Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Diskusijos apie dabartinę Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Nu jo, protingi suplanuoja visą virtuvės ir šaldytuvo turinį ir šeimos dietą iki paskutinio gramo, niekada neina gerti brangaus alaus bare ir maksimaliai išnaudoja savo nuo sausio 1 dienos galiojantį metinį sporto klubo abonementą
O kas dėl brangaus alaus bare tai aš patariu išviso niekada negerti alaus.
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną vilnietį, kuris labai gerai apie Klaipėdą atsiliepia. Bet kad sutikčiau žmogų iš Vilniaus, kuris čia atvažiuotų gyventi – nepasitaiko. Matyt, visai kitaip suprantu sąvoką „geras miestas“. Vieni kalba apie kažkokius restoranus, kiti apie paplūdimius ar marias, kiti apie dar kažkokį vertą aplankyti vietą ar objektą. Bet visa tai yra, su kuo kasdien čia gyvendamas nesusiduri. Kitaip tariant – visi šitie dalykai yra turizmas ir retos pramogos patiems gyventojams. Su kuo kasdien susiduriu – su gatvėmis, su eismu, susisiekimo dalykais, su triukšmu, su kvapais, pastatais, su asfaltu, medžiais, pievomis, o svarbiausia – su žmonėmis, kurie daro įtaką visai aplinkai ir yra patys jos veikiami.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Turiu pažįstamą kuris būtent iš Vilniaus atsikraustė į Klaipėdą ir vis giriasi kad Klaipėdoje geresnė dviračių infrastruktūra.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.20, 11:33.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Miestietis būtų įsistatęs geresnius langus, o kaimietis išvažiavo namo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gyvenama vieta su vaikais mažai kuom susijus. Priemiesčiuose dažniausiai kaip tik keliasi jaunos poros be vaikų arba jau vyresnės, kurių vaikai jau užaugę ir gyvena atskirai. Aišku, turtingoms šeimoms, kur žmona tik vaikus augina, tas negalioja.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Retas fruktas. Šiaip Klaipėdoje net nereikia inftrastruktūros – dviračiu važiuoti čia visada bus geriau vien dėl rejlefo. Na, ir dar dėl mažesnių atstumų ir kažkiek švelnesnio klimato (pvz., dažnesnės besniegės žiemos, kas yra gana aktualu, žinant Lietuvos takų valymo ypatumus). Pvz., visokie nusigyvenę žmogeliai, man rodos, čia dviračiais važinėja dažniau nei Vilniuje, kas iš esmės parodo natūralų dviračiavimo patrauklumą, nepriklausantį nuo mados vėjų.
Aišku nešneku apie pločius ir bordiūrus, čia chaoso šiaip daugiau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Miestietis paskaičiavo, kad buto su gerais langais per brangi kai neišnaudoji gyvenamos vietos privalumų. Kaimiečiai gal ir moka už statusą, kad gyvena CENTRE. Miestiečiai skaičiuoja laiką ir žiūri kur patogiau pagal aplinkybes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Miestietis lygu protingas, kaimietis lygu kvailys.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną vilnietį, kuris labai gerai apie Klaipėdą atsiliepia. Bet kad sutikčiau žmogų iš Vilniaus, kuris čia atvažiuotų gyventi – nepasitaiko. Matyt, visai kitaip suprantu sąvoką „geras miestas“. Vieni kalba apie kažkokius restoranus, kiti apie paplūdimius ar marias, kiti apie dar kažkokį vertą aplankyti vietą ar objektą. Bet visa tai yra, su kuo kasdien čia gyvendamas nesusiduri. Kitaip tariant – visi šitie dalykai yra turizmas ir retos pramogos patiems gyventojams. Su kuo kasdien susiduriu – su gatvėmis, su eismu, susisiekimo dalykais, su triukšmu, su kvapais, pastatais, su asfaltu, medžiais, pievomis, o svarbiausia – su žmonėmis, kurie daro įtaką visai aplinkai ir yra patys jos veikiami.
Jūsų minėti dalykai kažkam turizmas, o klaipėdiečiams kasdienybė, kaip vilnietis po daro gali kur nors Vingio parke pasivaikščioti ar iki Trakų nuvažiuoti, tai klaipėtietis atitinkamai prie jūros ar Palangą.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKiek pažįstų žmonių iš Klaipėdos, jie apie Baltijos jūrą nenori nei žinoti, nei girdėti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKiek pažįstų žmonių iš Klaipėdos, jie apie Baltijos jūrą nenori nei žinoti, nei girdėti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Reiškia Klaipėdoje ne taip ir blogai, jei čia gyvenate vis dar.
Jūsų minėti dalykai kažkam turizmas, o klaipėdiečiams kasdienybė, kaip vilnietis po daro gali kur nors Vingio parke pasivaikščioti ar iki Trakų nuvažiuoti, tai klaipėtietis atitinkamai prie jūros ar Palangą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNepatiko: aišku, ateina ir blogos Didžiosios Lietuvos praktikos, kai ženklai lipa vienas ant kito ant skirtingų stulpų, parkavimo chaosas kai kuriose gatvėse, pėsčiųjų perėjų pločiai, apie ką Ångstrom užsimina.
Per street view dar neatrodo toks didžiulis, kaip realybėje, bet kai esi vietoje ir matai tai - atrodo tiesiog komiškai per didelis, kaip koks 70" TV sovietinėje virtuvėje. Vilniuje, kai toks stovi ant kalno, kai bent jau yra iš kur jį pamatyt iš toli dar ok... Bet čia gi jis matosi tik grynai iš šitos sankryžos ir toks dydis visiškai neturi prasmės, tik sukuria kažkokios trečio pasaulio šalies įspūdį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Klaipėda juntamai geresnė nei Kaunas kas liečia atskirų dviračių takų kiekį. Parodo požiūrį, kad Klaipėdai vidutiniškai dviratininkas labiau rūpi negu Kaune.
Aišku nešneku apie pločius ir bordiūrus, čia chaoso šiaip daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Šiandien Susiekimo ministerija paskelbė žemėlapį https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1993236 , kuriame matome, kad kiekis Klaipėdoje mažesnis. Ar tik nebūsi iš lempos traukęs savo duomenis?
Realių dviračių takų yra mažiau Kauno centre. Pvz. tvarkomoje Kauno Senamiesčio Nemuno g. iš vis nenumatomi dviračių takai/juostos (parkavimo kišenės + važiuojamoji dalis + šaligatviai). Miško ir Gedimino g. nėra takų. Taip pat ir į Parodos kalną nėra jokių dviračių takų simbolių.
Kitose miesto dalyse nesijaučia, kad tas tinklas būtų tankus. Tik Dainava labiau išsiskiria.
Kas liečia Klaipėdą, kalbu apie išskirtą erdvę šaligatvyje dviračiui. Kaunas labiau orientuojasi į pėsčiuosius, nėra daug dviračių pervažų, etc.
Šiaip nėra ko pergyventi. Klaipėdoje daug 200X m. žemesnės kokybės dviračių takų ir papaišymų ant trinkelių. Klaipėdoje jaučiasi kad pagal projektuotojo nuotaiką padaryti takai, vieni vienokio standarto, kiti kitokio. Kaune dviračių takų bumas atėjo vėliau, bet patys takai geresni, esminis trūkumas yra dviračių pervažų trūkumas ten kur įrengti dviračių takai.Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.21, 18:10.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kalbant apie ženklus ir Taikos pr. kai buvau Klaipėdoje ir pamačiau tai, pradėjau garsiai juoktis:
Per street view dar neatrodo toks didžiulis, kaip realybėje, bet kai esi vietoje ir matai tai - atrodo tiesiog komiškai per didelis, kaip koks 70" TV sovietinėje virtuvėje. Vilniuje, kai toks stovi ant kalno, kai bent jau yra iš kur jį pamatyt iš toli dar ok... Bet čia gi jis matosi tik grynai iš šitos sankryžos ir toks dydis visiškai neturi prasmės, tik sukuria kažkokios trečio pasaulio šalies įspūdį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Nepažįstu klaipėdiečių, kurie į Palangą važiuotų. Nebent darbo reikalais.
Comment
Comment