EDIT
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius ir Kaunas - naujo metropolio Europoje širdis
Collapse
X
-
Parašė JohnParašė MantazParašė Johngalbut jau kita savaite zinosim daug apie visus ruosiamus projektus NMC ir visame Vilniuje B-)Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Siaip Lietuvos Ryte skaiciau apie ta paroda, ir ten yra neakcintuotai pasakytas vienas dalykas, kad pgrindinis dipolio minusas, kad nera ispresta problemos su transportu. Ta prasme ne sudaryta galimybes gyventi , pvz Kaune, o mokintis Vilniuje. Ten kur mokinesi-privalai ir gyventi. Nepasiulytas greitaeigis traukinys....
Comment
-
Parašė LilinaSiaip Lietuvos Ryte skaiciau apie ta paroda, ir ten yra neakcintuotai pasakytas vienas dalykas, kad pgrindinis dipolio minusas, kad nera ispresta problemos su transportu. Ta prasme ne sudaryta galimybes gyventi , pvz Kaune, o mokintis Vilniuje. Ten kur mokinesi-privalai ir gyventi. Nepasiulytas greitaeigis traukinys....
Comment
-
Parašė EddParašė MantazKą tokio pasakiau?
Jeigu rimtai paziuresi i sita sakini, tai kas jame yra parasyta - yra visiskai nerealu.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
@Mantaz:
Visas sujungimas i dipoli, tripoli, ..., n-poli priklauso nuo atsumu ir nuo laiko,
per kuri tas atstumas gali buti iveiktas.
n-polis (kur n nuo 2 iki begalybes ) yra normalus n-polis tik tuo atveju kai jis veikia
kaip viena visuma (kaip vienas miestas).
Paimkime koki nors Vilniaus miegamaji rajona. Tarkim, kad piko valandomis is jo iki centro
galima nuvaziuoti per 30-40 min. Tas miegamasis rajonas ir centras - tai tik pavyzdziai. Minetas
miegamasis rajonas ir centras - abu priklauso tam paciam miestui ir veikia kaip miesto dalys.
Dabar paimkime Kauna ir Vilniu. Juos skiria 100 km. Jeigu tarp ju butu paleistas 200km/h transportas,
tai is Vilniaus i Kauna butu galima nuvaziuoti per 30 min t.y. tas pats kas is Vilniaus miegamojo
rajono i Vilniaus centra -> Vilnius-Kaunas veikia kaip vienas miestas. (Cia viskas tik pavyzdys su
klaidom (pvz. is Vilniaus miegamojo rajono i Kauno centra truktu ilgiau kelione nei 30 min., bet ir
traukinys gali buti greitesnis ). Sitas pvz. parodo tik pati principa).
Dabar paimkim tripoli Vilnius-Kaunas-Klaipeda:
Vilnius-Kaunas 100km 200km/h 30 min. - OK
Kaunas-Klaipeda 200km 200km/h 60 min - nelabai OK .
Vilnius-Klaipeda 300km 200km/h 90 min - Ne OK.
Jeigu butu paleistas 600 km/h Vilnius-Kaunas-Klaipeda traukinys gal ir OK, bet Vilnius-Kaunas
nustelbtu Kaunas-Klaipeda, Vilnius-Klaipeda ir veiktu tik tai, kas susije su tuo, kad Klaipeda
yra uostas, o viskas kitkas veiktu daugiausia tik tarp Vilniaus ir Kauno.
Pagrindinis principas - greitis tarsi "sumazina" atstuma ir teritorijos - siuo atveju miestai "suarteja" tiek, kad gali viskas gali veikti mazdaug kaip vienas miestas.
Cia as taip suprantu n-polius. Ir manau, kad is principo neklystu .
Comment
Comment