![](https://www.miestai.net/forumas/core/images/smilies/rodykles.gif)
Kitaip tariant, pandemija parodė, kad be tranzito RIX yra praktiškai šnipštas.
Tai nėra tvarus HUB'as, nes yra išskirtinai priklausomas nuo dotacijų, deja bet avialinijos ir šis modelis su suomiais ir skandinavais transferiuose neveikia(veikė su rytais).
Dabar palaikomas visiškai dirbtinas produktas. Ar jis padeda sugenetuoti didesnius srautus nei Vilnius? Žinoma, bet kodėl tie skaičiai yra turi kainą, t.y. pelno marža.
Tą rodo kitų avialinijų pavyzdys, Wizz air pasitraukė, British airways nepasiekia norimų rezultatų, kaip ir Transavia, kaip ir Norwegian. Kodėl? Nes be dotacijų ir pritrauktų skandinavų, patys latviai nežpildo 180 vietų lėktuvo.
Tada mums būnant feederiu yra be galo sunku pritraukti naujas avialinijas. Avialinijų logika paprasta, skraidėm iš Balticų centro, kur visi suvažiuoja iš didžiausio oro uosto, ekonomika visų šalių panaši. Kodėl dabar reiktų pradėti skraidyti iš mažesnio Vilniaus?
Nors mažesnis Vilnius LCY, kaip karštas bandeles graibsto.
Kaip bebūtų transatlantiniam skrydžiui reikia srauto. Lėktuvas 230 vietų. Iš visų trijų Baltijos šalių į NY kartu sudėjus, per dieną skrenda apie 100 žmonių (čia su sąlyga, kad visi atsisakys skristi su LOT, LH, SAS, Finnair ir t.t.). Kur paimti dar 130 ir tiek pat atgal?
Comment