Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Miegamųjų rajonų perplanavimas
Collapse
X
-
Kažkas gi darė studiją ir vienintelis logiškas sprendimas, kurį parodė tyrimai, buvo kišti visą parkingą, po žeme, viršuje paliekant trumpalaikaį parkingą, arba svečių, žinoma viskas turėtų būti daroma už gyventojų pinigus. Gal būt, minimali dalis finansuojama tam tikrų fondų.Aviate, navigate, communicate
-
Išspręstų, bet tai skausmingas ir neteisingas kelias
Neskaičiuojant pinigų - aišku galima išspręsti. Pvz. įprastas kiemas, kuriuo naudojasi kokie 150 šeimų, iki visiško "išsprendimo" (kad jau visi būtų patenkinti) reikalautų sukišt kokias 250 mašinų, o tai būtų apie 5000kv.m. parkingienos (minimum 20kvm/mašinai). Tai dviem-trim požeminiais aukštais daugeliu atvejų išsispręstų Įsivaizduokit kiek tai kainuoja. Be to, keliskart padidinus automobilių kiekį miegamuosiuose rajonuose, tiek pat padidėtų kamščių bei parkavimo miesto centre problemų.
Strategiškai problemą gal reiktų spręst ne buldozeriniu-brangiuoju keliu, o mažinant mašinų poreikį. Dabar miegamajame rajone mašinos būtinos, nes jis yra tiesiog miegamasis: šalia nieko nenuveiksi, tik gausi maisto produktų ir gal kirpyklą. O dirbti, linksmintis ir tvarkyt reikalų visi važiuoja kažkur į kitą miesto galą. Reikia didint daugiafunkciškumą ir mažinti centralizaciją, politiškai-finansiškai skatinti verslų įsikėlimą į miegamuosius rajonus, bei pirmų daugiabučių aukštų konversijas į komercines patalpas. Žodžiu, siekti decentralizuoto miesto (kaip kad Berlynas) modelio, kur puiku gyventi kiekviename rajone, ir nereikia kasdien per visą miestą trankytis.
Žodžiu, mano supratimu, reikia palaipsniui mažinti būtinybę kiekvienam turėt automobilį, o ne didint brangių ir nepatrauklių parkingų kiekius.
Comment
-
Galiu pateikti realų pavyzdį, kad gyvenant 9 aukštų, dviejų laiptinių, 72 butų 1975 m. daugiabutyje, automobilių aikštelėje stovėdavo ~35 automobiliai, plius ~20 mokamoje stovėjimo aikštelėje netoliese ir šalikelėse privažiavime prie daugiabučio. Tai viso 72 butams gaunasi ~55 automobiliai. Taigi jeigu padarius vieno aukšto požeminį parkingą, kuriame tilptų 35 automobilių, po ta pačia dabartine stovėjimo aikštele, tai turėtų problema išssipręsti. Dabartinės antžeminės stovėjimo aikštelės dydis 44 x 11 m.Paskutinis taisė booraz; 2015.06.01, 16:00.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Yra jau tokia tema - Parkavimas http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=5076 Tolimesnes diskusijas geriau pratęsti ten.
Comment
-
Parašė Angelinas Rodyti pranešimąKaip manote, ar gyvenamųjų rajonų perplanavimas ir rekonstrukcija padėtų išspręsti kiemų parkavimo problemas.
Atvaizdas
Yra visokiu situacijų. Vienur gal išsispręstų legviau, kitur gal nelabai. Gal galima apseiti be požeminių aikštelių, tiesiog paplatinant vejos sąskaita, tačiau tuomet aišku kyla buitinio lygio ginčai, kas už ką susimokėjo ir kas turi teisę parkuotis. Gal būtų galima įrengti požeminę aikštelę, tačiau ten vietų skaičius ribotas ir 1 vietos kaina labai iškyla.
Visuotinis kvartalo perplanavimas? Savivaldybėms tai bus per sunki našta. Kas tuo užsiims? NT vystytojai?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSkamba kaip kursinis darbas, o gal nuomonės formavimo kampanijos užuomazgos?
Yra visokiu situacijų. Vienur gal išsispręstų legviau, kitur gal nelabai. Gal galima apseiti be požeminių aikštelių, tiesiog paplatinant vejos sąskaita, tačiau tuomet aišku kyla buitinio lygio ginčai, kas už ką susimokėjo ir kas turi teisę parkuotis. Gal būtų galima įrengti požeminę aikštelę, tačiau ten vietų skaičius ribotas ir 1 vietos kaina labai iškyla.
Visuotinis kvartalo perplanavimas? Savivaldybėms tai bus per sunki našta. Kas tuo užsiims? NT vystytojai?
Senuose rajonuose įrengti požemines aikšteles yra brangu. Sutinku. O naujuose būtų visai neblogai tokias įrenginėti naujai statomuose namuose gal sakyčiau vos ne privalomai kiekvienam namui. Kaip anksčiau statyti namai turi rūsius, taip nauji galėtų turėti gražus. Sorry, kad "einu" per emociją, bet tai tik eilinio vilniečio nuomonėPaskutinis taisė Angelinas; 2015.06.02, 14:51.
Comment
Comment