Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Prekybos centrai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Woltas pakeitė koncepciją, kaip valgom restoranuose, About you kaip perkam drabužius, Corona kaip dirbam ofise, Barbora keičia kaip perkam grietinę. Online nemažai reikalų sutvarkyti žymiai greičiau ir patogiau nei kažkur be reikalo važinėti, laukti eilėse ir tampytis. Aišku konservatyvesni žmones mažiau linkę naudotis technologijomis ir mažiau taupo savo laiką. Komunalinius gal irgi mokat su knygele pašte? Pensininkai jums irgi galėtų paaiškint, kad taip greičiau nei ten internete spaudyti daug mygtukų.
    Nekeičia, nes jei keistų, Barboroje būtų atliekami bent kokie 20 ar 30% apsipirkimų, o ne 0.1%.

    Comment


      #22
      Parašė John Rodyti pranešimą

      Nekeičia, nes jei keistų, Barboroje būtų atliekami bent kokie 20 ar 30% apsipirkimų, o ne 0.1%.
      Tuo labiau, Barboros tipo paslaugos yra kol kas nuostolingos, anksčiau ar vėliau didės pristatymo kaina arba prekių kainos. Net ir žmonių ar maisto pavežėjimas yra kol kas nuostolingas, kompanijos tikisi turėti monopolį rinkoje ir suburti lojalių klientų ratą, kurie mokėtų dideles pristatymo kainas.
      Bet kuriuo atveju, tol kol šitoms paslaugos teikti reikės žmogiškojo kapitalo, jos bus nišinės paslaugos kurios didelės įtakos daugumos visuomenės gyvenimo būdui nedarys. Kitu atveju, darbuotojų paklausa išpūstų atlyginimus, kas padidintų kainas ir sumažintų paslaugos paklausą, tai balansas ir nusistovės ties keliais procentais gyventojų.

      Comment


        #23
        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Tuo labiau, Barboros tipo paslaugos yra kol kas nuostolingos, anksčiau ar vėliau didės pristatymo kaina arba prekių kainos. Net ir žmonių ar maisto pavežėjimas yra kol kas nuostolingas, kompanijos tikisi turėti monopolį rinkoje ir suburti lojalių klientų ratą, kurie mokėtų dideles pristatymo kainas.
        Bet kuriuo atveju, tol kol šitoms paslaugos teikti reikės žmogiškojo kapitalo, jos bus nišinės paslaugos kurios didelės įtakos daugumos visuomenės gyvenimo būdui nedarys. Kitu atveju, darbuotojų paklausa išpūstų atlyginimus, kas padidintų kainas ir sumažintų paslaugos paklausą, tai balansas ir nusistovės ties keliais procentais gyventojų.
        Manau geras ir ypač optimistinis ateities prognozių variantas yra UK, kuri yra bene dešimtmečiu (o gal ir toliau) priekyje likusio pasaulio pagal E-prekybą, įskaitant supermarketus. Ten dabar, berods apie 10-12% visų grocers pardavimų online. Ir tai šalyje, kur didelis gyventojų tankis, puiki infrastruktūra ir e-prekybai imli visuomenė. Tai va tokia, geriausiu atveju, bus ateitis po 10-15 metų. Nors, turint omeny mūsų šalies ypatumus (visų pirma, mažesnis tankis), šitą skaičių galima drąsiai mažinti per pus ar bent kokiu trečdaliu. Tai tiek tos alternatyvos.
        ​​​

        Comment


          #24
          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Tuo labiau, Barboros tipo paslaugos yra kol kas nuostolingos, anksčiau ar vėliau didės pristatymo kaina arba prekių kainos. Net ir žmonių ar maisto pavežėjimas yra kol kas nuostolingas, kompanijos tikisi turėti monopolį rinkoje ir suburti lojalių klientų ratą, kurie mokėtų dideles pristatymo kainas.
          Bet kuriuo atveju, tol kol šitoms paslaugos teikti reikės žmogiškojo kapitalo, jos bus nišinės paslaugos kurios didelės įtakos daugumos visuomenės gyvenimo būdui nedarys. Kitu atveju, darbuotojų paklausa išpūstų atlyginimus, kas padidintų kainas ir sumažintų paslaugos paklausą, tai balansas ir nusistovės ties keliais procentais gyventojų.
          Čia jūs rimtai, manot, kad maistą, žmones kažkas vežioja nemokamai ir dar ne vienerius metus? Na tada tuo labiau apsimoka tokiomis paslaugomis naudotis, jei gaunam naudos daugiau už vertę (t.y. atvežimą kompensuoja atitinkamai uberis, restoranas ar Barboros atveju paprasti maximos klientai. Plius visa tai sustainable (atsisakymas bereikalingų kelionių), kas dabar madoje.
          Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.12, 08:37.
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė John Rodyti pranešimą

            Manau geras ir ypač optimistinis ateities prognozių variantas yra UK, kuri yra bene dešimtmečiu (o gal ir toliau) priekyje likusio pasaulio pagal E-prekybą, įskaitant supermarketus. Ten dabar, berods apie 10-12% visų grocers pardavimų online. Ir tai šalyje, kur didelis gyventojų tankis, puiki infrastruktūra ir e-prekybai imli visuomenė. Tai va tokia, geriausiu atveju, bus ateitis po 10-15 metų. Nors, turint omeny mūsų šalies ypatumus (visų pirma, mažesnis tankis), šitą skaičių galima drąsiai mažinti per pus ar bent kokiu trečdaliu. Tai tiek tos alternatyvos.
            ​​​
            Kodėl manot, kad 12% yra maksimumas, jei prieš kelis metus tas skaičius buvo tik keli procentai? Ateityje tas prekes surinkinės ne žmonės su rankytėmis, o robotai ir atveš autonominės auto, tai kaštai tik mažės, nebebus prasmės laikyti didžiules prekybines sales su išdėstytais produktais ir parkingų laukais aplink, ypač tokiame mieste kaip Londonas, kur žemė aukso vertės.
            Flickr

            Comment


              #26
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Čia jūs rimtai, manot, kad maistą, žmones kažkas vežioja nemokamai ir dar ne vienerius metus? Na tada tuo labiau apsimoka tokiomis paslaugomis naudotis, jei gaunam naudos daugiau už vertę (t.y. atvežimą kompensuoja atitinkamai uberis, restoranas ar Barboros atveju paprasti maximos klientai
              Uberis iš principo tą ir daro investuotojų pinigais dempinguodamas kainas. Barbora irgi su nemokamu pristatymu be minimalaus krepšelio. 50ct už pakavimą tikrai nepadengia visų išlaidų.

              Comment


                #27
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kodėl manot, kad 12% yra maksimumas, jei prieš kelis metus tas skaičius buvo tik keli procentai? Ateityje tas prekes surinkinės ne žmonės su rankytėmis, o robotai ir atveš autonominės auto, tai kaštai tik mažės, nebebus prasmės laikyti didžiules prekybines sales su išdėstytais produktais ir parkingų laukais aplink, ypač tokiame mieste kaip Londonas, kur žemė aukso vertės.
                Autonominės auto važinės, geriausiu atveju, po 30-40 metų. Mūsų jau gal ir gyvų nebebus

                Comment


                  #28
                  Autonominio dviračio dar ilgiau nebus.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    #29
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Uberis iš principo tą ir daro investuotojų pinigais dempinguodamas kainas. Barbora irgi su nemokamu pristatymu be minimalaus krepšelio. 50ct už pakavimą tikrai nepadengia visų išlaidų.
                    O kokia prasmė Barborai dempinguoti, jei konkurentų net nėra?
                    Flickr

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      O kokia prasmė Barborai dempinguoti, jei konkurentų net nėra?
                      Konkrentai ant kiekvieno kampo - maximos, lidlai, rimi... Kažkaip reikia pritraukt išbandyti.

                      Comment


                        #31
                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Konkrentai ant kiekvieno kampo - maximos, lidlai, rimi... Kažkaip reikia pritraukt išbandyti.
                        O kam tada Rimi, Iki apskirtai bando konkuruoti su Barbora ir lenda į nuostolingą veiklą?
                        Flickr

                        Comment


                          #32
                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kelionių sumažėja. Ar 10-20 žmonių važiuos patys, ar suvažinės Barborinai optimizuotu maršrutu. Nebent tikėtis, kad jei nebūtų Barboros - visi jie būtų ėję pėstute ar važiavę dviračiais. Bet tas yra naivu.
                          Na barboros atveju tai taip, maršrutas kažkiek optimizuojasi (nors neretai matau kad į mano namą tik man vienam atvažiuoja), bet koks Wolt kur po vieną užsakymą vežioja tai jokios optimizacijos neprideda.
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          O kam tada Rimi, Iki apskirtai bando konkuruoti su Barbora ir lenda į nuostolingą veiklą?
                          O kam startuoliai dirba nuostolingai?

                          Comment


                            #33
                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na barboros atveju tai taip, maršrutas kažkiek optimizuojasi (nors neretai matau kad į mano namą tik man vienam atvažiuoja), bet koks Wolt kur po vieną užsakymą vežioja tai jokios optimizacijos neprideda.
                            Voltas kaip ir Boltas ya vėžys ir patys iš savęs generuoja papildomą srautą kurio be jų nebūtų. Yra visokių statistikų kaip su Uberiais/Boltais sumažėja VT naudojimas. Dar ir girtavimo penktadienį/šeštadienį padaugėja. O be Volto 90% atvejų sėkmingai grikius virtųsi.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Jeigu būtų gera pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra, būtų patogiau ir maloniau lankytis parduotuvėje arčiau namų ar pakeliui iš darbo. Kai nėra infrastruktūros, nėra ir tokių parduotuvių. Kadangi ėjimas pėsčiomis/dviračiu yra žymiai labiau sustainable negu važiavimas pačiam, ar pristatymas į namus motoriniu transportu, reikia plėtoti pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą, ir kuo greičiau. Tuo labiau kai ta infrastruktūra žymiai pigesnė nei automobilių infrastruktūra.
                              Patogiau ar maloniau vargu ar kada bus. Tiesiog dabartinės parduotuvės sudėliotos taip, kad pirkėją priverstų nusipirkti ko jis net neplanavo ir tektų privalomai apeiti parduotuvę net jei reikia tik poros daiktų. Plius visa perteklinė reklama ir t.t. Netikiu, kad galėtų atsirasti vartotojui draugiškos parduotuvės. Nors patys tinklai puikiai suvokia kas yra patogu. Buvo reportažas ir Barboros tamsiosios parduotuvės kur kurjeriai surinkinėja prekes. N kartų geriau už skirtas liaudžiai. Reklamų nėra, brukalų nėra, platūs praėjimai, žemos lentynos, iš vaizdo patogiai tvarkingai sudėta. Bet matyt viešose parduotuvėse labiau apsimoka dulkint vartotoją nei elgtis kaip su žmogum. Infrastruktūra nepadės to paitaisyti.

                              Nepamirškim, kad toks dalykas kaip „pakeliui iš darbo“ irgi nykstantis reikalas

                              Bazinės kelių infrastruktūros bet kokiu atveju reiks. Spec tarnyboms, VT, važiavimui į užmiestį (net jei tai ne nuosava mašina). Kurjeriams irgi. Pvz mano maisto apsipirkimas be Barboros reguliariai būna dar iš kelių eparduotuvių. Kurių vietinė parduotuvė negalėtų pakeisti nebent gyvenčiau šalia maxxxximos.

                              Kita tema kam reikia n kurjerių tarnybų su besidubliuojančiais maršrutais - gal reiktų apsiriboti valstybiniu paštu su optimizuota sistema...

                              Comment


                                #35
                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Patogiau ar maloniau vargu ar kada bus. Tiesiog dabartinės parduotuvės sudėliotos taip, kad pirkėją priverstų nusipirkti ko jis net neplanavo ir tektų privalomai apeiti parduotuvę net jei reikia tik poros daiktų. Plius visa perteklinė reklama ir t.t. Netikiu, kad galėtų atsirasti vartotojui draugiškos parduotuvės. Nors patys tinklai puikiai suvokia kas yra patogu. Buvo reportažas ir Barboros tamsiosios parduotuvės kur kurjeriai surinkinėja prekes. N kartų geriau už skirtas liaudžiai. Reklamų nėra, brukalų nėra, platūs praėjimai, žemos lentynos, iš vaizdo patogiai tvarkingai sudėta. Bet matyt viešose parduotuvėse labiau apsimoka dulkint vartotoją nei elgtis kaip su žmogum. Infrastruktūra nepadės to paitaisyti.
                                Internete kiekvienas tavo mygtumo paspaudimas fiksuojamas, virtuali prekių lentyna ir reklamos yra algoritmais optimizuojama individualiai tau, siekiant maksimaliai didinti iš tavęs gaunamas pajamas. Jeigu esi susirūpinęs dėl vartotojų dulkinimo, tai būk tikras kad per internetą išdulkint vartotoją lengviau negu fizinėj parduotuvėj kur visiems vartotojams prekių lentyna ir reklamos bus tos pačios.

                                Nepamirškim, kad toks dalykas kaip „pakeliui iš darbo“ irgi nykstantis reikalas
                                Nežinau ar nyksta, nes piko srautai jau grįžo į priešpandeminį lygmenį. Kaip ir eilės prie dienos pietų ofisų valgyklose.

                                Bazinės kelių infrastruktūros bet kokiu atveju reiks. Spec tarnyboms, VT, važiavimui į užmiestį (net jei tai ne nuosava mašina). Kurjeriams irgi. Pvz mano maisto apsipirkimas be Barboros reguliariai būna dar iš kelių eparduotuvių. Kurių vietinė parduotuvė negalėtų pakeisti nebent gyvenčiau šalia maxxxximos.
                                Čia ir bus vienas pagrindinių iššūkių pereinant prie darnesnio vartojimo. Tiesiog yra neįmanoma sustainably vartoti didžiausios maksimos asortimentą suvežtą iš viso pasaulio, ir dar tą daryti pigiai. Ateityje didelis asortimentas ir egzotiškesni produktai bus prabanga, reikia jau tam nusiteikti. Didžioji maisto dalis pagaminta netoliese, ir keisis pagal sezoną.

                                Comment


                                  #36
                                  Beje, ir dideles parduotuves įmanoma turėti gyvenamuose kvartaluose be parkingo laukų, ir su dviračių takais pagal duris.
                                  Pavyzdys iš Vienos (Interspar yra didesnės Spar parduotuvės, kaip didesnės maximos Lietuvoje).

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-12 at 11.54.21.png
Views:	286
Size:	3,92 MB
ID:	1968027

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Internete kiekvienas tavo mygtumo paspaudimas fiksuojamas, virtuali prekių lentyna ir reklamos yra algoritmais optimizuojama individualiai tau, siekiant maksimaliai didinti iš tavęs gaunamas pajamas. Jeigu esi susirūpinęs dėl vartotojų dulkinimo, tai būk tikras kad per internetą išdulkint vartotoją lengviau negu fizinėj parduotuvėj kur visiems vartotojams prekių lentyna ir reklamos bus tos pačios.
                                    Internete yra būdų su tuo tvarkytis. Pradedant reklamų blokavimu. Baigiant krepšelio susidėjimu pagal šabloną ir užsisakymu daugiau nieko nežiūrint.

                                    Virtualios realybės akinių su fizinių reklamu blokavimu, deja, dar nėra.


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Čia ir bus vienas pagrindinių iššūkių pereinant prie darnesnio vartojimo. Tiesiog yra neįmanoma sustainably vartoti didžiausios maksimos asortimentą suvežtą iš viso pasaulio, ir dar tą daryti pigiai. Ateityje didelis asortimentas ir egzotiškesni produktai bus prabanga, reikia jau tam nusiteikti. Didžioji maisto dalis pagaminta netoliese, ir keisis pagal sezoną.
                                    Dėl per plataus asortimento iš principo sutinku. Bet didelė mano nemaksiminių pirkinių yra, atvirkščiai, vietinės gamybos. Iš nevietinių (pvz riešutai) internetu perku didesniais kiekiais. Aišku galima sakyti, kad galima nueit į XXXX maximą ir susipilt į maišelį rimtesnį kiekį. Bet vėlgi grįžtam prie gyvenimo šalia XXXX maximos.

                                    Comment


                                      #38
                                      Griaunamas vienas seniausias VP bastionas.

                                      Comment


                                        #39
                                        Viena iš seniausių, bet kiek pamenu seniausia buvo Savanorių pr pradžioje. Tada dar vadinosi ne “Maxima”, bet tiesiog Viniaus prekyba. Vėliau atsirado Minima, Media ir Maxima, pagal parduotuvės dydį. Kol, galų gale, liko tik Maxima pavadinimas su skirtingu X skaičiumi.

                                        Comment


                                          #40
                                          Man atrodo, buvo vidurinysis periodas: Maxima → Minima/Media/Maxima → Maxima. Pamenu nuliūdau, kai "downgrade'ino" maniškę krautuvę. Pasiūlė PR'ščikai kažką naujo ir funkcionalaus su trigubu pavadinimu. Paėmė pinigus pirmąkart. Po kelių metų matyt pareiškė, kad krenta Maximos, kaip prekių ženklo atpažįstamumas, todėl pasiūlė grąžinti Maxima visur (tik su iksais). Paėmė pinigus antrąkart.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X