Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Kitaip tariant, pandemija parodė, kad be tranzito RIX yra praktiškai šnipštas.

    Tai nėra tvarus HUB'as, nes yra išskirtinai priklausomas nuo dotacijų, deja bet avialinijos ir šis modelis su suomiais ir skandinavais transferiuose neveikia(veikė su rytais).

    Dabar palaikomas visiškai dirbtinas produktas. Ar jis padeda sugenetuoti didesnius srautus nei Vilnius? Žinoma, bet kodėl tie skaičiai yra turi kainą, t.y. pelno marža.

    Tą rodo kitų avialinijų pavyzdys, Wizz air pasitraukė, British airways nepasiekia norimų rezultatų, kaip ir Transavia, kaip ir Norwegian. Kodėl? Nes be dotacijų ir pritrauktų skandinavų, patys latviai nežpildo 180 vietų lėktuvo.

    Tada mums būnant feederiu yra be galo sunku pritraukti naujas avialinijas. Avialinijų logika paprasta, skraidėm iš Balticų centro, kur visi suvažiuoja iš didžiausio oro uosto, ekonomika visų šalių panaši. Kodėl dabar reiktų pradėti skraidyti iš mažesnio Vilniaus?

    Nors mažesnis Vilnius LCY, kaip karštas bandeles graibsto.

    Kaip bebūtų transatlantiniam skrydžiui reikia srauto. Lėktuvas 230 vietų. Iš visų trijų Baltijos šalių į NY kartu sudėjus, per dieną skrenda apie 100 žmonių (čia su sąlyga, kad visi atsisakys skristi su LOT, LH, SAS, Finnair ir t.t.). Kur paimti dar 130 ir tiek pat atgal?
    Paskutinis taisė Ciurlionis; Vakar, 08:30.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      digital
      Prašom.
      RIX pranašumas prieš VNO:
      2024: +48%
      2023: +50%
      2022: +38%
      2021: +23%
      2020: +53%
      2019: +56%
      2018: +43%
      2017: +62%
      2016: +42%

      Ir kokios tamstos išvados? Kad jau tuoj tuoj VNO prisivys RIX? Pagal mano akis jokio priartėjimo prie RIX nėra. Skirtumas yra stabilus. Nei jis auga, nei mažėja. KUN augimas taip pat stabilus. PLQ augo nemažai, bet spėčiau greit išsikvėps, nes tai mažas oro uostas kuris niekada nevirs tranzitiniu.
      Tai kokios perspektyvos? Augsim paraleliai? Latviai toliau augs tranzito sąskaita ir didins krypčių skaičių. Lietuva koncentruosis pagrinde į vietinės rinkos poreikius ir nukreips skristi į mažiau populiarius taškus per Rygą, Varšuvą, Kopenhagą ir Frankfurtą?
      Tokią kainą mokam už neturėjimą nacionalinių avialinijų, VNO keleivių skaičius mažesnis net nei Kaliningrado oro uosto ir nedaug didesnis nei Kišiniovo ar 5 pagal dydį Lenkijos Vroclovo oro uosto į kurį nelabai skraido jokie kitų šalių flag carrier...

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...in_Europe#2024
      Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 08:55.
      Flickr

      Comment


        „Aš labai sunkiai įsivaizduoju, kaip aš galėčiau žmonėms, kurie važinėja žvyrkeliais, paaiškinti, kad mes nupirkome kitos oro bendrovės iš kitos valstybės akcijų ir kas iš to mums bus. Kas iš to jums kiekvienam bus. Bet kai aš investuosiu pinigus į jų žvyrkelius ir jie turės asfaltą, jie žinos, kas iš to bus. Jie pradės gyventi geriau“ - Eugenijus Sabutis, susisiekimo ministras.

        Aišku nesakau, kad būtinai reikia pirkti AirBaltic, bet strateginių sprendimų aviacijoje paaiškinimas parodo, su kuo turime reikalų ir dėl ko esame ten, kur esame.

        Comment


          Atkreipiu dėmesį, kad oro uostai yra svarbi grandis, bet patys negeneruoja srautų.
          Niekas gi nediskutuoja, kiek "perveža" keleivių Vilniaus geležinkelio stotis (nors tai daryti būtų gal net logiškiau, nes ji yra vienos bendrovės LTG dalis).
          Dažnai net spaudoje būtent rašoma, kad oro uostas "pervežė" tiek ir tiek, nors korektiškai būtų - aptarnavo.
          Kitas dalykas, oro uostas turi kitų veiklų be keleivių aptarnavimo. Tai irgi reikia vertinti ir kreipti dėmesį į tai. Nes, pvz. VNO infrastruktūra yra tikrai ne be priekaištų, dar nuo sovietinių laikų, nors per pastaruosius metus, reikia pripažinti, pagerėjusi.
          Paskutinis taisė Sula; Vakar, 09:37.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Atkreipiu dėmesį, kad oro uostai yra svarbi grandis, bet patys negeneruoja srautų.
            Niekas gi nediskutuoja, kiek "perveža" keleivių Vilniaus geležinkelio stotis (nors tai daryti būtų gal net logiškiau, nes ji yra vienos bendrovės LTG dalis).
            Dažnai net spaudoje būtent rašoma, kad oro uostas "pervežė" tiek ir tiek, nors korektiškai būtų - aptarnavo.
            Kitas dalykas, oro uostas turi kitų veiklų be keleivių aptarnavimo. Tai irgi reikia vertinti ir kreipti dėmesį į tai. Nes, pvz. VNO infrastruktūra yra tikrai ne be priekaištų, dar nuo sovietinių laikų, nors per pastaruosius metus, reikia pripažinti, pagerėjusi.
            Šiaip tai geras klausimas, kodėl Vilniaus stoties keleivių skaičiai nėra afišuojami, nes keleivių skaičius stotyse yra netgi labai populiarus ir tikrai naudojamas rodiklis visame pasaulyje, tik kažkodėl ne Lietuvoje.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              „Aš labai sunkiai įsivaizduoju, kaip aš galėčiau žmonėms, kurie važinėja žvyrkeliais, paaiškinti, kad mes nupirkome kitos oro bendrovės iš kitos valstybės akcijų ir kas iš to mums bus. Kas iš to jums kiekvienam bus. Bet kai aš investuosiu pinigus į jų žvyrkelius ir jie turės asfaltą, jie žinos, kas iš to bus. Jie pradės gyventi geriau“ - Eugenijus Sabutis, susisiekimo ministras.

              Aišku nesakau, kad būtinai reikia pirkti AirBaltic, bet strateginių sprendimų aviacijoje paaiškinimas parodo, su kuo turime reikalų ir dėl ko esame ten, kur esame.
              Būtent, kaimo susisiekimo ministrui nedašunta, kad avialinijos ir skrydžiai yra tokia pati infrastruktūra kaip asfaltuoti keliai. Tik jei asfaltuoti kelius į mažus kaimelius supranta naudą, tai oro keliai į pagrindinius pasaulio centrus jam tai sunkiai suprantama.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Būtent, kaimo susisiekimo ministrui nedašunta, kad avialinijos ir skrydžiai yra tokia pati infrastruktūra kaip asfaltuoti keliai. Tik jei asfaltuoti kelius į mažus kaimelius supranta naudą, tai oro keliai į pagrindinius pasaulio centrus jam tai sunkiai suprantama.
                Orientuojasi į rinkėjų, taip pat nesuprantančių, procentą

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Neturės AirBaltic code share su Norse. Nebent "fake conection" galėsi darytis, tad tokia jungtis absoliučiai nekonkurencinga.

                  Tai nežinau, kas tie miestai? Palanga, Vilnius, Talinas ir Tamperė? Ir viskas. Visi be codeshare.

                  Be to, tai nereiškia, kad Petras iš Vilniaus skris per Rygą, o ne patogiai per Frankfurtą, Varšuvą ar Kopenhagą, tas pats Palangai, Suomis keliaus per Helsinkį, tai lieka Talinas su 12 keleivių.

                  Good luck.
                  Paskaitykite dar kartą straipsnį arba nemokamas ELTA versijas. Norse aiškiai pasakė, kad jeigu neturės codeshare tiek viename gale, tiek antrame, tai jokių skrydžių ir nebus. Latvijos politikai ryškiai nori tokio skrydžio, tai vienintelė galimybė sutrukdyti codeshare'ams būtų arba Norse maršruto planų atsisakymas, arba privatininko pilnas akcijų išpirkimas, kad nenuleistų akcininkai tikslo juos turėti. To net strategijoje nenusimato, ne tiktai realybėje.

                  Comment


                    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                    Paskaitykite dar kartą straipsnį arba nemokamas ELTA versijas. Norse aiškiai pasakė, kad jeigu neturės codeshare tiek viename gale, tiek antrame, tai jokių skrydžių ir nebus. Latvijos politikai ryškiai nori tokio skrydžio, tai vienintelė galimybė sutrukdyti codeshare'ams būtų arba Norse maršruto planų atsisakymas, arba privatininko pilnas akcijų išpirkimas, kad nenuleistų akcininkai tikslo juos turėti. To net strategijoje nenusimato, ne tiktai realybėje.
                    Būtent, kad skaičiau. Kodėl LH būdamas akcininku turi sutikti su codeshare ir maitinti konkurentus? Duokit nors vieną priežastį? Sutinku, kad LH akcijų paketas per mažas įtakai, bet jei norės gauti pinigų iš wet-lease, kad AirBaltic apskritai išsilaikytų pamirš ir Norse ir nusilenks karaliui.

                    Latvių politikų norai nepamatuoti, puikus Vengrijos pavyzdys, kur LOT su puikiu servisu nepasiteisino skrydžiai iš Budapešto į JAV.

                    LOT Polish Airlines Ends Budapest Long Haul Flights, Focuses On Warsaw

                    https://onemileatatime.com/news/lot-...apest-flights/

                    Dovanokit, bet aš netikiu, kad Norse pradės skraidyti iš Rygos. Ir tokiam sprendimui yra daugiau priežasčių, nei priežasčių dėl ko turėtų pradėti skraidyti.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment

                    Working...
                    X