Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gedimino prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, bet jei palyginsim abieju gatviu kokybe, vaizda, funkcionaluma. O be to siemet - atkarpa ties Lukiskiu aikste, kitamet - atkarpa iki Seimo. Tai tikrai nezinia kada ta eile ateis.

    Comment


      Siais metai turi viska pabaigti, iki Seimo .

      Comment


        Darbai pajudėjo

        Vakar aptvėrė teritoriją, o širyt jau pradėtas gremžti asfaltas.
        Dar buvo keista, kodėl prėjusią savaitę aptvėrė Lukiškių aikštės gabalą, bet ten pasirodo teritorija darbininkų vagonėliams, įrangai, medžiagoms.

        Comment


          Parašė Mantaz
          Akivaizdu, kad žmonės dėl nepastovaus laiko atprato vaikščioti viduriniąją dalimi
          Nepastovus laikas yra tik dalis problemos. Didesnė problema yra miesto idiotiškas "išplanavimas" ir praktiškai neegzistuojantis viešasis transportas. Pvz. man iš Londono priemiesčių yra daug lengviau nuvažiuoti pastrainioti Londono centre vakare, nei buvo tą patį padaryti Vilniuje, centre, gyvenant Pašilaičiuose pernai vasarą. Žmonėm paprasčiausiai nėra tikslo gaišti marias laiko vien tam, kad pasivaikščioti gražiai sutvarkytame centre, t.y. padaryti tai, kas panašaus dydžio, gerai išplanuotuose miestuose yra kasdienybė. Būtent dėl to centre statomų prekybos centrų (G9, GDP, Panorama) perspektyvos nėra tokios geros, kaip apie jas galvojama: taip, Vilnius yra pusė milijono gyventojų turintis, gana turtingas miestas, bet nereikia pamiršti, kad dėl transporto sistemos ir miesto planavimo "ypatumų", žmonėms daug labiau apsimoka tiesiog nueiti į savo vietinę Maximą.

          Kita vertus, nėra to blogo, kas neišeitų į "gerą": užtat turime keletą milžiniškų, nesutvarkytų miškų ir bruzgynų miesto centre, kas aišku automatiškai yra labai gerai ir apie jų kažkokį mažinimą ar užstatymą negali būti nei kalbos!
          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            Kad ir pavyzdžiui : Vilniaus oro uostas randasi 7 km nuo miesto centro, tuo tarpu Londono Gatwick oro uostas randasi 45 km nuo miesto centro. Bet kelionė viešuoju transportu iš Vilniaus užtrunka apie 20 min, Londone apie 35 min.

            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

            --------------------------------------------------

            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

            Comment


              Parašė John
              Planavimas savaime nera toks svarbus. Londono planavimas taip pat visiskai chaotiskas, bet tai nekelia problemu (isskyrus tiems, kas megsta keliauti masina is priemiesciu i centra )
              Planavimas manau yra dalis priežasties, dėl ko transporto sistema yra tokia prasta. Jei miestas būtų normaliai išplanuotas, reiktų trumpesnių tramvajaus linijų, mažiau autobusų maršrutų, kelių ir tt. ir pan. ir su dabartiniu investicijų į transportą dydžiu, būtų galima pasiekti kur kas geresnių rezultatų.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Kaip suprantu, Vilniuj su transportu blogai ir dėl to, jog sovietų valdžia numatė vienokias vystymosi gaires, tuo tarpu po nepriklausomybės plėtrai teko pakrypti visai kitaip. Strategine perspektyva buvo planuotas kitoks rajonų tankumas, kiti gyventojų darbo srautai, ką ten šnekėt - turbūt nesitikėta, kad tiek automobilių atsiras trispalvėm suplėvesavus Dabar valdžia bando kažkokius lopus dėt ant dabartinėmis sąlygomis beplyštančio tuometinio išplanavimo.
                Dėl Gedimino prospekto: sudomino žodžiai, kad kitamet baigs prospektą. Na tas tai mažai tikisi, žinant, kaip pas mus darbai juda Spaudoj rašo, kad tą atkarpą atitvers gegužės 8. Sunku patikėt, kad per šiuos metus, kaip kažkas rašo, užbaigtų prospekto atkarpą ties Lukiškėmis + pačias Lukiškes. Tai turbūt bendrą prospekto remontą pabaigs kokiais 2008, iki Vilniaus - Eur. Kult. Sost. kadencijos pradžios.
                Man šiaip kitas klausimas - kodėl pradėjo tvarkyt tik įpusėjus vasarai, juk čia pat ruduo. Iki kokio spalio vidurio tvarkys ir basta, paliks užtvertą, po to pavasarį atnaujins. Ar ne geriau būtų buvę viešuosius pirkimus dėl remonto skelbt ne gegužės 29, kaip dabar darė, o tarkim kovo 29, o darbus pradėt balandžio gale? Dirbt šiais metais galėtų ne 3, o 6 mėnesius ir dar šiemet atidaryt suremontuotą dalį..
                Rimui_OK - pastebėjau, tarp kai kurių žmonių populiari nuomonė, kad reiktų nebetęst prosp. remonto, ir skirt tas lėšas Vilniaus gatvei, Senamiesčio gatvelėms. Nepritariu šitam - prospektui reik išlaikyt vientisą stilių, nes neremontuota dalis dabar atrodo kaip antrarūšė. Dėl manęs, remontas apskritai nebuvo būtinas, bet jei jau pradėjo, tepabaigia. Ta dalis pakankamai svarbi, ir yra neatidėliotinų sprestinų problemų. Į šią prospekto dalį - valdžios įstaigas važinėja jau ne senukų turistėlių grupės, o rimti solidūs užsienio pareigūnai, nuo kurių nemažai priklauso investicijos. Taip pat šią dalį svarbu atlaisvinti nuo automobilių - aikštelė po Lukiškėmis būtų tikrai vykęs sprendimas. Pasivaikščiokit po neremontuotos dalies kiemus - gyventojam net nėr kur savo mašinų statyt, darbuotojai pristato.

                Comment


                  Parašė furtivete
                  Rimui_OK - pastebėjau, tarp kai kurių žmonių populiari nuomonė, kad reiktų nebetęst prosp. remonto, ir skirt tas lėšas Vilniaus gatvei, Senamiesčio gatvelėms. Nepritariu šitam - prospektui reik išlaikyt vientisą stilių, nes neremontuota dalis dabar atrodo kaip antrarūšė. Dėl manęs, remontas apskritai nebuvo būtinas, bet jei jau pradėjo, tepabaigia.
                  Aš už tai, kad sutvarkytų Gedimino prospekta iki V.Kudirkos g. (t.y. įskaitant tą dalį kur dabar tvarko). Bet tolesnė atkarpa tikrai neatrodo blogesnio stovio, nei kitos svarbios miesto gatvės (nebūtinai senamiesčio). O pvz. Šventaragio ir B.Radvilaitės gatvės, kuriomis ištisai važiuoja turistai ir svečiai yra tragiškos ir duobėtos.
                  Dėl Gedimino prospekto tęstinumo, tai V.Kudirkos g./J.T.Vaižganto g. sankryža labai normaliai užbaigtų suremontuotą 1,2km ilgio prospekto atkarpą. Nuo ten, tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautai išsiskirsto ir retai kas tęsia judėjimą tiesiai.

                  Comment


                    Parašė John
                    Reikia i gatves paleisti daugiau autobusu, daugiau marsutu bei didesniu dazniu, gerinti keleiviu informavimo sistema. Tramvajaus irengimas irgi cia yra visiskai esminis dalykas. Taip pat imti (netiesiogiai) riboti privaciu automobiliu judejima miesto centre.
                    Dar vienas dalykas, kurio nelabai suvokiu, kodel autobusai Vilniuje vaziuoja taip letai net ir esant tuscioms gatvems.
                    Kai gatvės užsikimšusios, tai nelabai aišku kur pasidėtų papildomi autobusai. Žinoma reikėtų daugiau piešti "A" juostų, labiau kontroliuoti nachalus lendančius į tas juostas ir aišku taxistam uždrausti ten lysti, nes nematau jokio privalumo, kuo taxistas vežantis 1-2 žmones yra geresnis už paprastą vairuotoją.

                    Comment


                      Kaip tai tolesnė Gedimino prospekto dalis neatrodo blogesnio stovio, nei iki šiol sutvarkytoji. Man kažkaip skamba kaip visiška nesamonė . Kas liečia kitas nesutvarkytas gatves, tai manau atsiras papildomų lėšų ir joms ateityje

                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                      --------------------------------------------------

                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                      Comment


                        Tolesnė atkarpa nėra blogo stovio naudojimo prasme, bet mano nuomone, estetine prasme nusileidžia suremontuotajai. Žinoma, čia skonio reikalas, kaip kam gražiau, bet sutikim, kad geriau, kai gatvė stilistiškai vientisa. Dar atkreipiu dėmesį - kadangi toje dalyje dažnai tenka būti dieną, kartais ir vakare, tai matosi kai kurie nemalonūs skirtumai. Neremontuotos dalies apšvietimas tikrai nekoks - tarp namų ant lynų pakabinti žibintai (karo metas, ar ka? ). Dar pridėkim jų oranžinę šviesą bei tankią medžių lapiją - naktį ta dalis atrodo gan niūriai bei sudaro nesaugumo įspūdį. Kitaip yra suremontuotoje dalyje.
                        Tikėdamasis remonto tikiuosi ir eismo pertvarkymo. Srautai, nors ir skirstosi, toj prospekto dalyj mano pastebėjimais gana gausūs - dieną kartais sunku pereit prospektą, nors tai ir pėsčiųjų zona. Vakarais kamščiai bent į vieną pusę irgi tokie gėdos nedarantys Sutinku, kad prospektu važiuojantys pro Lukiškių aikštę retai tęsia judėjimą tiesiai, ir pasuka į Kudirkos ar Vaižganto g., bet mašinų ten visvien pakanka. Laukiu panašaus ribojimo, kaip suremontuotoj dalyj, kur kelkraščiai nėra masiškai apstatyti.
                        Dėl autobusų tai visai pritariu Rimui_OK. Dar paminėčiau žmogiškąjį faktorių, kurį pastebėjau - kai kurie vairuotojai mėgsta užsistovėti žieduose, o paskui per greit, ne pagal tvarkaraščius pralekia stoteles ir gale visvien būna laiku. Nors gal to ir nepakeisi, važiuot tvarkingai pagal instrukcijas atsibosta.

                        Comment


                          Parašė blitz
                          Nepastovus laikas yra tik dalis problemos. Didesnė problema yra miesto idiotiškas "išplanavimas" ir praktiškai neegzistuojantis viešasis transportas. Pvz. man iš Londono priemiesčių yra daug lengviau nuvažiuoti pastrainioti Londono centre vakare, nei buvo tą patį padaryti Vilniuje, centre, gyvenant Pašilaičiuose pernai vasarą. Žmonėm paprasčiausiai nėra tikslo gaišti marias laiko vien tam, kad pasivaikščioti gražiai sutvarkytame centre, t.y. padaryti tai, kas panašaus dydžio, gerai išplanuotuose miestuose yra kasdienybė. Būtent dėl to centre statomų prekybos centrų (G9, GDP, Panorama) perspektyvos nėra tokios geros, kaip apie jas galvojama: taip, Vilnius yra pusė milijono gyventojų turintis, gana turtingas miestas, bet nereikia pamiršti, kad dėl transporto sistemos ir miesto planavimo "ypatumų", žmonėms daug labiau apsimoka tiesiog nueiti į savo vietinę Maximą.

                          Kita vertus, nėra to blogo, kas neišeitų į "gerą": užtat turime keletą milžiniškų, nesutvarkytų miškų ir bruzgynų miesto centre, kas aišku automatiškai yra labai gerai ir apie jų kažkokį mažinimą ar užstatymą negali būti nei kalbos!
                          Londonas turi metro, dėl ko apeinami kamščiai ir pan. Pritraukti Vilniaus viešojo transporto sistemą iki Londono lygio atsieitų pasakiškus pinigus, kurie neatsipirktų arba atsipirktų labai negreitai. Prie to paties reikėtų palyginti ir kainas, kurias mokame važiuodami Londono ir Vilniaus viešuoju transportu.
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            Dirba.


                            Comment


                              Kadangi buvo sugedus mano mašina praėjusią savaitę, pasiskolinau dviratį ir kas ryt į darbą ir atgal važinėjau dviračiu. Žinot visai patiko gana greitai ir sveikai pasiekiu darbą. Tik erzina prasti dviračių takai ar jų nebuvimas. Nelabai malonu važiuoti kai kas 100 metrų tau reikia nušokti nuo bordiūro ir vėl užlipti prieš kitą. Manau tokiam mieste kaip Vilnius bent jau vasaros metu reikia skatinti žmones važinėti dviračiais. Aišku prieš tai sutvarkant dviračių takus.

                              Comment


                                Prisidedu prie to, kad Vilniaus transportas nera idealus. Manyciau reiketu ieskoti kaip sumazinti islaidas, o po to didinti paslaugu kokybe. Nes tokiose bendrovese visada yra svaistomi pinigai. Pirmi zingsniai jau padaryti - ivesta bendra bilietu sistema. Reiketu eiti toliau - pvz is viso atsisakyti troleibusu. Nes ivairove yra visada brangus malonumas. Kad ir nauju transportu priemoniu isigijimas butu pigesnis uzsakant visus autobusus vienoje gamykloje nei 10 troleibusu Cekijoj, o desimt autobusu Lenkijoj. Nauju vairuotoju apmokymas vyktu greiciau ir butu pigesnis kaip ir technine prieziura. Galimybiu daug tik reikia akstino...
                                Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                Comment


                                  Parašė keen
                                  Prisidedu prie to, kad Vilniaus transportas nera idealus. Manyciau reiketu ieskoti kaip sumazinti islaidas, o po to didinti paslaugu kokybe. Nes tokiose bendrovese visada yra svaistomi pinigai. Pirmi zingsniai jau padaryti - ivesta bendra bilietu sistema. Reiketu eiti toliau - pvz is viso atsisakyti troleibusu. Nes ivairove yra visada brangus malonumas. Kad ir nauju transportu priemoniu isigijimas butu pigesnis uzsakant visus autobusus vienoje gamykloje nei 10 troleibusu Cekijoj, o desimt autobusu Lenkijoj. Nauju vairuotoju apmokymas vyktu greiciau ir butu pigesnis kaip ir technine prieziura. Galimybiu daug tik reikia akstino...
                                  Atsisakyti troleibusų? Kaži ar gera mintis? Įdomu kieno pigesnės eksploatacinės išlaidos ir kas mažiau aplinką teršia autobusai ar troleibusai?

                                  Comment


                                    Manau, kad Vilniaus viešojo transporto bėda yra greitis, o ne dažnis. Šia prasme turėtų gerokai pasitarnauti greitasis tramvajus.
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Aplinka labiau tersia autobusai, ypac seni. Visgi nauji autobusai, ko gero, aplinka tersia minimaliai, ypac jei dar vietoj dyzeliuko i juos ipilama augalinio aliejaus (kas, kiek zinau, sekmingai daroma ir Vilniuje). Troleibusai nera labai perspektyvu, nes jiems reikia atitinkamos infrastrukturos, kuri irgi kainuoja.
                                      Dyzelinas su augaliniu aliejumi tersia tiek pat, jei ne daugiau. Sumines CO2 ir NOx emisijos mazesnes
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Nesuprantu kodel daug kas nori is viesojo transporto pelno? Juk i kelius automobiliams investojama kur kas daugiau ir pelno niekas net nesitiki, maza to uz vaziavima keliu apskritai nereikia moketi.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Kaip bebutu dabar tersiama kur kas maziau, nei anksciau. O nejau pats siulai pletoti troleibusu tinkla?
                                          Ar as kur nors suponavau pletoti troleibusu tinkla?

                                          mano nuomone

                                          1. Visiskai atnaujinti esama autobusu ir troleibus parka.
                                          2. Pertvarkyti kai kurias gatves ir sankryzas ir visuomeniniam transportui suteikti REALIA pirmenybe.
                                          3. Isteigti 2-3 greitojo tramvajaus linijas pasinaudojus esama troleibusu liniju infrastruktura.

                                          paprasti trys punktai, nesuprantu kodel isrinkta miesto valdzia delsia
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X