Na ir visgi įdomu kas šiuo metu laimi iš Vilniaus tranzito keleivius bandančių nusitempti "pigesnių" avialinijų kare? Ukraine International (Kijevas), LOT (Varšuva) ar Air Baltic (Ryga)?
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Rygos oro uostas pranešė pirmąjį pusmetį uždirbęs 5,9 mln. eurų neaudituoto pelno - 7,4 karto. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Finansinė apyvarta augo 13 proc. iki 28,69 mln. eurų. Aviacijos paslaugų pajamos padidėjo 20 proc. iki 17,79 mln. eurų, kitos pajamos (daugiausia - pastatų ir teritorijos nuomos) - 1 proc. iki 10,9 mln. eurų.
Per šešis šių metų mėnesius sulaukta 3,246 mln. keleivių - 18,2 proc. daugiau nei prieš metus, aptarnauta 40 tūkst. lėktuvų skrydžių - 15,1 proc. daugiau...
Šo gadu esam noslēguši ar jaunu rekordu, šodien sveicām šī gada #lidostaRiga7️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣. pasažieri Aneti Kinčus, kura ar airBaltic reisu devās lidojumā uz Ženēvu.
Kaip Lietuvai sekasi ?
Iš Seulo - užsakomieji reisai į Rygą. Vietinis organizatorius - KUONI. Parduoda ~ 60 proc vietų. Taip bent jau praneša Latvijos turizmo departamentas FB:
LIAA Tūrisma departaments
Gatavojoties pirmajam čarterlidojumam Seula-Rīga, kas notiks gandrīz pēc mēneša, pagājušondēļ Baltijas valstīs ciemojās čarterprogrammas iniciatora tūroperatora Hanjin Travel pārstāvis Dong il Hae un ekskursiju programmas koordinators, tūroperatora KUONI pārstāvis Chris Rhee un tikās ar LIAA Tūrisma departaments un Starptautiskā Lidosta Rīga pārstāvjiem. Šobrīd rezervēti jau 60% no lidojumiem.
Beje, iš Rygos irgi bus skrydžiai į Madagaskarą. Kaip ir taip.
Per Rygos oro uostą sausį keliavo 524.400 keleivių – 12,2% daugiau nei prieš metus. Labiausiai prie augimo prisidėjo didėjęs jungiamaisiais skrydžiais keliavusių žmonių skaičius.
Kaip praneša Rygos oro uostas, jungiamaisiais skrydžiais per Rygą į Europos ir Azijos valstybes sausį skrido 142.000 keleivių – 17,3% daugiau nei tą patį 2019-ųjų mėnesį.
Skrydžių skaičius Rygos oro uoste išaugo 4,1%, iki 6.500. Skraidintų krovinių apimtis augo beveik 3%.
Per praėjusius metus Rygos oro uostas aptarnavo rekordinius 7,8 mln. keleivių – 10,5% daugiau nei 2018-aisiais.
Iš Seulo - užsakomieji reisai į Rygą. Vietinis organizatorius - KUONI. Parduoda ~ 60 proc vietų. Taip bent jau praneša Latvijos turizmo departamentas FB:
manau esamu metu smarkiai sumažės norinčių skristi tolima rytų kryptimi.
Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
Galės Latvijos karinės oro pajėgos (jei tokios apskritai yra) pasitreniruoti tokiu atveju, jei atskristų priešų dronas, kurį reiktų nuleisti ant žemės.
The current situation in Latvian aviation industry is significantly worse than the overall situation in Europe, and there are certain concerns that Vilnius could take over from Riga as the Baltic aviation hub, the Civil Aviation Agency (CAA) Director Maris Gorodcovs said in an interview with LETA.
The decrease in the number of flights in Latvia is the eighth steepest among Eurocontrol member countries, said Gorodcovs. "We are among the countries that have been hit the hardest. Passenger turnover has fallen by more than 90 percent. On some days, just 150 passengers arrive in Latvia. That is two planes. It proves that the situation in Latvia is substantially worse than the average situation in Europe," said Gorodcovs.
According to Gordcovs, there are more or less regular flights from Riga to Vilnius and Amsterdam at the moment.
There are also certain concerns that Vilnius could take over from Riga as the Baltic aviation hub. "Of course, there are some concerns. Last summer, when mobility restrictions in Lithuania were not as harsh as in Latvia, there were some months when Vilnius had more passengers than Riga Airport," said Gorodcovs.
Banning direct flights will not achieve anything, believes Gorodcovs. People can fly to Vilnius and then travel to Riga by car. "This simply means taking profit away from our businessmen and making the situation worse at Riga Airport. We have to look at what our neighbors are doing, and we must be smart so that we do not lose our positions, neither now nor in the future," said Gorodcovs.
As reported, Riga Airport served 2.011 million passengers last year, a decrease of 74.2 percent on 2019, while the Vilnius Airport's passenger turnover fell 73.8 percent to 1.312 million passengers.
Pernai įmerkė 250mln. EUR, bet ko gero Europoje nebuvo nei vienos aviakompanijos, kuri nebūtų parėmusi savo nacionalinio vežėjo.
Kitas klausimas, kiek prasmingi tie įmerkimai, kai latviai taiko žiauriausias Europoje skrydžių draudimo taisykles, tai airBaltic net ir norėdamas kai kur negali skraidyti.
Comment