Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gedimino prospektas
Collapse
X
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąViskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEsmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 11:10.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąA tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
Kad automobiliai parkuojasi aišku nenormalu, ir tie automobiliai kiek pastebiu yra blokuojami. Kitas reikalas visokia spec. technika ir mikriukai, kuriems iš ties reikia sostoti ten.Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 11:12.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąTai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąjeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąkartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...
Comment
-
Keli "verslininkai" kažko užsimanė, o buka miesto valdžia vykdo. Lyg atnaujinus eismą, baigsis krizė ir visi puls pirkti skudurus su 100% antkainiu. O realiai žmonių Gedimino prospekte bent jau šiuo metu, kai geras oras dar daugiau nei būdavo ankstesniais metais. Kitas klausimas, kiek jie išleidžia. Jų išlaidos tikrai nepadidės paleidus eismą (gal užklys maža dalis akropolių/panoramų/ozų... klientų).
Comment
-
Manau esmė yra nepastatytuose požeminiuose parkinguose. O tos kelios parkavimo vietos Gedimino pr. kelkraščiuose nieko nesprendžia.Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Čia reikia keisti gyventojų ir verslininkų požiūrį iš esmės. Ką ir bandė daryti Zuokas.
Kad žmonėms ėjimas per pėsčiųjų zoną irgi gali būti laisvalaikio ar pramogos dalis.
Sunkiai suvokiama buvo ir "Gedimino 9" koncepcija, prikemšant eilinių parduotuvėlių. Kažkaip su tuo apsipirkinėjimu pas mus išsigimę, normaliai žmogus atėjo, apsipirko ir kuo greičiau dingo su nešuliais. Tai iš ties ką jam veikti pėsčiųjų gatvėje? Ten turėjo būti pramogų ir laisvalaikio centras, tuo pačiu ir aplinkinės erdvės su prospektu būtų kaip tęsinys ir tada jau reikėtų dar rimčiau riboti eismą.
Comment
Comment