Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia palyginimas Delta Europos vasaros skrydžių žemėlapis su United ir American:







    Daugiausia krypčių turi United, bet į rytų Europą nei vieną avialinija neskraido, net pvz. į Varšuvą, tai panašu nedaug šansų, kad skraidys ir ateityje. Vienintelis variantas jei pats airBaltic atidarys tiesioginius.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Daugiausia krypčių turi United, bet į rytų Europą nei vieną avialinija neskraido, net pvz. į Varšuvą, tai panašu nedaug šansų, kad skraidys ir ateityje. Vienintelis variantas jei pats airBaltic atidarys tiesioginius.
      AirBaltic tikrai nepirks 321XLRų ar dar ko nors vien dėl amerikos. O A220 range'o neturi.

      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

      Comment


        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
        AirBaltic tikrai nepirks 321XLRų ar dar ko nors vien dėl amerikos. O A220 range'o neturi.
        Taip, greičiausiai nepirks, nes visur kitur kaip ir užtenka A220 (Dubajus, kanarai). Tada gal darys dalinai subsidijuojamą skrydį kaip su LOT į Londoną? Pvz. JetBlue skraido su A320 ir intensyviai plečiasi Europoje.

        Flickr

        Comment


          norvegijos-norse-atlantic-airways-planuoja-skraidinti-is-rygos-i-niujorka
          https://www.15min.lt/verslas/naujien...ka-667-2392192
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            norvegijos-norse-atlantic-airways-planuoja-skraidinti-is-rygos-i-niujorka
            https://www.15min.lt/verslas/naujien...ka-667-2392192
            Kažkaip neatrodo labai realus, šitos avialinijos turi gana didelius lėktuvus, 340 vietų, kažin, ar yra iš Rygos toks potencialas keleivių.
            Flickr

            Comment


              Tikėtina, kad yra, Ryga yra hub'as, neaišku tik koks to hub'o pajėgumas sugeneruot pakankamus srautus transatlantiniam skrydžiui

              Comment


                Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                Tikėtina, kad yra, Ryga yra hub'as, neaišku tik koks to hub'o pajėgumas sugeneruot pakankamus srautus transatlantiniam skrydžiui
                Pajėgumas tinkantis AirBaltic. Ką jau parodė Norwegian patirtis, generuoti srautą tiesiogiai iš Rygos "point to point" yra sudėtinga. Tuo nesėkmingu ėjimu dar glite pasinaudoti (pvz. nuskristi į Tivatą už 59 €). Manau Norwegian greitu metu uždarys bazę Rygoje.

                Ryga, kaip mieztas ir Latvija, kaip šalis negali sugeneruoti tokio srauto savarankiškai. Norse neturės codeshare su AirBaltic (skris per Lufthansos hubus). P.s. latvių ryšiai su JAV yra silpnesni nei Lietuvos, diaspora irgi menka.

                P.s.s iš Vilniaus į NY kasdieną skrenda 52 žmonės į Čikagą 44.
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.10, 17:21.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Kai ilgai ir kryptingai dirbi link tikslo, atsitinka geri dalykai. Šaunu.

                  Tokį skrydį (konkurencinga kaina) ‘maitinsim’ ne tik mes, bet ir keleiviai iš vietų, į kurias galima nuskristi iš Rygos ir kurios transatlantinių krypčių neturi pačios. Bus taikoma į skrydžių su pasikeitimu rinką - matyt paskaičiavo, kad niša regione yra.
                  Paskutinis taisė VLR; 2025.02.10, 17:35.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Kai ilgai ir kryptingai dirbi link tikslo, atsitinka geri dalykai. Šaunu.

                    Tokį skrydį (konkurencinga kaina) ‘maitinsim’ ne tik mes, bet ir keleiviai iš vietų, į kurias galima nuskristi iš Rygos ir kurios transatlantinių krypčių neturi pačios. Bus taikoma į skrydžių su pasikeitimu rinką - matyt paskaičiavo, kad niša regione yra.
                    Neturės AirBaltic code share su Norse. Nebent "fake conection" galėsi darytis, tad tokia jungtis absoliučiai nekonkurencinga.

                    Tai nežinau, kas tie miestai? Palanga, Vilnius, Talinas ir Tamperė? Ir viskas. Visi be codeshare.

                    Be to, tai nereiškia, kad Petras iš Vilniaus skris per Rygą, o ne patogiai per Frankfurtą, Varšuvą ar Kopenhagą, tas pats Palangai, Suomis keliaus per Helsinkį, tai lieka Talinas su 12 keleivių.

                    Good luck.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Būtinai parašyk Norse Air ir pasidalink savo įžvalgomis. Gal sutaupysi jiems pinigų šioje tiesiausiu keliu į bankrotą vedančioje strategijoje

                      O aš džiaugiuosi, kad turim regione miestą, kuris padarė namų darbus, dėl ko privatus sektorius planuoja iš ten vykdyti transatlantinius skrydžius. Tikiuosi, kad viskas gausis gerai. Beje, dėl Rygos buvimo hub'u tai klausimų nebekyla niekam. Klausiausiu Verslo Žiniose Simono Bartkaus interviu, jo KUN ilgalaikė vizija yra kaip oro uosto, gerai sujungto su hub'ais 'tokiais kaip Varšuva ar ta pati Ryga'. Tai kas yra Baltijos šalių hub'as yra aišku net jam.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Neturės AirBaltic code share su Norse. Nebent "fake conection" galėsi darytis, tad tokia jungtis absoliučiai nekonkurencinga.

                        Tai nežinau, kas tie miestai? Palanga, Vilnius, Talinas ir Tamperė? Ir viskas. Visi be codeshare.

                        Be to, tai nereiškia, kad Petras iš Vilniaus skris per Rygą, o ne patogiai per Frankfurtą, Varšuvą ar Kopenhagą, tas pats Palangai, Suomis keliaus per Helsinkį, tai lieka Talinas su 12 keleivių.

                        Good luck.
                        O ką Talinas, neturi jungimų per vokiečius ar Helsinkį, kad net žemiau Palangos tame kontekste?

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Kai ilgai ir kryptingai dirbi link tikslo, atsitinka geri dalykai. Šaunu.

                          Tokį skrydį (konkurencinga kaina) ‘maitinsim’ ne tik mes, bet ir keleiviai iš vietų, į kurias galima nuskristi iš Rygos ir kurios transatlantinių krypčių neturi pačios. Bus taikoma į skrydžių su pasikeitimu rinką - matyt paskaičiavo, kad niša regione yra.
                          Gal galima šiek tiek sukonkretinti, kokie "geri dalykai" atsitiko šiame kontekste ? Kažkokia trečio lygio avalinija atidarė skambučių centrą Rygoje ir pasakė "nu jo jo, kada nors ateityje gal atidarysim skrydžius iš Rygos į Niujorką" ?

                          Konkretikos jokios, datos jokios, gal po 5, o gal tik po 10 metų Norse planuoja tuos skrydžius atidaryti - niekas nežino, gal net ir tame pačiame Vilniuje tie transatlantiniai skrydžiai atsiras greičiau. O mes čia aptarinėjam taip, tarsi būtų kažkokia reali naujiena įvykus.

                          Comment


                            Tik nereikia pavydėti

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Neturės AirBaltic code share su Norse. Nebent "fake conection" galėsi darytis, tad tokia jungtis absoliučiai nekonkurencinga.

                              Tai nežinau, kas tie miestai? Palanga, Vilnius, Talinas ir Tamperė? Ir viskas. Visi be codeshare.

                              Be to, tai nereiškia, kad Petras iš Vilniaus skris per Rygą, o ne patogiai per Frankfurtą, Varšuvą ar Kopenhagą, tas pats Palangai, Suomis keliaus per Helsinkį, tai lieka Talinas su 12 keleivių.

                              Good luck.
                              Iš Šiaulių RIX arčiausias oro uostas, o Panevėžys yra visiškai vienodu atstumu tarp VNO, KUN ir RIX.
                              Šiaip iš Vilniaus į Rygą kartą tekę skristi už 16 €, o ~30 € nėra labai reta kaina. Nesistebėsiu, jei persėdinėjančių keleivių (kaip į kitus Norse skrydžius) tikrai bus. Nemaža dalis autobusų į Rygą iš Lietuvos irgi prasuka pro RIX.

                              Comment


                                Nežinau, bet man tokios žinios nepatinka. Kuo daugiau skrydžių "neturtingoje" Rygoje, tuo daugiau sinergijos, ir tuo dar daugiau skrydžių Rygoje. Ir absoliučiai niekam neįdomu kad Rygos užimtumas bus pastatytas ant tranzitinių, nusigriebtų Lietuvos ir Estijos keleivių. Na bet ultra patriotai galės toliau skanduoti kad Lietuvoje tikresni ir turtingesni keleiviai. Ir kokios kvailos yra avialinijos kurios plečiasi pas latvius, o ne pas mus.

                                Comment


                                  Ryga yra hub’as, Vilnius yra feeder’is. Niekada feeder’is neaplenks hub’o. Patriotizmas yra gražu, bet tik tol kol neperauga į idiotizmą.

                                  Comment


                                    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                                    Ryga yra hub’as, Vilnius yra feeder’is. Niekada feeder’is neaplenks hub’o. Patriotizmas yra gražu, bet tik tol kol neperauga į idiotizmą.
                                    Ryga tiek hub'as buvo, kiek rusijos rinka ja maitino. Problema, kad visas Rygos oro uosto modelis, o kartu ir AirBaltico, buvo paremtas tuo, kad srautai is rusijos pades sukurti ta hub'a., dar susirenkant keleiviu ir is Lietuvos ir Estijos, bei kitu aplinkiniu saliu. Bet esama situacija paliko Ryga ir Airbaltic'a be rusiskos rinkos. Protingiausia tiek Airbaltic'ui, tiek Rygai butu eiti SAS keliu ir bandyt daryt hub'us, tiek Vilniuj, tiek Rygoj, tiek Taline, bandant atkovot rinkos dali is Finnair, LOT, Lufhansos ir kitu didziuju zaideju. Tada atsiras srautai ir skrydziam i Siaures Amerika, tiek i Azija ar Afrika. O kol kas svaigti, kad cia Ryga yra kazkokia super ar panasiai, o Vilnius yra sudas yra totali nesamone, nes Vilnius be nac. avialiniuju geba generuoti gerus srautus, tuo tarpu, kai Ryga nusiurbdama keleivius is kitu Baltijos saliu sostiniu, nesugeba sukurti jokio normalesnio hub'o, taip svaistant ne tik Vilniaus, Talino, bet ir pacios Rygos ir Airbaltic potenciala.

                                    Comment


                                      TrippleA ​​​​​
                                      Kiek jūs besimuštumėte į krūtinę, skaičiai šneka patys už save. Vilnius+Kaunas+Palanga sugeneruoja mažiau keleivių nei Ryga. Ir kai ateis laikas kryptims į Afriką, Aziją ir Šiaurės Ameriką ar dar kur nors, yra lengviau juos skraidinti iš daugiau keleivių aptarnaujančio oro uosto.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        skaičiai šneka patys už save. Vilnius+Kaunas+Palanga sugeneruoja mažiau keleivių nei Ryga.
                                        O kaip tie skaičiai kinta kasmet? Rygos atotrūkis didėja, mažėja, lieka tas pats?

                                        Comment


                                          digital
                                          Prašom.
                                          RIX pranašumas prieš VNO:
                                          2024: +48%
                                          2023: +50%
                                          2022: +38%
                                          2021: +23%
                                          2020: +53%
                                          2019: +56%
                                          2018: +43%
                                          2017: +62%
                                          2016: +42%

                                          Ir kokios tamstos išvados? Kad jau tuoj tuoj VNO prisivys RIX? Pagal mano akis jokio priartėjimo prie RIX nėra. Skirtumas yra stabilus. Nei jis auga, nei mažėja. KUN augimas taip pat stabilus. PLQ augo nemažai, bet spėčiau greit išsikvėps, nes tai mažas oro uostas kuris niekada nevirs tranzitiniu.
                                          Tai kokios perspektyvos? Augsim paraleliai? Latviai toliau augs tranzito sąskaita ir didins krypčių skaičių. Lietuva koncentruosis pagrinde į vietinės rinkos poreikius ir nukreips skristi į mažiau populiarius taškus per Rygą, Varšuvą, Kopenhagą ir Frankfurtą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X