Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] RIX. Rygos oro uostas
Collapse
X
-
-
Todėl ir sakau orouostas turi būti tarp Vilniaus ir Kauno kiek arčiau Vilniaus, dėl to kad visgi Vilniečiai daugiau skrenda, perkamoji galia jų didesnė, tačiau Kaunas svarbus kaip vidurio lietuvos miestas su pramone. Bet žvelgiant iš perspektyvos, Kaune nuolatos mažėja gyventojų tad vystymas orouosto prie Kauno nieko gero nežada, o iš Vilniaus važiuoti 1,5 valandos į KUN yra kiek per toli.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTodėl ir sakau orouostas turi būti tarp Vilniaus ir Kauno kiek arčiau Vilniaus, dėl to kad visgi Vilniečiai daugiau skrenda, perkamoji galia jų didesnė, tačiau Kaunas svarbus kaip vidurio lietuvos miestas su pramone. Bet žvelgiant iš perspektyvos, Kaune nuolatos mažėja gyventojų tad vystymas orouosto prie Kauno nieko gero nežada, o iš Vilniaus važiuoti 1,5 valandos į KUN yra kiek per toli.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNetiktų ir apie tai jau buvo kalbėta. Kauno orouostas puikus kaip Hubas kroviniams ar vystant antžeminio aptarnavimo paslaugas. Tačiau kaip keleivinis jis netinkamas. Pagrindinis orouostas turi būti prie sostinės arba bent jau didžiausio regiono centro. Aišku jei atsitiktų taip jog Kaunas taptų didesnis (gyventojų skaičiumi) nei Vilnius tada galima ir apie KUN kalbėti. O dabar Kaunas puikiai gali vystyti savo kaip krovinių hubo plėtrą. Yra nemažai orouostų, kurie tik tuo ir užsiima.
Comment
-
RB2 atveju Vilniui gi niekas netrukde be jokiu kastu pagrindimo nubrezti linija iki Kauno ir taip stipriai pabranginti projekta ir vos jo nesuzlugdyti. Vienintelis argumentas - mes Vilnius, mums reikia. Su situo argumentu einama per visus projektus ir taip skandinama valstybe finansiskai. Ir siuo atveju bus tas pats.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai dėl visko kaltas Vilnius ir vilniečiai?
Comment
-
Kaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąIr tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPaliekami kroviniai? Tai jų dabar beveik nėra, išskyrus UPS/TNT paštą. LP 100% veža keleiviniais reisais, kurių KUN nėra.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąO šiaip aš išviso nesuprantu amžino karo VNO-KUN.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNa o DHL ne Kaune? Na ir kiek teko skaitytis dokumentus tokie yra planai KUN kroviniai antžeminis aptarnavimas. VNO keleiviai be abejo tie kroviniai, kurie skrenda keleiviniais reisais tai jau Lieka VNO. O šiaip aš išviso nesuprantu amžino karo VNO-KUN.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąIr tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.
O šiaip iš keleivio pusės žiūrint tai VNO vieta yra ideali kai vos ne bet kurią vietą centre per 20 min. dažniausiai gali pasiekt. Ir pastatyt naują terminalą dabartiniam oro uoste matyt būtų kur kas pigiau ir paprasčiau, nei iškelt oro uostą kažkur į laukus 40 km nuo miesto.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNu apie du takus mintys man atrodo iš Vasiukų serijos. VNO+KUN dabar per metus aptarnauja mažiau kaip 4 mln. keleivių. Dėl tiek reikia dviejų takų? Ar tik dėl grožio, nes oro uostas su vienu taku yra "ne lygis"?
O šiaip iš keleivio pusės žiūrint tai VNO vieta yra ideali kai vos ne bet kurią vietą centre per 20 min. dažniausiai gali pasiekt. Ir pastatyt naują terminalą dabartiniam oro uoste matyt būtų kur kas pigiau ir paprasčiau, nei iškelt oro uostą kažkur į laukus 40 km nuo miesto.
Esmė tame, kad baisiausiai matyt dabar atvykimo salė atrodo ir pirmoje eilėje ją reikia rekostruoti.
Comment
Comment