Tai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
Taigi juk 2009 m. atidarytas naujas terminalas, o šiuo metu plėtra nereikalinga. Kai VNO aptarnaus tiek keleivių, kiek RIX, t.y. apie 5 mln., tada bus galima kalbėti apie plėtrą, dabar keleivių aptarnaujama perpus mažiau.
Taigi juk 2009 m. atidarytas naujas terminalas, o šiuo metu plėtra nereikalinga. Kai VNO aptarnaus tiek keleivių, kiek RIX, t.y. apie 5 mln., tada bus galima kalbėti apie plėtrą, dabar keleivių aptarnaujama perpus mažiau.
Taip teisingai, ne tas linkas. Šiaip ar taip, kaip supratau jų tikslas plėsti ne Šengeno zoną ir turbūt ieškoti daugiau reisų, kaip Ašchabadas- Čikaga su sustojimu Rygoje
VNO jau dabar praktiškai dirba savo maksimaliu projekciniu pajėgumu. Bet kaip
Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.
VNO jau dabar praktiškai dirba savo maksimaliu projekciniu pajėgumu. Bet kaip
Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.
Na jei tokiais tempais kaip dabar, tai tą 3mln. Ribą šiemet viršysim. O jei pasiseks tai 3,5mln. Jau bus kitamet viršyti.
Tad mano galva jau dabar reikėtų pradėti projekcinius darbus, kad po kokių 2 max. 3 metų pradėti statybas.
Kitas dalykas VNO reikia būtinai tvarkyti tą atvykimo salę kur keleiviai pasitinkami, tą pastatą kažkokiais būdais keisti, kiek pamenu Fly lal planuose buvo jau numatyta jog bus statoma ir nauja atvykimo salė, nes šita yra labai nepatogi keleiviams.
Dėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
Oro uosto reikėtų ties Vievių, kaip kažkada buvo svarstoma. Tokiu būdu būtų galima aptarnauti keleivius iš Vilniaus ir Kauno + ten eina geležinkelio linija kas būtų irgi labai gerai.
Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.
Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.
Dėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
O kaip dėl tokio varianto: pietu kryptimi ilginant taką geležinkelis nuleidžiamas žemyn, oro uosto takas eina virš jo estakada (galbut prireiks išpirkti ir nugriaui kažkiek sodo namelių); šiaurės kryptimi - Žirnių gatvė nuleidžiama žemyn (įrengiant dviejų lygių sankryžą su Liepkalnio gatve), kažkiek gamybinių pastatų taip pat nugriaunama. Tikriausia, turėtų būti mažesnės sąnaudos.
O kaip dėl tokio varianto: pietu kryptimi ilginant taką geležinkelis nuleidžiamas žemyn, oro uosto takas eina virš jo estakada (galbut prireiks išpirkti ir nugriaui kažkiek sodo namelių); šiaurės kryptimi - Žirnių gatvė nuleidžiama žemyn (įrengiant dviejų lygių sankryžą su Liepkalnio gatve), kažkiek gamybinių pastatų taip pat nugriaunama. Tikriausia, turėtų būti mažesnės sąnaudos.
Iš tiesų yra dar vienas variantas, kuris ko gero ir bus naudojamas. Jeigu neklystu 2016 baigiasi Wizz ir Ryanair sutartys su VNO, tad, kaip negerbiamas Sinkevičius minėjo, galimas oro uosto mokesčių pakelimas. Tai gi nubraukiamas maždaug vienas milijonas keleivių, tad ir išsprendžia problemą dėl plėtros. Tada galės SUMIN aiškintis kodėl mažėja darbo vietų turizmo sektoriuje.
Oro uosto reikėtų ties Vievių, kaip kažkada buvo svarstoma. Tokiu būdu būtų galima aptarnauti keleivius iš Vilniaus ir Kauno + ten eina geležinkelio linija kas būtų irgi labai gerai.
Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.
Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.
o Kauno pletra netiktu?
When a man lies, he murders some part of the world
Comment