Šeštadienį, 12 d., apie 10.15 val. Valkininkuose mačiau dvigubą DR1A sąstatą, važiuojantį Varėnos link. Tokiu metu nevažiuoja joks traukinys. Ar tik nebus koks nors filmavimas? Gal to paties filmo apie Černobylį?
Visi mėlynai balti. Įdomu, kai kuriuos perdažė specialiai filmui? Ir kas nusprendė, kad visi LAZai buvo su tokia spalvų schema? Taip, ji tokia, bet vietoj mėlynos buvo ir žaliai mėlyna, ir raudona, ir tamsiai geltona naudojama...
Tuos, kurie buvo netinkamos spalvos arba su kitos spalvos juostomis, ne perdažinėjo, o apklijavo mėlyna plėvele.
Man irgi keistas sprendimas, kad visi turi būti būtent mėlyni Spėju, kad taip sugalvojo filmo dailininkas ar kokie nors patarėjai
(...)
Daugiau filmavime dalyvavusių autobusų nuotraukų laikui bėgant atsiras šioje fotogalerijoje.
Paskutinis taisė Romas; 2018.05.16, 21:43.
Priežastis: Kopija iš temos "Autobusai ЛАЗ/LAZ Lietuvoje"
Dienos pabaigoje organizatoriai pabandė nufotografuoti (turbūt) visus masinių scenų dalyvius pagal tipažus - kareivius, milicininkus ir "čemodanininkus"
Lagaminų pridavimas
Po darbo nuo 5 valandos ryto visiems norisi kuo greičiau važiuoti persirengti ir pailsėti
„Kaunas su savo architektūra ir kultūriniu paveldu yra fantastiškas miestas. Kauno senamiestis ir kitos erdvės vizualiai mums suteikia itin platų pasirinkimą. Čia nėra plastikinių langų, o paveldas išsaugotas ir prižiūrėtas. Kadre jis atrodo nuostabiai, todėl režisieriui visa tai tapo maloniu atradimu. Prodiuseriai jau dabar sako, kad čia galima filmuoti ne vien „Černobylį“, bet ir bet kurį pasaulio didmiestį bet kokiu laikotarpiu. Kaune kamera čia gali suktis 360 laipsnių kampu, nes tai išties kinematografinis miestas, kuriame nesi apribotas vienu rakursu.
Turbūt jiems nesvarbu kad commieblock'uose dabar sudėti plastikinei langai ir balkonai? Svarbu vieta, matyt, nes kitaip kam filmuoti tarp pagražintų sovietinių šedevrų.
Dėl plastikinių langų, šiuolaikiškai įstiklintų balkonų, taip pat šaligatvio plytelių, tiksliau trinkelių, kurių tais laikais nebuvo, apšvietimo stulpų ir šviestuvų ant jų yra problemos visiems, filmuojantiems filmus apie praeitį. Taip pat šiferio stogai, jei filmas apie laikotarpį iki kokių 1950 m., plastikiniai lietvamzdžiai, kurie papuola į kadrą. Na, dėl kai kurių detalių tai jau režisieriaus ir operatoriaus problemos, kad jie grubiai patenka į kadrą - neprofesionalumas arba atmestinas požiūris į darbą. Bet kai kurių šiuolaikinių "detalių" išvengti yra labai sunku.
Jei jau norėjosi autentikos, tai reikėjo šitą filmą filmuoti Ukrainoje. Nors ir ten daug plastikinių langų ir subjaurotų balkonų, ko nebuvo 1986 metais. Bet matyt filmo kūrėjams nusispjaut, people схавает.
Vilnius vis dažniau tampa filmų ir serialų filmavimo aikštele. Kodėl kai kurie kiemai ir gatvės, anksčiau žavėję užsienio filmų kūrėjus, šiandien jau nebūtų tinkami filmuoti?
Fun fact. Turizmo kompanijos domisi galimybe vesti turus uzdarytame Sirvintu ligonines skyriuje, kuriame buvo
buvo filmuojamas Černobylis. Savivaldybė vilkina sprendimą, nes bijo, jog susidarys blogas įspūdis apie Lietuvos gydymo įstaigų lygį
Comment