Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] RIX. Rygos oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąliutass priekaištauk, šiauliečiams ir panevežiečiams, kodėl jie skraido iš Rygos, o ne iš Kauno, jei visa šiaurės Lietuva važiuotų į Kauną, tuomet ir KUN reiktų naujo terminaloShow must go von!
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąIš KUN, ne VNOShow must go von!
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai papasakok mums nežinantiemsShow must go von!
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKaune rengiamas planas apie VNO skylpo skaldymą? Ar apie VNO naują detalųjį planą klausi?Show must go von!
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal prieš pusantrų metų DHL norėjo statyti krovinių terminalą VNO, kadangi detalusis planas nebuvo paruoštas, jiem buvo pasiūlytas KUN, bet, kaip supratau jie tą pasiūlymą atmetė.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPrie VNO i Liepkalnio g. puse yra siuo metu rengiamas DP - komerciniai ukinei veiklai. Rengia SI Vilniaus planas, teritorija apie 30 ha. Bet as kalbejau apie pacia VNO teritorija. Tiek to, pasiaiskinsiu ka nors, parasysiu.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąIr tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.
Vilniuje pernai vidutiniškai aptarnauta ~90 orlaivių per dieną (pakilimai+nusileidimai). Londono Gatwick - 55 orlaiviai per valandą (!!!) su vienu taku .
Manau dar galima pakentėti šiek tiek ir su tuo vienu taku .
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai apie ką ir rašiau, kad šiuo metu pilnai užtektų išplėsti esamą terminalą, o esant reikalui gal ir prailginti taką.
Kaip bebūtų, aviakompanijos vis tik reikalautų ilgesnio nei 2,5 km tako nuolatiniam 747 operavimui, nes pilnai pakrautam, pilnais kuro bakais vos pakilus, esant reikalui sugrįžti toks takas jau būtų trumpas. Kaip bebūtų, poreikio tokiems lėktuvams Vilniuje nėra ir artimiausiu metu tikrai nebus . Kitiems tokio ilgio takas yra daugiau nei pakankamas.
Parašė Little_man Rodyti pranešimąVėliau prasidėjus VNO-KUN diskusijoms visokių pasvarstymų buvo.
Esmė tame, kad baisiausiai matyt dabar atvykimo salė atrodo ir pirmoje eilėje ją reikia rekostruoti.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPrie VNO i Liepkalnio g. puse yra siuo metu rengiamas DP - komerciniai ukinei veiklai. Rengia SI Vilniaus planas, teritorija apie 30 ha. Bet as kalbejau apie pacia VNO teritorija. Tiek to, pasiaiskinsiu ka nors, parasysiu.
Kiek žinau, pačio oro uosto sklypas gali būti mažinamas. Nes iki šiol tai buvo didžiulė zona praktiškai nuo Lydos geležinklelio iki Lydos plento, nors dalyje tos zonos vykdoma veikla tiesiogiai su oro uostu nesusijusi. Dabar tvora perkelinėjama, tai bent jau "sterili zona" susitraukia.
Šiaip jau daugelio oro uostų užkaboriai yra santykinai apleisti. TLL ir RIX tvarkosi, reiktų kažkokių postūmių ir VNO.
Comment
-
Tai, kad Gatwick turi du takus
O antras takas reikalingas ne vien tam, kad daugiau aptarnauti keleivių, bet ir kaip back up. Pvz kitamet remontuos dabartinį taką ir iki šiol nežino ką daryti ar uždaryti oruostą tam mėnesiui ar kaip kitaips spręsti. Būtų antras takas tokių klausimų net nekiltų plius avarijos atveju vėlgi vienas takas būtų opperational. Bet pilnai sutinku, kad su vienu taku galima dar gerokai daugiau keleivių aptarnauti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal pavyko sužinoti naujienų dėl VNO teritorijos dalybų?
Kiek žinau, pačio oro uosto sklypas gali būti mažinamas. Nes iki šiol tai buvo didžiulė zona praktiškai nuo Lydos geležinklelio iki Lydos plento, nors dalyje tos zonos vykdoma veikla tiesiogiai su oro uostu nesusijusi. Dabar tvora perkelinėjama, tai bent jau "sterili zona" susitraukia.
Šiaip jau daugelio oro uostų užkaboriai yra santykinai apleisti. TLL ir RIX tvarkosi, reiktų kažkokių postūmių ir VNO.Show must go von!
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai, kad Gatwick turi du takus
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTeko girdėti ir tokių idėjų, kad VNO taką ilginti link Žirnių g. o "approach lighting system", eitu virš pačios gatvės, kai tuo tarpu pati gatvė būtų pakišta po žeme. Turėtų atrodyti daugmaž taip:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTeko girdėti ir tokių idėjų, kad VNO taką ilginti link Žirnių g. o "approach lighting system", eitu virš pačios gatvės, kai tuo tarpu pati gatvė būtų pakišta po žeme. Turėtų atrodyti daugmaž taip:
Bet čia mes truputį ne į temą rašom
Comment
Comment