Jau po mėnesio vairuotojai Gedimino prospektu galės važiuoti nuo jo pradžios iki pabaigos.
Spalio pabaigoje ketinama galutinai užbaigti Gedimino prospekto rekonstrukciją ir šia gatve paleisti eismą.
Šiuo metu baigiama rekonstruoti atkarpa nuo Gynėjų gatvės iki Žvėryno tilto.
Dėl prospekto tvarkymo darbų kurį laiką buvo uždarytas eismas A.Goštauto gatvės ir Žvėryno tilto sankryžoje. Buvo draudžiama važiuoti ir per patį tiltą.
Atlikus svarbiausius gatvės rekonstravimo darbus, eismas šioje sankryžoje vėl atnaujintas.
Šiuo metu Gedimino prospekto pabaigoje darbininkai atlieka tiktai kosmetinius patvarkymus – baigiamos kloti šaligatvio trinkelės, įrenginėjami suoleliai.
Pagrindinės miesto gatvės tvarkymu besirūpinančios bendrovės „Vilniaus kapitalinė statyba“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Stanislovas Šriūbėnas tikino, jog prospektas rekonstruoti bus baigtas kaip ir numatyta.
„Nevėluosime nė dienos. Žadėjome darbus baigti iki spalio pabaigos, taip ir bus. Džiugu, kad darbai vyko sklandžiai, nekilo jokių problemų.
Kai galutinai baigsime tvarkyti gatvę, čia pasodinsime ir medelių, sutvarkysime sankryžą, bus dviračių takas“, – teigė S.Šriūbėnas.
Gedimino prospekto rekonstrukcija keliais etapais truko 7 metus. Iš viso buvo rekonstruota beveik 1700 metrų ilgio gatvė.
Paskutinis etapas – atkarpa nuo Lukiškių aikštės iki Žvėryno tilto – savivaldybei kainavo 15 mln. litų.
Jau po mėnesio vairuotojai Gedimino prospektu galės važiuoti nuo jo pradžios iki pabaigos.
Spalio pabaigoje ketinama galutinai užbaigti Gedimino prospekto rekonstrukciją ir šia gatve paleisti eismą.
<...>
„Nevėluosime nė dienos. Žadėjome darbus baigti iki spalio pabaigos, taip ir bus. Džiugu, kad darbai vyko sklandžiai, nekilo jokių problemų.
lrytas.lt
Kiek keista, nes ant stendo nurodyta visos rekonstrukcijos pabaigos data - š.m. spalio 9 diena. Ar tai yra spalio pabaiga? Dėl eismo atnaujinimo, tai prieš pat užtveriant tą atkarpą ant gretimų namų sienų buvo pribaksnota lapukų (gyventojams), kad eismas bus uždarytas iki š.m. spalio 1 dienos, kas juo labiau neprimena spalio pabaigos. O jie džiaugiasi, kad darbai nevėluoja. Tai ar stende netiesa, ar jie visgi vėluos pabaigt, ar straipsny kažkas supainiojo mėnesius? Palyginimui: spalio 1 - po nepilnos savaitės, spalio 9 - po lygiai dviejų savaičių, o ne mėnesio.
Panašu, kad tiesa straipsny, nes jau spalio 11 diena, o eismas vis dar neatidarytas. Tik nesuprantu kam nurodyti datą stende. Orientacijai? Kodėl tada nurodyta tiksli data? Užtektų mėnesio. Kiek pastebėjau kitais panašių darbų atvejais, datų griežtai laikomasi (nebent baigiama dar anksčiau). Pvz. prieš tai rekonstruojamą Gedimino pr. atkarpą (tarp Gynėjų g. ir Tumo-Vaižganto-Kudirkos g. sankryžos) užbaigė griežtai žadėtą dieną (2007 12 05), dar pamenu berods apie pietus eismą paleido. Kas sutrukdė dabar? Darbai prasidėti nevėlavo. Oras lyg ir gana tinkamas buvo. Bombų berods neberado.
Negana to, kai buvo nurodyta ši pabaigos data, vis dar buvo planuojama, jog rekonstrukcija apims ir Lukiškių aikštę, ir Nepriklausomybės aikštę (prie Mažvydo/Seimo). Šios rekonstrukcijos neįvyko, taigi, darbų buvo pastebimai mažiau, bet vis tiek nespėjo. Kodėl?
Vienintelis dalykas, kuris ateina į galvą, tai kad galbūt vėlavo pinigai iš valdžios. Bet kodėl tada straipsny spalio pabaigą pateikia netgi kaip normą (cituoju "nevėluosime nė vienos dienos"), kai stende akivaizdžiai parašyta kitaip?
Jau lapkričio 1 diena, paskutinė rekonstruojama atkarpa iš pažiūros tinkama naudojimui, bet transportui dar neatidaryta. Darbo dienomis darbininkai vaikšto ja nieko sudėtingesnio nedarydami, kartais pašluoja, bet užtvarų nenuima. Praleisti ne tik terminai, užrašyti ant stendo, bet ir prieš mėnesį paminėti lryte ("Nevėluosime nė dienos. Žadėjome darbus baigti iki spalio pabaigos, taip ir bus", "Jau po mėnesio vairuotojai galės važiuoti Gedimino prospektu nuo jo pradžios iki pabaigos" (Kemos pranešime, 2008 09 24)).
Siandien Sostinej parasyta, kad atidarys ketvirtadieni vakare. taip pat parasyta, kad visi darbai baigti laiku iki spalio pabaigos dabar liko tik pasluoti - tai ir sluoja dabar
Siandien Sostinej parasyta, kad atidarys ketvirtadieni vakare. taip pat parasyta, kad visi darbai baigti laiku iki spalio pabaigos dabar liko tik pasluoti - tai ir sluoja dabar
turiu nuliudint nes darbai gal niekad ir nesibaigs nes bus vel remontuojamos sankryzos nes ten jau issivaiksciojo pliteles.
Jau kuris laikas darbininkai pluša trijose paskutinėse atkarpose ir keičia suskilusias plyteles. Taip pat iš naujo dėlioja perėją ir pan.
Pasižiūrėjus dar senesnes atkarpas matosi nemažai suskilusių plytelių. Ar nebus taip, kad šitos naujos tiek neatsparios, kad senosios būtų jas pergyvenusios
šiandien atkarpoje nuo Tumo-Vaižganto g. iki senojo Žvėryno tilto sukabinti kelio ženklai draudžiantys eismą vakare/naktį ir savaitgaliais, taip pat mačiau analogišką ženklą ties įvažiavimu iš Jasinskio g. į Rotundo g. Ar ir prieš rekonstrukciją toje atkarpoje buvo draudžiamas eismas savaitgaliais ir vakarais? Kiek pamenu dažnokai važiuodavau į Maximą Gedimino pr. prieš Seimą, niekda nebuvo problemų...
šiandien atkarpoje nuo Tumo-Vaižganto g. iki senojo Žvėryno tilto sukabinti kelio ženklai draudžiantys eismą vakare/naktį ir savaitgaliais, taip pat mačiau analogišką ženklą ties įvažiavimu iš Jasinskio g. į Rotundo g. Ar ir prieš rekonstrukciją toje atkarpoje buvo draudžiamas eismas savaitgaliais ir vakarais? Kiek pamenu dažnokai važiuodavau į Maximą Gedimino pr. prieš Seimą, niekda nebuvo problemų...
Po rekonstrukcijos padaugėjo draudimų - visame Gedimino pr. sustoti draudžiama (anksčiau buvo mokamas stovėjimas kelkraščiuose). Beje, pastebėjau, kad gan aktyviai gaudo ir blokuoja ratus stovintiems. Daug kas pražiūri, berods, anksčiau buvusį, ir išlikusį ženklą: atkarpa tarp Gynėjų g. ir Tumo - Vaižganto g. - gyvenamoji zona, taigi, pėstiesiems pirmenybė, greitis - ne daugiau 20 km/h.
Jau kuris laikas darbininkai pluša trijose paskutinėse atkarpose ir keičia suskilusias plyteles. Taip pat iš naujo dėlioja perėją ir pan.
Pasižiūrėjus dar senesnes atkarpas matosi nemažai suskilusių plytelių. Ar nebus taip, kad šitos naujos tiek neatsparios, kad senosios būtų jas pergyvenusios
Išties, darbininkai nuolat užsitvėrę tai vieną, tai kitą eismo juostą, tai vienur, tai kitur. Gerai neišmanau tokiuose dalykuose, bet galbūt plytelės skeldėja todėl, kad joms tenka per didelis krūvis? Gedimino prospekte darbo dienom tikrai nemažas eismas. Man atrodo, kad dar pradedant rekonstrukciją (2002 m., regis?), buvo tikimasi, kad Gedimino prospekte mašinų per tą laiką sumažės, o gatvė įgaus daugiau pėsčiųjų alėjos požymių. Oranžiniais dviračiais dar tikima buvo.. Neveltui prospekto važiuojamoji dalis po rekonstrukcijos susiaurinta, įrengti dviračių takai, įvairūs draudimai ir ribojimai (prospekto pradžioj - netgi kuoliukai). Tad gal ir nevargo su plytelėm, paėmė dekoratyviškesnes ir pigesnes.
Kitas dalykas, kad senos plytelės buvo dedamos irgi dar tada, kai nebuvo tikimąsi didelio eismo. Ir ką, laikė daugybę metų net tam eismui atsiradus.
Po rekonstrukcijos padaugėjo draudimų - visame Gedimino pr. sustoti draudžiama (anksčiau buvo mokamas stovėjimas kelkraščiuose). Beje, pastebėjau, kad gan aktyviai gaudo ir blokuoja ratus stovintiems. Daug kas pražiūri, berods, anksčiau buvusį, ir išlikusį ženklą: atkarpa tarp Gynėjų g. ir Tumo - Vaižganto g. - gyvenamoji zona, taigi, pėstiesiems pirmenybė, greitis - ne daugiau 20 km/h.
Yra atsiradęs naujas ženklas atkarpoje link Seimo - sustoti galima vieną valandą per dieną, kitu laiku sustoti draudžiama. Gal ir teisingai padaryta, nes kitaip niekada nebūtų galima iškrauti prekių.
Gyvenamoji zona yra visame Gedimino pr. tačiau čia akivaizdus pavyzdys kaip mūsų vairuotojai išmano KET ir paiso kelio ženklų. Beveik niekad vairuotojai nepraleidžia pėsčiųjų bandančių eiti ne ties perėjomis. Tuo pačiu niekada nesu matęs, kad policininkai rūpintųsi šio ženklo paisymo ne tik Gedimino pr. bet ir kitose vietose pvz Užupio g. Tad iš esmės turime negaliojantį ženklą
Yra atsiradęs naujas ženklas atkarpoje link Seimo - sustoti galima vieną valandą per dieną, kitu laiku sustoti draudžiama. Gal ir teisingai padaryta, nes kitaip niekada nebūtų galima iškrauti prekių.
Gyvenamoji zona yra visame Gedimino pr. tačiau čia akivaizdus pavyzdys kaip mūsų vairuotojai išmano KET ir paiso kelio ženklų. Beveik niekad vairuotojai nepraleidžia pėsčiųjų bandančių eiti ne ties perėjomis.
Manau, kad dėl prekių iškrovimo teisingai padaryta.
O dėl gyvenamosios zonos, jau prieš kurį laiką kilo klausimas, į kurį nerandu atsakymo. Kam gyvenamojoj zonoj reikalingos pėsčiųjų perėjos? Juk tokioj zonoj pėstieji turi teisę eit per gatvę kada panorėję (aišku, nešokdami po ratais).
Baigti pagrindinės Vilniaus gatvės - Gedimino prospekto paskutinės atkarpos rekonstrukcijos darbai. Ketvirtadienį rengiama oficiali Gedimino prospekto statybos ir remonto darbų pabaigtuvių ceremonija, pranešė Vilniaus miesto savivaldybė.
Vilniaus statybų bendrovė "Luidas" už 44,5 mln. litų rekonstravo paskutinę 831 metro ilgio Gedimino prospekto atkarpą nuo Lukiškių aikštės iki Žvėryno tilto. Darbai buvo pradėti 2006 metų liepą.
Gedimino prospekto rekonstrukcija nuo Jogailos gatvės iki Lukiškių aikštės kainavo apie 21 mln. litų, o nuo Arkikatedros iki Jogailos gatvės - apie 25,5 mln. litų.
Paskutinė atkarpa jau atidaryta. Tačiau dar nemačiau veikiant šviesoforų sankryžoj tarp prospekto, Goštauto g. ir senojo Žvėryno tilto - visi tik geltonai mirksi.
Na, peržiūrėjęs senąsias prospekto nuotraukas gal ir sutikčiau, kad dabar jis geriau sutvarkytas, bet vis vien nesuprantu, kam išvis reikėjo tos dviračių linijos - juk ir taip ant jos kasdien visokie Corpus Diplomaticus ar šiaip paprasti piliečiai išsirikiuoja. Aišku - žiema, ir rodos pasnigus - jau neproblema. bet kai tvarkė, gi žinojo, kad mašinų srautas didėja.
Na, peržiūrėjęs senąsias prospekto nuotraukas gal ir sutikčiau, kad dabar jis geriau sutvarkytas, bet vis vien nesuprantu, kam išvis reikėjo tos dviračių linijos - juk ir taip ant jos kasdien visokie Corpus Diplomaticus ar šiaip paprasti piliečiai išsirikiuoja. Aišku - žiema, ir rodos pasnigus - jau neproblema. bet kai tvarkė, gi žinojo, kad mašinų srautas didėja.
Labai gerai kad įrengė dviračių juostas. Tokios juostos turėtų būti įrengtos visose Vilniaus centrinėse gatvėse, o kadangi ten išsirikiuoja visokie, tai klausimas turėtų kilti ne kodėl dviračių juostas ten įrengė, bet kur eismą prižiūrintys pareigūnai bastosi ir kodėl tų visokių nebaudžia?
Gal dar sugalvosi senamiesty šaligatvius išnaikint ir papildomas automobiliams juostas padaryt, nes gi automobilių srautas didėja? Vilniaus problema ne siauros gatvės bet didėjantis automobilių srautas, tad prieš jį ir reikia kovoti.
Na, peržiūrėjęs senąsias prospekto nuotraukas gal ir sutikčiau, kad dabar jis geriau sutvarkytas, bet vis vien nesuprantu, kam išvis reikėjo tos dviračių linijos - juk ir taip ant jos kasdien visokie Corpus Diplomaticus ar šiaip paprasti piliečiai išsirikiuoja. Aišku - žiema, ir rodos pasnigus - jau neproblema. bet kai tvarkė, gi žinojo, kad mašinų srautas didėja.
Prie mano namo taip pat yra nutiestas dviračių takas, kuris vakare ir ryte būna pilnai arba beveik pilnai užstatytas, o dieną, net ir vasarą, jis taip pat nebūna laisvas nuo mašinų.
Tai nejaugi siūlai šią problemą spręsti naikinant dviračių taką ir praplatinant automobilų aikštelę? O gal problemos priežastį galime įžvelgti vairuotojų kultūroje? Juk ne visi sugeba pavažiuoti šimtą metrų toliau ir pastatyti mašiną tuščiame kelkraštyje. Manau, taip pačiai vyksta ir centre.
Comment