Thorn Riviera 2 (panašu, jog 400W); šitokie buvo montuojami perėjose bei sankryžose, tą galima matyti Savanorių pr., bei Taikos pr., bei keliose vietose naujose linijose (stoties rajone, ir prie Dainavos hyper Maximos).
O čia po metų renovacijos - pasikeitęs RTU-01-125 Majak'as, keičiantis pavadinimą į ŽTU-01M-70:
Kadangi šis Majakas keliaus toliau tarnauti apšviečiant teritoriją, pagal pageidavimą buvo sumontuota natrinės lempos paleidimo sistema.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąAtšilus orams, kiekvieną šeštadienį išeinu į Kauną medžioti šviestuvų visokiuose užkampiuose, taip jau gavosi, kad nuėjau į Vytauto parko pašlaites (pirmą kartą gyvenime... nors gyvenu Žaliakalnyje), ir ten radau labai daug ir įdomių daiktų.
Vilniuje, prie Kalvarijų g. 124 vienišas RTU02 užsilikęs. Taigi užsukau pažiūrėti iš arčiau Maniau, kad bus prasprūdęs pro akis per didįjį keitimo vajų, tuo labiau, kad šalimais vienas OCP yra...
Bet labiau tikėtina, kad šie šviestuvai - ne miesto nuosavybė...
Iš arčiau: http://foto.terpe.lt/inkelti/20130510/i17_124new2.JPG
Comment
-
Vilniaus gatvių apšvietimo tinklų konkurse – „Citelum“, „Strabag“ ir „Gemmo“ kompanijos
Nuoroda į straipsnį
Vilniaus valdžios skelbtame miesto gatvių apšvietimo tinklų renovacijos ir naudojimo konkurse varžosi trys užsienio bendrovės. Nauji žibintai Vilniaus gatvėse turėtų pradėti šviesti po ketverių metų.
Vilniaus miesto savivaldybės 2012-2013 metų veiklos ataskaitoje nurodoma, jog konkursui pasiūlymus pateikė 5 tarptautinės kompanijos. Tačiau įvertinus kvalifikaciją, toliau dalyvauti konkurenciniame dialoge pakviesti trys kandidatai – Prancūzijos „Citelum“, Austrijos statybos milžinė „Strabag“ ir Italijos „Gemmo“.
Konkursą laimėjusi įmonė privalės per ketverius metus renovuoti Vilniaus gatvių apšvietimo tinklus, modernizuoti valdymo ir kontrolės sistemą, kad būtų užtikrintas nuotolinis sistemos valdymas, gedimų kontrolė ir jų priežiūra.
Vilniaus savivaldybė tikisi, kad modernizavus gatvių apšvietimo tinklus, elektros energijos bus suvartojama perpus mažiau.
Taip pat vienas iš tikslų yra valdyti gatvių apšvietimo lygį ir tokiu būdu padidinti tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų saugumą tamsiuoju paros metu. Be to, būtų geriau apšviestos perėjos, sumažinta aplinkos tarša. Ne paskutinėje vietoje yra ir estetinis Vilniaus vaizdas, kadangi šiuo metu apšvietimo žibintai ir senos jų atramos tikrai nepuošia sostinės.
Šiuo metu Vilniuje yra 42 tūkst. šviestuvų, kuri susidėvėję net 86 proc., likęs tarnavimo laikas – vos treji metai. Didžioji dalis Vilniaus apšvietimo įrengta prieš keliasdešimt metų, kai kur jis nekeistas net 50 metų.
Per metus Vilnius vien už elektros energiją, sunaudojamą apšviesti miestą, sumoka apie 11-12 mln. Lt, dar kelis milijonus tenka pridėti pasenusio apšvietimo priežiūrai. Tačiau žibintai šviečia ne visuose miesto rajonuose, tad vykdant miesto gatvių apšvietimo tinklų renovacijos ir naudojimo projektą nebus diskriminuojami ir sostinės pakraščiai.
Projekto „Vilniaus miesto gatvių apšvietimo tinklų renovacija, eksploatavimas ir administravimas“ galimybių studijoje buvo nurodoma, kad sostinės gatvių atnaujinimui prireiks 87,2 mln. Lt. Galutinė kaina paaiškės pasibaigus konkursui.
Savivaldybė konkurso laimėtoją tikisi išsirinkti iki šių metų pabaigos.
Comment
-
susidėvėję net 86 proc., likęs tarnavimo laikas – vos treji metai. Didžioji dalis Vilniaus apšvietimo įrengta prieš keliasdešimt metų, kai kur jis nekeistas net 50 metų.
Comment
-
Kokie šviestuvai turi šviesti, kad būtų sakoma, kad nekeista sistema 50 metų? VEB LBL'ai, SKZR'ai, senos kartos RKU-01, ORZ-7? PR'as ir daugiau nieko. Pats Strada modelis, naudojamas Vilniuje yra sumodeliuotas apie 85'uosius, Leda, WSL, Helios yra dar naujesni.
Dėl apšvietimo reguliavimo sistemų sutinku - tiek Kaune, tiek Vilniuje ši sistema yra pasenusi, neefektyvi ir elektros netaupanti, nes įrengta tais laikais, kai jos taupyti nebuvo reikalo.
Tačiau, kaip sakė vienas profesionalas, įrengti įtampos žemintojus be pritaikytos lempų veikimą palaikančios sistemos yra blogas sprendimas, nes linijos gale esantys šviestuvai tiesiog išsijungia, arba šviečia dar mažesniu galingumu negu siekiama ir taip gadinami ir lempos ir patys droseliai.Paskutinis taisė Lich; 2013.05.16, 14:58.
Comment
-
Sintra bagažinėje... Bet jei rimtai, šviestuvas turbūt 250W, turėtų būti sunkokas...
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61464978
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąSintra bagažinėje... Bet jei rimtai, šviestuvas turbūt 250W, turėtų būti sunkokas...
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61464978
Comment
-
Sintrų gaubtai yra pakankamai neatsparūs UV ir temperatūros svyravimams, dažnai naudojami šviestuvų gaubtai gelsta greičiau. Gali būti, jog ir pati lempa per stipri (didesnė temperatūra), negu pritaikyta gaubtui.
Tokia problema būdavo Ambassadorių ir Stradų gaubtam pritaikytiems tubulinei natrio lempai. Jų nebūdavę, tad įkišdavo gyvsidabrio lempas, kurios yra ne tik ovalinės formos, bet ir išspinduliuoja daugiau UV ir yra karštesnės... gaubtai susilankstydavo ir tada į juos patekdavo vabzdžiai... Pvz. Stradų Savanorių pr. Kaune gaubtai tik dabar pradeda gelsti, o jos sumontuotos prieš kokį 15 metų.
EDIT:
Vargšės Sintros...
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61478658
Netyčia radau reportažą apie lempų utilizavimo cechą Latvijoje.
http://tv.delfi.lt/video/6x6L5gQc/Paskutinis taisė Lich; 2013.05.31, 17:10.
Comment
-
Truputis Kauno vilniečio akimis...
Išnykęs Kaunas - tai ryškiai geltoni stulpai... Gaila, kad neišsaugojo Kaunas šio išskirtinumo.
Šviestuvas Elektrosvit 4441501, 2013-05, Juozapavičiaus pr. ištakos.
Nykstantis Kaunas - tai "šukos" su izoliatoriais ant troleibusinių atramų. 7-ojo deš. stilius. Man jos visada labai patikdavo, o Vilniuje tokių niekad nebuvo. Dabar ir Kaune jos sparčiai nyksta
Šviestuvas Shreder "Sintra", 2013-05, Kovo 11-osios g.
Comment
-
Parašė Godo Rodyti pranešimą
Nykstantis Kaunas - tai "šukos" su izoliatoriais ant troleibusinių atramų. 7-ojo deš. stilius. Man jos visada labai patikdavo, o Vilniuje tokių niekad nebuvo. Dabar ir Kaune jos sparčiai nyksta
Atvaizdas
Šviestuvas Shreder "Sintra", 2013-05, Tvirtovės g.
Comment
-
Šiek tiek vaizdų iš nelaikinosios duobių sostinės: Kleboniškio tiltas, vienintelė vieta, kur ne tik kiekvienas šviestuvas vis kitoks, bet ir lempos nuo kaitrinių iki natrio:
Pamenu kai dar švietė... Yra net keletas su užsilikusiom kaitrinėm lemputėm.
DRL'as nešviešia.
Natris šviečia iki šiol.Paskutinis taisė digital; 2022.04.16, 21:52.
- 1 patinka
Comment
-
Smulkmenų nežinau, bet "kartuvės" neatitikusios konkurso sąlygų, Alytuje išgaravo:
"Kartuvės" šioje vietoje 2011-taisiais: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=716Paskutinis taisė railman; 2013.07.01, 00:55.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNe Tvirtovės, o Kovo 11-osios. Šukos man taip pat labai patinka. Kadaise buvo ir Baršausko g., ir Raudondvario plente. Raudondvario plente atkarpomis dar yra išlikusių.
Parašė Ikarus280 Rodyti pranešimą
Parašė Ikarus280 Rodyti pranešimąDRL'as nešviešia.
Atvaizdas
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Iš seniai pamenu "LBL'us" Kernavėj. Ir štai atrodė, jog radau keletą užsilikusių miesto pakrašty - maniau, nieko ypatingo, net nefotografuosiu... Bet:
Pasirodo, tai rusiškos LBLų podielkos! Vadinasi, visame miestelyje tokių būta, tik seniau nesugebėjau jų atskirti nuo tikrųjų Galbūt jų mūsų miestuose buvo ir dar daugiau, bet anksčiau jų tiesiog neatskirdavau nuo tikrųjų? Dar apie juos kalbėta #987, #996. Pastaruoju metu ir ixbt buvo keletas diskusijų apie netikrus LBLus - t. y. RKU-01 06, 07, 011:
http://fotkidepo.ru/?id=photo:878237
http://fotkidepo.ru/?id=photo:878238
http://fotkidepo.ru/?id=photo:878241
Įdomu, kad tiksliai tokių kaip pas mus, su "etikete" šone, rusai pas save nepastebėjo...
Dar Kernavėje nemažai senos kartos "Stradų"
Ir dar štai toks neaiškus plastmasinių indų rinkinys...
- 2 patinka
Comment
Comment