Vat aš turiu klausimą, nežinojau, kur dėt, bet manau prie Vilniaus temos vis tiek įtiks.
Vienu žodžiu toks reikalas, gal kas žinot kurioj vietoj buvo Bajorų institutas (buvusi pijorų kolegija), kuri, pasak šaltinių, buvo Dominikonų gatvėje priešais Dominikonų bažnyčią. Bandžiau vaikščioti po tą gatvę, bet vienintelis namas ten, kuris yra šioje fotografijoje, ir yra prieš bažnyčią (nebent kas kitą nugriovė) tai ar įmanomas toks dalykas, kad čia tas garsusis bajorų institutas ar ne...?
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
keistas klausimas, kaune kariljonas yra, klaipėdoje yra, o vilniuje ne. reikia arba abu esančius suvežti į sostinę, arba padaryti brangų ir didelį, kad anuos "nuneštų"
Vat aš turiu klausimą, nežinojau, kur dėt, bet manau prie Vilniaus temos vis tiek įtiks.
Vienu žodžiu toks reikalas, gal kas žinot kurioj vietoj buvo Bajorų institutas (buvusi pijorų kolegija), kuri, pasak šaltinių, buvo Dominikonų gatvėje priešais Dominikonų bažnyčią. Bandžiau vaikščioti po tą gatvę, bet vienintelis namas ten, kuris yra šioje fotografijoje, ir yra prieš bažnyčią (nebent kas kitą nugriovė) tai ar įmanomas toks dalykas, kad čia tas garsusis bajorų institutas ar ne...?
Pijorų kolegija (Collegium nobilium), vėliau Bajorų institutas, o dar vėliau Vilniaus aukštesnioji Marijos merginų mokykla veikė pastate dab. Dominikonų 3 vietoje. Pastatas degė Antrojo pasaulinio karo metais, o 1960 m. buvo nugriautas, jo vietoje pastatytas komiblokas. Pijorams nuo 1777 m. priklausė ir gretimas namas dab. adresu Dominikonų 5, jis išlikęs iki šiol.
Pijorų kolegija (Collegium nobilium), vėliau Bajorų institutas, o dar vėliau Vilniaus aukštesnioji Marijos merginų mokykla veikė pastate dab. Dominikonų 3 vietoje. Pastatas degė Antrojo pasaulinio karo metais, o 1960 m. buvo nugriautas, jo vietoje pastatytas komiblokas. Pijorams nuo 1777 m. priklausė ir gretimas namas dab. adresu Dominikonų 5, jis išlikęs iki šiol.
O labai dekui, vat as ta blokini is karto atmeciau kazkodel...
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
keistas klausimas, kaune kariljonas yra, klaipėdoje yra, o vilniuje ne. reikia arba abu esančius suvežti į sostinę, arba padaryti brangų ir didelį, kad anuos "nuneštų"
Būtent, visos geros iniciatyvos Vilniuje tik tam, kad Lietuvos širdį ir centrą nuneštų.
vilnius visada buvo išskirtinis vidudienio varpais iš katedros bokšto, kaune buvo galima paklausyti muzikos kūrinių, atliekamų kariljonu.
krokuva turi "heinal'ą" atliekamą iš marijos bokšto ir niekas net nesvajoja perkelti šią tradiciją į varšuvą, nes kiekvienas miestas su savo tradicijomis unikalus...
vilnius visada buvo išskirtinis vidudienio varpais iš katedros bokšto, kaune buvo galima paklausyti muzikos kūrinių, atliekamų kariljonu.
krokuva turi "heinal'ą" atliekamą iš marijos bokšto ir niekas net nesvajoja perkelti šią tradiciją į varšuvą, nes kiekvienas miestas su savo tradicijomis unikalus...
Kodėl turėtų būt draudžiama kurti naujas tradicijas ar atgaivinti primirštas? XX amžiaus tradicijomis neturi viskas sustoti.
Beje, kalbant apie kiekvieno miesto tradicijų unikalumą, atkreipk dėmesį į mano parašą
Pijorų kolegija (Collegium nobilium), vėliau Bajorų institutas, o dar vėliau Vilniaus aukštesnioji Marijos merginų mokykla veikė pastate dab. Dominikonų 3 vietoje. Pastatas degė Antrojo pasaulinio karo metais, o 1960 m. buvo nugriautas, jo vietoje pastatytas komiblokas. Pijorams nuo 1777 m. priklausė ir gretimas namas dab. adresu Dominikonų 5, jis išlikęs iki šiol.
Žiūrint, ką per sovietmetį pridaryta, tai norisi tiesiog su buldozeriu per Maskvą pravažiuoti.
Kodėl turėtų būt draudžiama kurti naujas tradicijas ar atgaivinti primirštas? XX amžiaus tradicijomis neturi viskas sustoti.
Beje, kalbant apie kiekvieno miesto tradicijų unikalumą, atkreipk dėmesį į mano parašą
todėl aš į ją ir neinų, o važiuoju į vilnių (dar nuo tų laikų, kai ji vykdavo tik kalvarijų (dzeržinskio) turguje
todėl aš į ją ir neinų, o važiuoju į vilnių (dar nuo tų laikų, kai ji vykdavo tik kalvarijų (dzeržinskio) turguje
Šaunu, bet ministerijų lygiu bandoma keturių šimtmečių tradiciją turinčią šventę padalinti tarp miestų...
Jei jau pradėsim taip radikaliai žiūrėt su tom tradicijom, tada išvis reikia sugrąžinti į Vilnių iš Kauno medicinos muziejaus tarpukario vaistinės, buvusios Vilniuje, Kauno g. 2, baldus ir sostinėje pagamintą skaičiavimo mašiną, kurių tebuvo kelios, eksponuojamą ryšių muziejuje Kaune
Bet tie eksponatai lai būna Kaune, juk koks skirtumas, o kariljonas čia kuom dėtas? Varpus vogs iš Kauno kaip su tais baldais buvo? Ne, kurs naują.
Taigi čia Vilnius visaip apvoginėjamas, bet kauniečiai vistiek turbūt visada bus nepatenkinti, kad sostinėje kuriamos naujos ir atgaivinamos senos tradicijos.
...ministerijų lygiu bandoma keturių šimtmečių tradiciją turinčią šventę padalinti tarp miestų...
tie patys prekeiviai važiuoja į visus renginius, kur jie bevyktų, bet tik vilniuje dar galima pajusti "kaziuko" dvasią. beje stipriausiai ji būdavo juntama būtent kalvarijų turguje. dabartinis išsiplėtimas šventei nepadėjo
tie patys prekeiviai važiuoja į visus renginius, kur jie bevyktų, bet tik vilniuje dar galima pajusti "kaziuko" dvasią. beje stipriausiai ji būdavo juntama būtent kalvarijų turguje. dabartinis išsiplėtimas šventei nepadėjo
Beje ne tik Vilniuje buvo tokio pobūdžio dienos, pvz. Merkinėje iki pat antrojo pasaulinio karo vyko senovės dienos, kažkas panašaus kaip Kaziuko mugė Vilniuje.
Comment